چه زمانی می توانم برای مجوز کار در ایالات متحده اقدام کنم؟ – TechCrunch

در اینجا یک نسخه دیگر است از “سوفی عزیز” ، ستون مشاوره که به سوالات مربوط به مهاجرت در مورد کار در شرکت های فناوری پاسخ می دهد.

سوفی آلکورن ، وکیل مهاجرت دره سیلیکون می گوید: “سوالات شما برای گسترش دانش که به مردم در سراسر جهان اجازه می دهد از مرزها فراتر رفته و به دنبال آرزوهای خود باشند ، حیاتی است.” “خواه در شرکت های انتخاباتی ، م founderسس یا در جستجوی شغل در سیلیکون ولی هستید ، دوست دارم در ستون بعدی خود به سوالات شما پاسخ دهم.”

اعضای اضافی کرانچ به ستون های هفتگی “سوفی عزیز” دسترسی دارند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50 درصد تخفیف استفاده کنید.


سوفی عزیز ،

شوهرم تازه کار در سیلیکون ولی را پذیرفت. کارفرمای جدید وی برای ویزای E-3 از وی حمایت خواهد کرد.

دوست دارم بعد از مهاجرت به ایالات متحده به کارم ادامه دهم. من درک می کنم که می توانم با ویزای E-3 برای همسران مجوز کار بگیرم.

چه مدت می توانم برای مجوز کار در ایالات متحده اقدام کنم؟

– Aussie سازگار

سازگار عزیز ،

با تشکر از س yourال شما و تبریک برای فرصت های شغلی جدید برای شما و همسرتان! به قسمت پادکست من در مورد مجوزهای کار یا اسناد مجوز اشتغال (EADs) که به طور رسمی شناخته شده اند گوش دهید ، تا بدانید چه کسی واجد شرایط است ، چه زمانی می توانید برای یکی درخواست دهید ، چه کاری می توانید با یکی انجام دهید و چقدر طول می کشد تا دریافت کنید یکی

پس از ورود به ایالات متحده در وضعیت E-3 (ویزای کار حرفه ای برای استرالیایی ها در ایالات متحده) می توانید برای مجوز کار اقدام کنید. هنگامی که برای ویزای E-3 خود درخواست می کنید ، نمی توانید برای مجوز کار در کنسولگری در سیدنی اقدام کنید. برای انجام این کار ، باید فرم I-765 (درخواست مجوز اشتغال) و مدارک حمایتی را به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) ارسال کنید. اگر USCIS درخواست شما را تأیید کند ، تا زمانی که کارت فیزیکی و پلاستیکی EAD را دریافت نکنید ، نمی توانید شروع به کار کنید ، که به کارفرمایان آینده ثابت می کند که شما مجاز به کار در ایالات متحده هستید.

تصویری ترکیبی از سوفی آلکورن ، وکیل حقوق مهاجرت ، در مقابل پس زمینه با لوگوی TechCrunch.

اعتبار تصویر: جوانا بنیاک / سوفی آلکورن (در پنجره جدیدی باز می شود)

چقد طول میکشه؟

USCIS در حال حاضر عقب افتاده است و حدود 11 ماه طول می کشد تا برنامه های EAD را پردازش کند. از آنجا که هرگونه اشتباه یا حذف در یک برنامه EAD می تواند تأخیر بیشتری ایجاد کند ، توصیه می کنم یک وکیل مهاجرت استخدام کنید تا درخواست را از طرف شما ارسال کند. یک وکیل مهاجرت همچنین می تواند گزینه های دیگری را که می تواند شما را قادر به شروع کار زودتر کند ، مورد بحث قرار دهد.