چه چیزی 377 زمین Y Combinator به شما در مورد استارتاپ ها آموزش می دهد – TechCrunch

به همراه تعداد دیگری از افراد TechCrunch ، این هفته را روی یک رویداد بسیار متمرکز کردم: Y Combinator. شتابدهنده نخبه 377 استارتاپ خیره کننده را به عنوان گروه تابستان 2021 معرفی کرد. ما به هر یک از استارتاپ های ضبط شده که ارائه می دهد و برخی از موارد دلخواه را حذف می کند ، می پردازیم:

یک چیز بسیار جدی و جادویی وجود دارد در مورد این که ساعتها به معنای واقعی کلمه به بنیانگذار گوش دهید و ایده های بنیانگذار را با یک دقیقه ، یک اسلاید واحد و کلی خوش بینی فراوان بخوانید. به همین دلیل است که من پوشش روزهای نمایشی را دوست دارم: من دید تونل را به جایی که نوآوری بعدی در آن پیش می رود ، می گویم که چه چیزهایی برای ایجاد اختلال آماده شده اند و آنچه بنیانگذاران فکر می کنند یک مزیت رقابتی شوخ در مقابل یک خط پایه ساده است.

گفت ، من یک هشدار را به اشتراک می گذارم. در حالی که YC یک تصویر بلندپروازانه است ، کاملاً موج بعدی تصمیم گیران و رهبران درون استارتاپ ها را نشان نمی دهد-از دیدگاه تنوع. شتاب دهنده سودهای کمی را ثبت کرد در تعداد زنان و بنیانگذاران LatinX در دسته خود ، اما تعداد مشارکت کنندگان موسسان سیاه کاهش یافت. نیاز به شتاب دهنده های متنوع تر هرگز آشکارتر نبوده است و همانطور که برخی در جامعه فناوری معتقدند ، بزرگترین نقطه کور Y Combinator است.

با این اوصاف ، من می خواهم چند مورد را پس از گوش دادن به صدها مسابقه به شما معرفی کنم. در اینجا چیزی است که 377 زمین Y Combinator به من در مورد استارتاپ ها یاد داد:

  1. Instacart راه می رفت تا استارتاپ های YC بتوانند قدم بزنند. Instacart ، آخرین ارزش آن 39 میلیارد دلار بوده است، یکی از موفق ترین فارغ التحصیلان Y Combinator است – که این امر را شگفت انگیزتر می کند که تعدادی از استارتاپ های گروه تابستانی امسال می خواهند این بازی را انجام دهند. استارتاپ ها به جای این که به دنبال سرعت – بدیهی – باشند ، به دنبال افزایش تجربه تحویل مواد غذایی از طریق محصولات برتر ، دستور العمل های محلی و حتی سبزیجات زشت هستند. این نشان می دهد که ممکن است فصل جدیدی در تحویل مواد غذایی وجود داشته باشد ، که در آن سهولت تنها مزیت رقابتی نیست.
  2. دنیای پیش از بذر کریپتو ساکت تر از فین تک است. YC بیشتر از هر زمان دیگری شبیه یک شتاب دهنده فین تک است ، اما وقتی صحبت از رمزنگاری به میان می آید ، تعداد عکس های ماه آنچنان که انتظار می رود وجود نداشت. ما در پادکست Equity کمی در مورد این موضوع بحث کردیم ، اما اگر کسی نظریاتی در مورد دلیل آن دارد ، من برای شنیدن آنها بازی می کنم.
  3. Edtech می خواهد سوژه های هنری را مختل کند. معمولاً مشاهده می شود که بنیانگذاران edtech هنگام اختلال به موضوعاتی مانند علم و ریاضیات سرازیر می شوند. چرا؟ خوب ، از منظر آموزش و پرورش خالص ، مقیاس بندی خدماتی که به پرسش هایی که تنها یک پاسخ درست دارند پاسخ می دهد ، آسان تر است. در حالی که ریاضیات ممکن است در جعبه ای قرار بگیرد که برای ربات آموزشی هوش مصنوعی مجهز به فناوری کار می کند ، از طرف دیگر هنرها ممکن است کمی بیشتر به انسان نیاز داشته باشند. به همین دلیل من بسیار هیجان زده بودم که تعدادی از استارتاپ های edtech را مشاهده کردم ، از استارک اسپارک تا لیتنرد ، که بر روی علوم انسانی در زمین های خود تمرکز می کردند. هرچقدر هم که تکان دهنده به نظر برسد ، بازاندیشی در نحوه خواندن یک کلوب کتاب قطعاً یک نقطه عطف تازه برای edtech است.
  4. گاهی اوقات ، بهترین گام اصلاً بدون زمین است. یکی از پیچ ها به این دلیل برجسته بود که به فیل موجود در اتاق اشاره کرد: همه ما استرس داریم. Jupe در جعبه ای فوق العاده می فروشد و تجارت سودآور که احتمالاً از COVID-19 سود برده است. من این را به خاطر دارم زیرا بنیانگذار از بخشی از زمین خود برای گفتن نفس به سرمایه گذاران استفاده کرد ، زیرا دو روز طولانی گذشته است. انسان بودن و مهمتر از همه ، صحبت کردن شبیه به هم ، چیزی است که این روزها برای برجسته شدن لازم است.

با توجه به این نکته ، نفس خود را بیرون دهید. بیایید به بقیه این خبرنامه برویم ، که شامل تکان های نوستالژیک به وال استریت ، پرونده های عمومی و پادکست جدید مورد علاقه من است. مثل همیشه ، می توانید من را در توییتر پیدا کرده و از من حمایت کنید nmasc_ یا راهنمایی هایی به من در [email protected] ارسال کنید.

بازگشت به مدرسه قدیمی وال استریت

با وجود سرمایه های جدید ، متخصصان انفرادی و منابع سرمایه جایگزین در بازار این روزها ، بنیانگذاران دچار سردرگمی شده اند. کمک های مالی ممکن است از سه شخص در Sand Sand Road دور شده باشد ، اما این نیز بیشتر تقسیم شده است ، به این معنی که کارآفرینان باید در نحوه پر کردن میزهای خود پیچیده تر باشند. این هفته ، من با یکی از استارتاپ هایی که اخیراً مورد حمایت قرار گرفته بود مصاحبه کردم که راه حلی را پیشنهاد کرد: بازگشت به مدرسه قدیمی وال استریت.

در اینجا آنچه باید بدانید: Hum Capital می خواهد به سرمایه گذاران در تخصیص منابع خود به مشاغل بلندپرواز کمک کند. این استارتاپ به دنبال تقلید از دنیای قدیمی مدرسه وال استریت است ، که به صاحبان مشاغل بلندپرواز کمک کرد تا بهترین گزینه تامین مالی را برای هدف خود بیابند ، به جای رقص امروز استارتاپ ها برای اثبات شایستگی برای یک نوع سرمایه. در داستان من بیشتر در مورد تجارت توضیح دادم.

در این مرحله ، توضیح محصول Hum Capital آسان است:

از هوش مصنوعی و داده ها برای اتصال مشاغل به سرمایه گذاران موجود در این پلتفرم استفاده می کند. این استارتاپ با یک استارتاپ تشنه سرمایه ارتباط برقرار می کند ، اطلاعات مالی بیش از 100 سیستم SaaS ، از جمله QuickBooks ، NetSuite و Google Analytics را دریافت می کند و سپس آنها را به حدود 250 سرمایه گذار سازمانی در بستر خود ترجمه می کند.

از Hum تا mmhmm:

پرونده های IPO و سایر غوغاها

اعتبار تصویر: ansonmiao / گتی ایماژ

هنگامی که بیماری همه گیر شروع به تأثیرگذاری بر استارتاپ ها کرد ، نان تست در بالای لیست قرار گرفت. استارتاپ فناوری رستوران یک سری اخراج عمیق داشت زیرا بسیاری از مشتریانش در صنعت مهمان نوازی مجبور به تعطیلی شدند. ماه ها بعد ، توست مجدداً با عناوینی متفاوت متفاوت وارد عناوین اصلی شد: این خبر عمومی می شود و در اینجا همه داده های مالی ما آمده است.

در اینجا چیزی است که باید بدانید: این هفته ، Toast S-1 خود را منتشر کرد و تصویری از نحوه تأثیرگذاری این استارتاپ در همه گیری COVID-19 ارائه کرد و به س questionsالاتی درباره علت عمومی شدن آن در حال حاضر پاسخ داد. پس از تکه تکه شدن Warby Parker S-1 ، الکس پنج مرحله از Toast S-1 داشت. گزیده مورد علاقه من؟ توست هوشمند بود که فراتر از سخت افزار و پردازنده های پرداخت دستی متنوع شود:

دو منبع درآمد بزرگ نان تست-درآمدهای نرم افزاری و fintech-رشد مداوم را بر اساس ربع به چهارم گزارش کرده اند. درآمدهای سخت افزاری کمی سازگارتر است ، اگرچه امسال نیز در جهت مثبتی حرکت کرده و نتیجه ای را که در سه ماهه دوم سال 2021 به نظر می رسد ، ثبت کرده است.

اگر نان تست درآمد نرم افزاری نداشت ، سه ماهه دوم سال گذشته بسیار بدتر بود. و از آن زمان ، رشد آن بدون درآمدهای پرداختی چندان چشمگیر نخواهد بود (مورد خط fintech آن ، به ندرت صحبت می کند). ترکیب درآمد گسترده ای که Toast ایجاد کرده است ثابت کرده است که نزولی را محدود می کند در حالی که فضای زیادی برای رشد ایجاد می کند.

کره یا مربا:

در اطراف TC

شما قبلاً بلیط های Disrupt را خریده اید ، درست است؟ اگر نه ، این پیوند است ، با تخفیف فانتزی از شما واقعاً.

اکنون که این راه دور از ذهن نیست ، من می خواهم شما به Found ، جدیدترین پادکست TechCrunch که بر صحبت با بنیانگذاران اولیه در مورد ایجاد و راه اندازی شرکت های آنها تمرکز دارد ، گوش دهید. قسمت های اخیر شامل موارد زیر است:

در طول هفته

در TechCrunch مشاهده شد

در Extra Crunch مشاهده شد

هفته آینده صحبت کنید ،

N