چه چیز جدیدی در دنیای هوش مصنوعی مولد وجود دارد؟

سلام رفیق! خیلی مانند خودتان، خدمه TechCrunch+ برای به‌روز ماندن و پیشرفت در همه چیزهای مولد هوش مصنوعی تلاش کرده‌اند. با تکامل سریع مدل های هوش مصنوعی، ادامه دادن به آن سخت است.

اما نگران نباشید. TechCrunch+ پشت شماست.

با تکیه بر طبل‌های منظم پوشش هوش مصنوعی TechCrunch، ما عمیق‌تر به علف‌های هرز می‌پردازیم که چگونه استارت‌آپ‌ها می‌توانند از فناوری‌های جدید استفاده کنند. در اینجا بخش کوچکی از آنچه اخیراً منتشر کرده ایم آورده شده است:

چرا این همه اتفاق می افتد؟ زیرا وقتی فناوری جدیدی وارد بازار می شود که به پذیرش انبوه و استفاده انبوه می رسد، همه چیز را متزلزل می کند. و هیچ سرمایه‌گذاری نمی‌خواهد چیز بزرگ بعدی را از دست بدهد. به همین دلیل است که TechCrunch+ عقب نشسته و در مورد مسابقه تسلیحاتی مولد فناوری هوش مصنوعی نشخوار کرده است و سعی می‌کند آن را در مدل‌های تاریخی تغییرات سریع ما از سال‌های گذشته به کار گیرد.

هر زمان که فناوری جدیدی وجود داشته باشد که به نظر می رسد قرار است جهان را تغییر دهد، خطر حباب وجود دارد. هجوم هوش مصنوعی مولد تفاوتی ندارد. زمان دقیقاً نشان خواهد داد که چه مقدار تبلیغات در فضا از بین خواهد رفت و چه مقدار به پایه و اساس آینده تبدیل خواهد شد. ما در حال تماشا هستیم. بیا با ما تماشا کن