چه چیز جدیدی در دنیای هوش مصنوعی مولد وجود دارد؟

سلام دوستان! خیلی مانند خودتان، خدمه TechCrunch+ تلاش کرده اند تا در همه چیزهای مولد هوش مصنوعی پیشروی کنند. با تکامل سریع مدل های هوش مصنوعی، ادامه دادن به آن سخت است.

اما نگران نباشید. TechCrunch+ پشت شماست.

با تکیه بر طبل‌های منظم TechCrunch از پوشش هوش مصنوعی، از جمله مجموعه‌ای از اخبار گوگل و مایکروسافت در هفته‌های اخیر، ما عمیق‌تر به علف‌های هرز مربوط به نحوه استفاده استارت‌آپ‌ها از فناوری‌های جدید می‌پردازیم. در اینجا مقدار کمی از آنچه اخیراً در مورد این موضوع مهم منتشر کرده ایم آورده شده است:

  • زاویه سرمایه گذار: با توجه به اخبار بی پایان پیرامون رونق فناوری هوش مصنوعی و نقش های بی شماری که اکنون در محصولات نرم افزاری بزرگ و کوچک ایفا می کند، انتظار دارید سرمایه گذاران خطرپذیر سرمایه خود را به استارتاپ های هوش مصنوعی سرازیر کنند. با این حال، داده‌های اخیر نشان می‌دهد که مجموع سرمایه‌گذاری در این فضا بسیار کمتر از آن چیزی است که بسیاری پیش‌بینی می‌کردند. آیا آب و هوای سرمایه‌گذاری آهسته برای استارت‌آپ‌های متمرکز بر هوش مصنوعی بسیار قوی است؟ ما با چند سرمایه گذار در مورد روند صحبت کردیم، و به نظر می رسد که در مورد ورود خیلی سریع و عمیق احتیاط وجود دارد.
  • بنیانگذاران چگونه پیشرفت می کنند: بنیانگذاران هوش مصنوعی را در انواع محصولات و خدمات قرار می دهند. هک، یک استارتاپ حتی از هوش مصنوعی استفاده می کند تا به مردم کمک کند تا یاد بگیرند چگونه از نظر اجتماعی باهوش تر باشند. ابزارهای هوش مصنوعی جدید در نرم افزارهای داخلی استفاده می شود و همچنین شرکت ها برای بهبود عملیات توسعه دهندگان تلاش می کنند. استارت‌آپ‌هایی که برای پشتیبانی از کارهای مرتبط با هوش مصنوعی ساخته می‌شوند نیز سر و صدا ایجاد می‌کنند، مانند فناوری حریم خصوصی SkyFlow برای حمایت از شرکت‌هایی که می‌خواهند داده‌های کلیدی را از مدل‌های زبان بزرگ دور نگه دارند. و خیلی چیزهای دیگر در حال انجام است: ما به داده های خرده فروشی + هوش مصنوعی، شانس استارت آپ ها در مقابل بزرگان مسابقه هوش مصنوعی، چگونگی هوش مصنوعی کمترین نگرانی edtech و نبرد بین مدل های AI منبع باز و بسته نگاه کرده ایم. بنیانگذاران ممکن است مجبور به انتخاب بین باشند.
  • شرط‌های بزرگ فناوری بزرگ: شرکت‌های بزرگ فناوری سخت در حال رقابت با استارت‌آپ‌ها برای کسب عنوان «چه کسی می‌تواند شلوغ‌ترین زنبور در هوش مصنوعی باشد» هستند. از بازنویسی قوانین جستجو، تا رسیدن انویدیا به ارزش بازار 1 تریلیون دلاری و حتی سرگرمی Salesforce، هیچ محدودیتی برای تعداد زیادی از کارهایی که در شرکت‌های بزرگ فناوری انجام می‌شود برای پیشرفت و ماندن وجود ندارد.

ما همچنین بال های خود را کمی باز می کنیم و به زاویه مصرف کننده در مورد خدمات هوش مصنوعی نگاه می کنیم (که همه خبر خوبی نیست!) و بررسی می کنیم که شرکت ها برای حفظ امنیت در عصر هوش مصنوعی چه کاری باید انجام دهند. آنجا شلوغ است! با ما به روز باشید!

شما همچنین می توانید با آن همراه باشید TechCrunch+ در توییتر، و تمام پوشش های اخیر ما را در اینجا بررسی کنید.