چه کسی بعد از SaaS-acre بیشترین ارزش را به دست می آورد؟ شرکت ها یا استارت آپ ها؟

سلام و خوش آمدید به Equity، پادکست در مورد کسب و کار استارت آپ ها، جایی که ما اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم. این قسمت چهارشنبه ماست جایی که به یک فرد تکیه می‌کنیم، به کار او فکر می‌کنیم و بقیه را باز می‌کنیم.

با الکس با رهبری مصاحبه امروز، ما یک بار دیگر وارد دنیای تامین مالی استارت‌آپ‌ها شدیم. در پی گزارش TechCrunch در مورد نتایج سرمایه گذاری، ارزش گذاری ها و به طور کلی تر تک شاخ ها به لطف داده های Q1، ما دعوت کردیم ژانل تنگ از Bessemer Venture Partners در این برنامه برای بررسی وضعیت ابر با ما.

این عنوان آخرین داده‌های بیسمر در مورد سهام ابری، استارت‌آپ‌ها، هوش مصنوعی و موارد دیگر است. تنگ، یکی از نویسندگان این گزارش، برخی از نکات کلیدی را با ما مرور کرد تا دیدگاه شرکتش را بهتر توضیح دهد و به نظرات انتقادی ما در مورد Figma و اینکه چرا استارت‌آپ‌ها باید همیشه جالوت را بکشند، به جای پیوستن به او برای یک دور انگور پاسخ دهد. و لم دادن

منحرف می شویم. می‌توانید گزارشی را که درباره آن صحبت کردیم، و یادداشت‌های اولیه آن را اینجا بیابید. در نهایت، خلاصه ای از موضوعات:

  • آیا قتل عام ارزشیابی که استارت آپ ها از اواخر سال 2021 جان سالم به در برده اند، بالاخره به پایان رسیده است؟
  • چرا ترجیح سرمایه گذار به سمت رشد از سودآوری بازمی گردد؟
  • وضعیت باند در استارت آپ های مرحله آخر چگونه است؟
  • آیا توقف M&A تقریباً به پایان رسیده است؟
  • و طبیعتا هوش مصنوعی و SaaS و جایی که VCها این جفت را می بینند!

فردا در مرحله اولیه می بینمت!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به وب سایت Simplecast Equity بروید.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!