چگونه استارتاپ ما بهره وری خود را با روز ‘get s *** done’ افزایش داد – TechCrunch

در دوران همه گیری، متوجه شدیم که غرق در کار هستیم و اطلاعات زیادی در ما وجود دارد. بنابراین به ایده ای رسیدیم که آن را برطرف کند.

در Travelpayouts ، ما یک استراتژی را برای یک سال برنامه ریزی می کنیم ، سپس هر تیم تکرارها را برای هر سه ماه برنامه ریزی می کند ، و در یک چهارم ، ما برای دو هفته آینده برنامه ریزی می کنیم. با انجام این کار ، هر روز شرکت را به سمت اهداف خود سوق می دهد.

با این حال ، چالش ها و وظایف غیرمنتظره در همه زمینه ها به صورت روزانه ظاهر می شود. به عنوان مثال ، مدیران گاهی اوقات با جلساتی که بر بهره وری آنها تأثیر می گذارد ، شلوغ می شوند. بنابراین تعجب آور نیست که برخی از وظایف فقط از مهلت ها کوتاه می آیند و در طول زمان جمع می شوند.

برای بهبود بهره وری خود ، یک روز شروع به کار (GSDD) را معرفی کردیم: کارکنان ما اهداف مشخصی را تعیین می کنند و وظایف خاص ، معمولاً غیر پیش پا افتاده را دریافت می کنند و ارتباطات کمی وجود دارد (ما کارمندان خود را تشویق می کنیم در این مورد از رسانه های اجتماعی اجتناب کنند. روز ، اما ما از روی شانه آنها نگاه نمی کنیم). هدف GSDD افزایش زمان صرف شده در کار عمیق با به حداقل رساندن حواس پرتی ها برای یک روز در هفته دیگر است.

پس از دو ماه آزمایش GSDD در بخشهای بازاریابی و توسعه کسب و کار ما ، برخی نتایج را مشاهده کردیم. اول ، پروژه های بلند مدت ، که هفته ها قبل به طول انجامید ، زودتر به پایان رسید. ثانیاً ، ما توانستیم چند موضوعی را که هرگز به آن ها نرسیده ایم ، بررسی کنیم: برای مثال ، کسب درآمد از ترافیک خود از طریق برنامه های وابسته ، روش های ارتباط موثر و بهترین شیوه های بازاریابی ایمیلی.

با تشکر از GSDD ، ما همچنین در کارهایی که در غیر این صورت به حاشیه رفته بودند ، تحقیق کرده ایم: