چگونه استارتاپ های پلاستیکی و پایداری به موفقیت می رسند – TechCrunch

مقدار پلاستیک قرار است تا سال 2040 سرازیر شدن به اقیانوس های ما سه برابر شود و بخش عمده ای از پلاستیک بازیافت نشده در جهان توسط یک صنعت عظیم تولید می شود: کالاهای بسته بندی مصرفی (CPG). جهان مملو از ضایعات ناشی از چنین کالاهایی است ، اما با آگاهی بیشتر مردم و تلاش برای به حداقل رساندن زباله های تولید شده ، استارتاپ های فناوری راه حل های جدیدی ارائه می دهند تا به مردم و شرکت ها در دستیابی به اهداف پایداری خود کمک کنند.

در TechCrunch Disrupt این هفته ، ما با Svanika Balasubramanian ، بنیانگذار و مدیر عامل rePurpose Global ، یک پلت فرم “اعتبار پلاستیکی” که به دسترسی سیاره ای اختصاص داده شده است ، صحبت کردیم. برایان بوشل ، بنیانگذار و مدیرعامل Humankind ، یک مارک مراقبت شخصی که در زمینه کاهش ضایعات پلاستیکی یکبار مصرف طراحی شده است. و لورن سینگر ، بنیانگذار و مدیر عامل Package Free ، خرده فروشی آنلاین که محصولاتی را به فروش می رساند که به ما کمک می کند یک شیوه زندگی صفر یا ضایعات کم داشته باشیم.

“مردم می خواهند رفتار پایدار داشته باشند ، اما بالاتر از آن ، آنها محصولاتی را می خواهند که دوست دارند. آنها محصولاتی را می خواهند که برای آنها کار کند و نمی خواهند کیفیت یا راحتی که قبلاً داشتند را فدا کنند. ”

بنیانگذاران در مورد چگونگی حذف پلاستیک و ایجاد مشاغل با ارزش همزمان بحث کردند و بینش خود را در مورد رشد و موفقیت در فضای فناوری پایدار به اشتراک گذاشتند.