چگونه استارتاپ ها داده ها را به طلای نرم افزاری تبدیل می کنند – TechCrunch

ذخیره انبوه داده ها یک چالش فزاینده است. بین ابرهای عمومی و دریاچه های داده به طور خاص ، می توانید اقیانوس های داده های شرکت را در هر تعداد مکان بچسبانید. اما استفاده از این داده ها در موارد مفید یک چالش دیگر است.

قیاس این که داده های نفت این عصر است در بهترین حالت نیمه تمام است. شکل گیری روغن چند سال طول می کشد ، در حالی که برای مثال داده ها اینطور نیستند. اما در جایی که داده ها: مقایسه نفت تا حدی کار می کند این است که نفت خام به تنهایی برای بسیاری از موارد مفید نیست. برای به دست آوردن فراوانی محصولاتی که هنوز قدرت دنیای مدرن را دارند ، باید آن را اصلاح کنید.

داده ها چندان متفاوت نیستند و در جلسه آینده TechCrunch: SaaS در رویداد 27 اکتبر ، ما میزبان پنلی هستیم تا عمیق تر به این موضوع بپردازیم. بار موسی ، بنیانگذار و مدیرعامل مونت کارلو ، با دن رایت ، مدیرعامل DataRobot و جین نایت ، بنیانگذار و CTO در AgentSync ، همراه خواهد شد تا ما را در این موضوع راهنمایی کند.

مونت کارلو به شرکت ها کمک می کند تا داده های خود را از طریق مجموعه ای از محصولات به نام داده ها جذب کنند مشاهده پذیری AgentSync در جهان اطلاعات بیمه قرار دارد و به انتقال اطلاعات کلیدی در مورد کارگزاران بین طرفین مختلف کمک می کند. و DataRobot ، که به تازگی 6.25 میلیارد دلار برای هر داده Crunchbase ارزش گذاری شده است ، یک پلت فرم داده ایجاد کرده است که از هوش مصنوعی ، اتوماسیون و یادگیری ماشین در یک بسته واحد استفاده می کند و یادگیری ماشین را کارآمدتر می کند.

بنابراین ، ما افرادی با دانش عمیق در مورد چگونگی اطمینان از ورود داده ها ، نحوه پیوند داده ها به سایر سیستم عامل ها و نحوه ماساژ عمیق آنها برای درک بهتر خطوط آن خواهیم داشت.

با آن پانل جمع آوری شده ، ما به دو موضوع اصلی می پردازیم. اولین برخورد با شرکت های آنها:

  • چرا بسیاری از استارتاپ ها از زوایای مختلف به بازار داده حمله می کنند و چه زمانی ممکن است شاهد ادغام در بازار محصولات مرتبط با داده باشیم
  • ایجاد سیستم عامل در مقابل ایجاد راه حل های هدفمندتر
  • آنچه پیش روی بازار داده است که ممکن است بنیانگذاران از آن مطلع نباشند

و چند س questionsال دیگر در بازار در مورد نحوه استفاده شرکت های مدرن از داده های امروز:

  • چگونه استارتاپ ها امروزه و به طور کلی شرکت ها از یادگیری ماشین استفاده می کنند
  • چگونه اطلاعات می تواند منجر به درک بهتر مشتری شود
  • تنش بین جمع آوری بیشتر داده ها و تجزیه و تحلیل و حفظ حریم خصوصی

انفجار خواهد بود. من نمی توانم منتظر میزبانی باشم ، زیرا قرار است چیزهای زیادی یاد بگیرم. بلیط ها فقط از 35 دلار شروع می شوند ، اما امروز قبل از افزایش قیمت درب منزل خود را رزرو کنید. آنجا میبینمت!