چگونه شرکت من در حال پیروزی در جنگ برای استعدادهای مهندسی است – TechCrunch

استعداد مهندسی جنگ واقعی است مدتی است-اما با همه گیری که مشاغل در همه صنایع را بر آن داشت تا بر تجارت الکترونیکی و محصولات و خدمات مجازی تمرکز کنند ، تقاضا برای مهندسین ماهر به شدت افزایش یافت.

در ماه ژوئن ، بیش از 365،000 شغل فناوری در ایالات متحده خالی بود ، که توسعه دهندگان نرم افزار ، متخصصان پشتیبانی فناوری اطلاعات ، مهندسان سیستم و معماران از جمله مورد علاقه ترین کارگران کارفرمایان بودند.

با این وجود ، ما ماهانه 10 تا 15 مهندس استخدام می کنیم که بسیار بالاتر از میانگین صنعت است. راز ما چیست؟

اول ، این مهم است که بپذیریم مهندسان – و اکثر کارگران دانش – قدرت انتخاب و چانه زنی در بازار کار امروز دارند. یک کارفرما نه تنها باید به آن احترام بگذارد ، بلکه از آن به عنوان فرصتی برای ایجاد یک محیط کار جذاب تر استفاده کند – و مدتها پس از تغییر جزر و مد استخدام ، چابک بماند.

شما نمی توانید فیل موجود در اتاق را نادیده بگیرید – بحث پول. امروزه ، شما نمی توانید استاندارد “حقوق رقابتی” را ارائه دهید – باید بهتر عمل کنید.

به طور کلی ، ما آموخته ایم که استخدام استعدادهای درجه یک بسیار دشوارتر از درآمدزایی است. این یکی از اصول راهنمای ما است و ما این را همیشه به تیم خود یادآوری می کنیم. بر همه افراد شرکت واجب است که انرژی خود را بر کمک به ما در یافتن – و حفظ – افراد بزرگ متمرکز کنند. با وجود این تعهد ، ما می دانیم که بقیه خودش مراقبت می کند.

مسلماً ما خوش شانس هستیم که ارزهای رمزنگاری شده و بلاکچین دارای کش خاصی هستند و دارای نیازهای مهندسی منحصر به فردی هستند که جاه طلب ترین مهندسان را در کار روزمره خود دچار چالش و پاداش خواهد کرد. با این حال ، ما هنوز مجبور بودیم تلاش های هماهنگی را برای جلب نظر مهندسان مورد تقاضای امروز انجام دهیم. در اینجا چند روش برای پیروزی در جنگ برای استعدادهای مهندسی آورده شده است.

موقعیت نقدی قوی داشته باشید

شما نمی توانید فیل موجود در اتاق را نادیده بگیرید – بحث پول. امروزه ، شما نمی توانید استاندارد “حقوق رقابتی” را ارائه دهید – باید بهتر عمل کنید. ما مطمئن هستیم که پیشنهادات ما برجسته است و رد کردن آنها دشوار است. این رویکرد به دلیل موقعیت نقدی قوی ما است (بله ، ما ثروت خوب خود را تشخیص می دهیم).

در نهایت ، نوآوری منبع حیات ماست ، بنابراین هر کاری که انجام می دهیم قبل از در نظر گرفتن هزینه با کیفیت و سرعت اندازه گیری می شود.

دست کم هر شش ماه حقوق را مرور کنید

ما سالانه حقوق را بررسی نمی کنیم. صنعت برای آن رویکرد قدیمی بسیار سریع و رقابتی است. حداقل هر شش ماه ، گروههای حقوق و دستمزد در سراسر سازمان را نسبت به عملکرد کارکنان و روند بازار بررسی می کنیم و جبران خسارت کارکنان را بر اساس انعطاف پذیرتر و موقت تنظیم می کنیم.

این امر به ایجاد یک فرهنگ شایسته سالارانه و کمتر بوروکراتیک کمک می کند و تضمین می کند که تیم ما از مزایای متناسب با محصول کاری خود استفاده می کند.