چگونه مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل بگیریم؟

Network را از بخش Wifi پیدا کنیم. گاهی اوقات گوشی موبایل به Wifi متصل نمی شود و این موضوع می تونه در بدترین شرایط که نیاز سریع به اینترنت داریم رخ دهد. نکته دیگر اینکه شروع به کار در این شغل نیاز به هیچ سابقه و تجربه کاری ندارد. جالب است درباره خرابی تاچ و نارسایی در عملکرد آن به این نکته توجه داشته باشید که گاهی اوقات فقط شکستگی باعث خرابی تاچ نیست و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل هم باعث بروز اشکال در عملکرد آن می شوند. را تایپ کرده و این نکته را در نظر داشته باشید که قسمت پسورد بسار حساس می باشد از این نظر که په حروفی را بصورت بزرگ و یا کوپک در نظر گرفته اید. اساتید ما بهترین ابزارهای تعمیر گوشی همراه در طول آموزش بکار می برندو شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد. اما این کار تمام اطلاعات گوشی شما را پاک میکند پس بهتر است قبل از این کار ابتدا از اطلاعات گوشی خود یک Backup بگیرید بعد اقدام به Factory Reset کنید. انتخاب شیوه درست آموزش تعمیر موبایل مهم ترین عامل پس از علاقه برای موفقیت در آموزش تعمیرات موبایل به صورت مجازی این شغل است.

فقط گوشی شما است که نمی تواند این اتصال را برقرار کن مشکل از سخت افزار گوشی بوده و باید به یک متخصص برای تعمیر سپرده شود. تعویض یا تعمیر قطعات و دستگاهای مورد نیاز دارد. در دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل آموزشگاه فنیپویان شما تمام مهارتهای مورد نیاز برای تعمیرات تلفن همراه از جمله نرمافزار (اندروید و آیفون) و سختافزار را در دورهای فشرده و در مدت کمتر از دو هفته از اساتید باتجربه فرا خواهید گرفت. لازم است تا در کلاس ها را به صورت جامع و کامل شرکت نمود و تا حد ممکن از غیبت کردن خودداری کرد چرا که تمامی مباحث ذکر شده در کلاس ها در آزمون های فنی و حرفه ای آورده می شود. این سنسور باعث می شود تا زمانی که برای تماس گوشی را نزدیک صورت خود می آوریم به صورت خودکار صفحه قفل شود تا دستورات ناخاسته انجام نشود. در روش درست ریهات کردن به آی سی مایه فلکس زده می شود و به آی سی حرارت مناسبی داده می شود تا پایه های آی سی به طو کامل آب شوند تا بتوان پس از آن پایه های آی سی را با چند تکان کوچک به شکلی که آسیب نبینند و قابل بازسازی باشند مورد استفاده قرار داد.

اگرچه هیچ آمار و ارقام جدی وجود ندارد ، اما تعجب آور نیست که هر ماه تعداد زیادی تلفن همراه خراب می شوند. از دلایل مختلف می توان به خراب بودن شارژر و یا پریز برق اشاره کرد. اگر سرعت گوشی به صورت ناگهانی کند شود می توان نرم افزارهایی که در چند روز گذشته نصب شده است را Uninstall کرد. بعد از اینکه از انتخاب درست شبکه مورد نظر مطمئن شدید باید پسورد خود را چک کنید، ممکن است پسورد را به صورت اشتباه تایپ کرده باشید. خوب، اگر کارت SD خود را به رایانه متصل می کنید، توصیه می کنیم کارت SD را به پورت دیگری وصل کنید. هر کدام از شرکت های سازنده SOC مودم برند خود را دارند. یکی از روشهایی که می توان در اینجور مواقع استفاده کرد ری استارت کردن دستگاه مودم و خود گوشی است. وقتی یک تعداد از قطعات را در یک تراشه در کنار هم جمع می کنیم باعث می شود که در مصرف انرژی، هزینه و فضا صرفه جویی شود.

نوع مودم است. اما باید گوشی شما این سطح از سرعت را پشتیبانی کند در غیر این صورت داشتن چنین تراشه ای فایده ای ندارد. حتی میتوان این برنامه را به عنوان پیش فرض تنظیم کرد و برای تایپ از آن استفاده کنید. این دستگاه امروزه فراتر از یک وسیله برای برقراری ارتباط است و بسیاری از افراد از طریق آن به درآمدزایی می پردازند. گوشی ها وسیله ارتباطی هستند به همین منظور احتیاج به قطعاتی دارند تا پیامها را ارسال یا دریافت کنند به همین منظور از مودم استفاده می شود. تا برق رسانی به گوشی انجام شود. در آزمون های تئوری یا کتبی می بایست به مجموعه از سوالات تعمیرات موبایل پاسخ دهید، شرط قبولی در این آزمون کسب حداقل نمره 50 است. هر میزان چسبی که برای چسباندن ماژولها به گوشی تلفن همراه استفاده شده است جنس بهتری داشته باشد، راحتتر می توان این چسب را برداشت و دوباره همان نوع چسب را روی گوشی بکار برد. دورهای که وقتی آموزشگاه ایران تعمیرات شروع به برگزاری آن نمود خیلی از آموزشگاههای الکترونیک باور نمیکردند روزی برسد که تعمیرات موبایل چنان گسترهای پیدا کند که سر هر کوچهای شاید بتوان به سادگی یک تعمیرگاه موبایل پیدا کرد.