چگونه می توان اثبات اجتماعی دریافت کرد که استارتاپ شما را توسعه می دهد – TechCrunch

وقتی مردم هستند مطمئن نیستند ، آنها برای راهنمایی رفتاری به دیگران نگاه می کنند. به این می گویند اثبات اجتماعی ، که یک اثر فیزیولوژیکی است که هر روز تصمیمات شما را تحت تاثیر قرار می دهد ، چه بدانید و چه ندانید.

در منحنی تقاضا و از طریق نمایندگی Bell Curve ، ما به بیش از 1000 استارتاپ کمک کرده ایم تا توانایی خود را در تبدیل ترافیک سرد به مشتریان تکراری افزایش دهند. ما دریافتیم که استفاده م proofثر از اثبات اجتماعی می تواند تا 400 improvement در بهبود تبدیل شود.

این پست دقیقاً نحوه جمع آوری و استفاده از مدرک اجتماعی برای کمک به توسعه SaaS ، تجارت الکترونیکی یا راه اندازی B2B را به اشتراک می گذارد.

به طرز شگفت انگیزی ، ما در واقع دیدیم که بررسی های منفی به بهبود نرخ تبدیل کمک می کند. چرا؟ زیرا به تنظیم انتظارات مشتری کمک می کند.

نحوه استفاده مشاغل از اثبات اجتماعی

آیا تا به حال برای بازدید از یک رستوران متوقف شده اید زیرا رستوران زیادی در جلوی آن قرار داشت؟ این تصادفی نبود

معمول است که رستوران ها محدوده فضای پذیرایی خود را محدود کنند. این امر افراد را مجبور می کند تا در بیرون منتظر بمانند و خط به افرادی که از کنار آن عبور می کنند نشان می دهد که رستوران آنقدر خوب است که ارزش انتظار کشیدن را دارد.

اما برای مشاغل مبتنی بر اینترنت ، اثبات اجتماعی کمی متفاوت به نظر می رسد. به جای صف کشیدن افراد خارج از ویترین فروشگاه شما ، باید مدرک اجتماعی ایجاد کنید که برای مشتریان مورد نظر شما صدق می کند – آنها به دنبال سرنخ های متفاوتی برای نشان دادن اینکه آیا تجارت با شرکت شما “عادی” یا “قابل قبول” است هستند. رفتار – اخلاق.

مدرک اجتماعی برای B2B

مردم دوست دارند خود را با دیگران مقایسه کنند ، و این امر به ویژه در مورد مشتریان مشاغل B2B صادق است. اگر رقیب شما بتواند با شرکتی که ماهها آن را پرورش داده اید قرارداد ببندد ، ناراحت خواهید شد (و می خواهید بدانید که آنها چگونه این کار را انجام داده اند).

بنابراین ، اثبات اجتماعی B2B زمانی موثرتر است که آرم شرکتهایی را که با آنها تجارت می کنید نمایش دهید. این به افرادی که وب سایت شما را بررسی می کنند نشان می دهد که سایر مشاغل به شما اطمینان می دهند که پیشنهاد شما را ارائه می دهند. هرچه لوگوهای سایت شما قابل توجه تر یا محترم تر باشد ، تأثیر آن قوی تر خواهد بود.

مدرک اجتماعی برای SaaS

بسته به نوع محصول یا خدمات SaaS که می فروشید ، یا به یک فرد یا به یک تجارت می فروشید. استراتژی ثابت است ، اما کانال ها کمی متفاوت خواهند بود.

م effectiveثرترین روش برای اثبات اجتماعی محصولات SaaS ، بررسی مثبت از منابع معتبر است. برای SaaS مصرف کننده ، این امر از طریق وبلاگ نویسان و کاربران یوتیوب که از محصول شما بسیار صحبت می کنند ، انجام می شود. برای B2B SaaS ، از طریق رتبه بندی مثبت در سایتهای بازبینی مانند G2 یا Capterra انجام می شود. این توصیفات را با افتخار در سایت خود نمایش دهید.

اثبات اجتماعی برای مارک های تجارت الکترونیک

مارک های تجارت الکترونیکی معمولاً مستقیماً از طریق تبلیغات به یک فرد فروخته می شوند ، اما از آنجا که هرکسی می تواند یک تبلیغ را خریداری کند ، شما باید از راه های دیگر به اعتماد اعتماد کنید. متداول ترین روشی که می بینیم مارک های تجارت الکترونیک در اثبات اثبات اجتماعی خود هستند ، پرورش رسانه های اجتماعی ارگانیک در اینستاگرام یا TikTok است.

این امر به مشتریان جدید نشان می دهد که شما مهر تأیید دیگران را دریافت کرده اید. همچنین داشتن مخاطب به شما امکان می دهد محتوای تولید شده توسط کاربران را از مشتریان موجود خود به نمایش بگذارید.

نحوه جمع آوری مدارک اجتماعی

پنج راه وجود دارد که استارتاپ ها می توانند برای جمع آوری اثبات اجتماعی استفاده کنند:

  1. بررسی محصولات
  2. توصیفات
  3. روابط عمومی و رسانه های کسب شده
  4. اینفلوئنسرها
  5. رسانه های اجتماعی و اجتماع

در اینجا چند تاکتیک است که برای کمک به استارتاپ ها برای اثبات اجتماعی استفاده کرده ایم.