چگونه می توان تقاضای زیرساخت های EV را برآورده کرد و یک شبکه پایدار را حفظ کرد – TechCrunch

با تبدیل شدن خودروهای برقی به استاندارد جدید ، زیرساخت های شارژ به جزئیاتی متداول تبدیل می شود که در چشم اندازهای مختلف ارائه می شود: در ایستگاه های شارژ خصوصی ، پارکینگ اداری ، گاراژهای خانگی و دولت- مکان هایی برای پر کردن شکاف ها ارائه شده است. ما به یک طرح انرژی جدید برای ایالات متحده نیاز داریم تا بتوانیم از شبکه پایدار برای حمایت از این حرکت ملی به منظور شارژ EV استفاده کنیم.

دولت بایدن اعلام کرد که 500000 ایستگاه شارژ در سراسر کشور و ذخیره انرژی اضافی برای تسهیل انتقال به خودروهای برقی نصب می شود. ادغام همه این زیرساخت های جدید و انتقال مستلزم ایجاد تعادل در ترافیک شبکه و مدیریت افزایش تقاضای انرژی است که فراتر از خطوط برق و خود ذخیره سازی است.

اکثر زیرساخت های الکتریکی برق خود را از شبکه خارج می کند که با رسیدن به مقیاس تقاضای قابل توجهی را افزایش می دهد. در شرایط ایده آل ، ایستگاه های شارژ EV دارای نیروی تجدیدپذیر مخصوص به خود با محل ذخیره سازی خواهند بود ، اما برنامه ها و راه حل های جدید به منظور در دسترس قرار گرفتن آن در همه جا مورد نیاز است. طیف وسیعی از سناریوها برای نحوه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر برای تأمین انرژی شارژ EV در سالهای اخیر در ایالات متحده آزمایش شده است. در نهایت ، EV ها احتمالاً حتی برق شبکه را نیز تأمین می کنند.

این پیشرفت های تکنولوژیکی با پیشرفت ما در گذار انرژی اتفاق می افتد. صرف نظر از این ، زیرساخت های EV به شدت به شبکه ایالات متحده متکی خواهد بود. این امر باعث می شود هماهنگی بین طیف وسیعی از ذینفعان و تغییر رفتار بین عموم مردم برای پایدار ماندن شبکه در حالی که تقاضای انرژی را برآورده می کند ، ضروری باشد.

برگه اطلاعات کاخ سفید برای زیرساخت های شارژ الکتریکی به یک طرح فنی اشاره می کند که وزارت انرژی و موسسه تحقیقاتی نیروی برق با هم روی آن کار خواهند کرد. بسیار مهم است که شرکت های آب و برق ، سهامداران مدیریت و ذخیره انرژی و عموم مردم در برنامه ریزی مشارکت داشته باشند – در اینجا دلیل آن ذکر شده است.

همکاری ذینفعان

زیرساخت های شارژ در حال حاضر در ایالات متحده تکه تکه شده است بسیاری از آن خصوصی شده است و شکایاتی وجود دارد که تا زمانی که در تسلا رانندگی نمی کنید ، هنگام جاده سخت است که شارژ پیدا کنید. برخی از دارندگان خودروهای الکتریکی حتی به رانندگی خودروهای مجهز به گاز بازگشته اند. دلایلی وجود دارد که امیدوار باشیم این وضعیت به سرعت تغییر کند.

ChargePoint و EVgo دو شرکتی هستند که به احتمال زیاد با گسترش شبکه های الکتریکی آنها نام خانوادگی خواهند داشت. ائتلافی متشکل از برخی از بزرگترین شرکت های خدمات رسانی ایالات متحده – از جمله American Electric Power ، Dominion Energy ، Duke Energy ، Entergy ، Southern Company و Tennessee Authority – به نام ائتلاف بزرگراه الکتریکی ، برنامه های خود را برای یک شبکه منطقه ای از ایستگاه های شارژ که شامل آنها می شود ، اعلام کرد. مناطق مفید

شبکه هایی که پمپ بنزین های خصوصی را برای شارژ EV جایگزین می کنند ، یک تکه از این معما است. ما همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که همه از دسترسی مقرون به صرفه برخوردارند و زمان شارژ مبهم است – این یکی از نگرانی های اصلی هر ذینفع است. در دسترس بودن شارژ در طیف وسیعی از مکانها ، تقاضا را افزایش می دهد و به برق در دسترس و تعادل شبکه کمک می کند.

تغییر نیازهای مصرف کننده از جمله مکان و محل سکونت ، برنامه کاری و شرایط اقتصادی مستلزم ملاحظات و راه حل های جدیدی است که EV و شارژ را برای همه در دسترس قرار دهد. آنچه در حومه شهر کار می کند مناسب مناطق روستایی یا شهری نیست و فقط فردی را تصور کنید که شیفت شب در یک منطقه متراکم شهری کار می کند.

برنامه بایدن شامل 4 میلیون دلار برای تشویق مشارکت های قوی و برنامه های جدید برای افزایش هزینه های محل کار در سطح منطقه ای یا ملی است که به افزایش امکان سنجی کمک می کند. [plug-in electric vehicle] مالکیت مصرف کنندگان در جوامع محروم. ” مشارکت و راه حل های خلاقانه به همان اندازه مورد نیاز خواهد بود.

فرصتی برای مشارکت کامل فناوری هایی که در حال حاضر داریم

جان کری اخیراً گفت: “پنجاه درصد کاهش هایی که ما باید برای رسیدن به صفر صفر تا سال 2050 یا 2045 انجام دهیم ، ناشی از فناوری هایی است که هنوز در اختیار نداریم.” وی بعداً تصریح کرد که ما هم اکنون فناوری هایی داریم که باید به کار گیریم ، که زمان کمتری را دریافت کردند. در حقیقت ، ما در حال استفاده از فناوریهای تجدیدپذیر و انتقال انرژی موجود هستیم. ما هنوز نتوانسته ایم از پتانسیل کامل آنها استفاده کنیم.

در حال حاضر ، ذخیره انرژی در مقیاس مطلوب و توزیع شده برای ساده ترین قابلیت های آنها مورد استفاده قرار می گیرد ، یعنی زمانی که تقاضای انرژی به اوج خود می رسد و از طریق سرویس هایی که به آنها تعادل و تنظیم فرکانس گفته می شود ، شبکه را ثابت نگه می دارد. اما با افزایش نفوذ انرژی های تجدیدپذیر و بارگیری الکتریکی ، بار اوج تقاضا تشدید می شود.

به نظر می رسد که نقش ذخیره سازی برای ایستگاه های شارژ EV به خوبی درک شده است. از ذخیره سازی در محل روزانه برای تامین برق برای شارژ خودروها در هر زمان استفاده می شود. ذخیره سازی در مقیاس مفید دارای قابلیت های یکسانی است و می توان از آن برای ذخیره و سپس تأمین انرژی تجدیدپذیر در شبکه به مقدار زیاد هر روز برای کمک به تعادل در تقاضای EV استفاده کرد.

یک سیستم قدرت پایدار برای EV ها ، خدمات و ذخیره سازی در مقیاس ابزار را با شبکه ای از زیرسیستم ها ترکیب می کند که در آن ذخیره انرژی با شارژ EV مشترک است. همه سیستمها برای جمع آوری و ارسال انرژی در زمانهای مختلف روز بر اساس همه عوامل م stabilityثر بر پایداری شبکه و در دسترس بودن انرژی تجدیدپذیر هماهنگ و هماهنگ شده اند. این همگام سازی توسط نرم افزار مدیریت انرژی هوشمند انجام می شود که برای پیش بینی و پاسخگویی به تغییرات در کسری از ثانیه به الگوریتم های پیچیده متکی است.

این مدل همچنین امکان مدیریت هزینه برق و تقاضای برق در شبکه را ممکن می سازد. آن زیرسیستم ها می توانند مکانهای متعلق به شهرداری در مناطق کم درآمد باشند. چنین زیرسیستمی قدرت دارایی ذخیره سازی خود را جمع آوری می کند و قیمت را بر اساس شرایط خاص خود تعیین می کند. این سیستم ها می توانند ساکنان را تشویق کنند تا در ساعات خاصی از روز برق خود را تأمین کنند تا با ارائه جایگزینی برای هزینه زمان واقعی برق در زمان اوج تقاضا هنگام استفاده از پریز خانگی ، هزینه شارژ را مقرون به صرفه تر کنند.

تغییر رفتار

بزرگترین چالش برای شرکت های خدمات رسانی نحوه مدیریت بارهای الکتریکی و ایجاد انگیزه در افراد برای شارژ سریع خودروهایشان خواهد بود ، نه این که همه منتظر بمانند تا عصرها در طول دوره تولید نسل های تجدید ناپذیر به خانه برسند. اگر همه به طور همزمان به برق وصل شوند ، ما در تاریکی غذا را می پزیم.

در حالی که صحبت از ایجاد انگیزه در مردم برای اتهام در زمان های مختلف و گسترش تقاضا شده است ، انگیزه ها در بین جمعیت شناسی متفاوت است. با قابلیت شارژ در خانه و رد کردن سفر به “پمپ بنزین” – یا “نیروگاه” ، همانطور که ممکن است در آینده به آن اشاره شود – بسیاری از افراد راحتی را به جای هزینه انتخاب می کنند.

نحوه عملکرد ما در حال حاضر ، مصرف انفرادی انرژی برای مصرف کنندگان و خانوارها یک رویداد مستقل و منفرد به نظر می رسد. ولتاژهای الکتریکی همه را ملزم می کند – از خدمات شهری و ایستگاه های شارژ خصوصی گرفته تا مصرف کنندگان – از تقاضای شبکه آگاهی بیشتری داشته باشند و بیشتر به عنوان جوامع مشترک انرژی عمل کنند.

بنابراین ، یک شبکه شارژ متنوع به تنهایی مشکل اضافه بار بیش از حد شبکه را حل نمی کند. ترکیبی از یک طرح جدید برای مدیریت انرژی در شبکه به علاوه تغییر رفتار مورد نیاز است.