چگونه می توان پشته فناوری مناسب را انتخاب کرد؟ – TechCrunch

داشتن یک عالی هنگام راه اندازی یک استارت ، ایده کافی نیست. شما باید با تصمیم گیری درست در زمان مناسب ، آن ایده را به خوبی اجرا کنید. به طور خاص ، شما باید دسته فناوری مناسب را برای محصول خود انتخاب کنید. بدون داشتن یک پایه فنی خوب ، می توانید بسیاری از بدهی های فنی را جمع آوری کنید.

بنابراین برای کمک به بنیانگذاران برای درک اینکه یک مجموعه فناوری خوب باید چگونه باشد ، ما دو متخصص در این زمینه ، Preeti Somal ، EVP of Engineering در HashiCorp و Jill Wetzler ، معاون مهندسی در خلبان ، را به TechCrunch Disrupt 2021 دعوت کردیم تا همه چیز را مورد بحث قرار دهیم. از ارزیابی فروشندگان تا اطمینان از اینکه می توانید به یک محصول منبع باز اعتماد کنید.

اطمینان حاصل کنید که تیم شما می تواند به سرعت ارسال کند

برخی از محیط های توسعه بیشتر از دیگران آشنا هستند. به عنوان مثال ، اگر کار با یک چارچوب محبوب را انتخاب کنید ، یافتن مهندسان برای پیوستن به تیم شما آسان تر خواهد بود و منحنی یادگیری برای توسعه دهندگان موجود شما آسان تر خواهد بود.

مجموعه فناوری شما محدود به زبانی نیست که تیم شما از آن استفاده می کند. انتخاب یک چارچوب CI/CD خوب (ادغام مداوم و تحویل مستمر) می تواند به شما در انتشار مکرر برنامه ها کمک کند. استفاده از مجموعه های آزمایشی نیز عنصر کلیدی یک خط توسعه خوب است.

“من به نحوه فکر ما در مورد بهره وری توسعه دهندگان و محیط خود نگاه کردم. چه چیزهایی می تواند به تیم ما کمک کند واقعا سریع حرکت کند و واقعا سریع ارسال شود؟ چون فکر می کنم وقتی صحبت از استارتاپ می کنید این نام بازی باشد. فقط به این بستگی دارد که چگونه می توانید کد خود را در اسرع وقت از درب خارج کنید ، “Wetzler گفت.

وتزلر می داند که در این زمینه در مورد چه چیزی صحبت می کند ، همانطور که تجربه کرد مقابل در شغل قبلی وقتی در توییتر کار می کرد. “توییتر تصمیماتی می گرفت که فکر می کنم بر اساس ترجیحات شخصی برخی افراد در آن زمان بود. ما شروع به فورک کردن نسخه های خودمان از git و سیستم ساخت خود کردیم. این فقط تبدیل به یک آشفتگی شد که باید طی چند سال حل می شد. و بنابراین شما واقعاً هزینه آن تصمیمات را در پایین پرداخت می کنید. “

قابلیت استفاده مجدد از کد شما در سیستم عامل های مختلف نیز می تواند به شما در مدیریت راحت تر چندین پروژه کمک کند. اگر شما مسئول نقشه راه هستید و می خواهید هنگام برنامه ریزی برای سه ماهه بعدی کمی دید داشته باشید ، این می تواند مهم باشد.

“ما واقعاً کار خوبی را برای سرمایه گذاری در بهره وری عقب انجام داده ایم. وتزلر گفت ، اما وقتی به پایان رسید ، ما بسیاری از قطعات زیربنایی کلیدی را از دست داده بودیم که به ما کمک کرد به سرعت جلویی بسازیم. او هنگام پیوستن به خلبان روی رفع این مشکل کار کرد.