چگونه یک پیانو بزرگ را حمل کنیم

همانطور که می بینید، در زیر یک پیانوی بزرگ براق وجود دارد که نیاز به جابجایی بدون آسیب دارد، مخصوصاً در حمل پیانو سطح ظریف آن.

 

بنابراین باید به خوبی با چند لایه پتو چسبانده شود تا از در غیر قابل تعویض آن و پوشش کناره های آن محافظت شود.

 

 

 

هنگامی که پیانو روکش کرد و صفحه پیانو را در کنار خود محکم کرد، مرحله بعدی این است که پای چپ آن را بردارید.

 

 

 

 

این کار را با بالا بردن پیانو در حدود 6 اینچ با استفاده از یک دالی کناری در زیر قسمت جلوی سمت چپ پیانو انجام می دهیم.

 

 

 

سپس ساق را باز می کنیم، برچسب آن را می زنیم و روی قسمت زیری پیانوی آن پا برچسب می زنیم تا بعداً دوباره مطابقت داشته باشد.

 

 

 

بعد، پیانو را روی صفحه پیانویش روی یک پد روی زمین قرار می دهیم. حتی اگر این مانور به 2 پای دیگر که هنوز متصل هستند کمی فشار وارد کند، اما به آنها آسیب نمی رساند.

 

 

 

سپس واژگونی آن را به پایان می‌رسانیم تا جایی که روی تخته پیانو روی پدی که از زمین محافظت می‌کند، به پهلو بایستد. سپس برداشتن پاهای آن را تمام می کنیم.

 

 

 

در مرحله بعد، روی دالی سوار می‌شود و به بالای زمین فرود می‌رود که نقطه شروع واقعی حمل است.

انتهای صفحه‌کلید پیانو به سمت راه پله است و با 2 مرد پایین، آن را کمی بلند می‌کنیم و آن را از روی دالی به سمت پله‌ها فشار می‌دهیم تا شروع به حمل کردن و لغزش کردن آن کنیم.

 

 

 

دستگیره های کاور پیانو در حال حاضر بسیار مفید هستند، اما برای پایین بردن پیانو از پله ها تجهیزات کاملا ضروری نیستند.

 

 

 

2 مرد پایینی در این مرحله وزن پیانو را از پایین آمدن غیرقابل کنترل از پله‌ها عقب نگه می‌دارند، در حالی که مرد بالایی دستگیره تخته پیانو را گرفته است تا به تلاش‌های آنها کمک کند.

 

https://pianotransport.ir/

 

همانطور که می بینید اینجاست که حرکت پیانو ترسناک و بسیار دشوار می شود. مردانی که در پایین پیانو قرار دارند باید از وزن آن جلوگیری کنند تا آسیب نبینند و به پیانو یا راه پله یا نرده آسیب نرسانند.