چین بازی های آنلاین کودکان را به سه ساعت در هفته محدود می کند – TechCrunch

اداره ملی مطبوعات و انتشارات چین با صدور اطلاعیه ای محدودیت هایی را در بازی های آنلاین برای خردسالان اعمال کرد. در اول سپتامبر ، شرکت های بازی های ویدئویی باید زمان بازی را به سه ساعت در هفته محدود کنند – از ساعت 8 شب تا 9 شب جمعه ، شنبه و یکشنبه.

با این مجموعه جدید محدودیت ها ، مقامات چینی می خواهند با اضافه کردن بازی های آنلاین مقابله کنند. به گفته اداره مطبوعات و انتشارات ملی ، بازی های آنلاین بر سلامت جسمی و روانی خردسالان تأثیر می گذارد.

برای اجرای این محدودیت های زمانی ، شرکت های بازی سازی باید از یک سیستم ثبت نام مبتنی بر نام واقعی استفاده کنند. در سال 2018 ، Tencent استفاده از این سیستم را برای محدود کردن زمان بازی Honor of Kings ، یک بازی موبایل بسیار محبوب ، آغاز کرد.

در آن زمان ، محدودیت ها آنقدرها هم سخت نبود که کودکان زیر 12 سال بتوانند یک ساعت در روز بازی کنند و تا دو ساعت در روز برای کودکان بین 13 تا 18 سال.

در جریان ثبت نام ، کاربران باید از یک سیستم تأیید هویت عبور کنند ، به این معنی که شما فقط می توانید یک حساب مرتبط با نام واقعی خود داشته باشید. تنظیم کننده ها به طور مرتب بررسی می کنند که آیا شرکت های بازی سازی با مقررات محلی مطابقت دارند یا خیر.

جالب است که ببینیم قوانین جدید چگونه روی بازی های ویدیویی تأثیر می گذارد. بازی های آنلاین به طور خاص ذکر شده است ، این بدان معناست که بازی های انفرادی در آینده محدود نمی شوند. به طور مشابه ، مشخص نیست که آیا بازی های کنسولی و بازی های خارجی باید سیستم ثبت نام واقعی جدید را پیاده سازی کنند یا خیر.

برخی از گیمرهای جوان نیز وسوسه خواهند شد تا با ثبت نام در یک سرور خارجی ، محدودیت ها را دور بزنند. همچنین شایان ذکر است که بازیکنان بزرگسال همچنان می توانند 24 ساعته و 7 روزه بازی کنند.

پس از انتشار این خبر ، تنسنت بیانیه ای صادر کرده است. این شرکت می گوید: “Tencent حمایت قوی خود را اعلام کرد و تمام تلاش خود را برای پیاده سازی الزامات مربوط به اعلان در اسرع وقت انجام خواهد داد.”

همانطور که بلومبرگ متوجه شد ، سهام NetEase در حال حاضر 8 درصد نسبت به قیمت بسته شدن دیروز کاهش یافته است. NetEase یکی دیگر از شرکت های محبوب توسعه بازی چینی است و فعالیت های آن به اندازه فعالیت های Tencent متنوع نیست.