چین برای بازی بازان زیر 18 سال محدودیت زمانی سه ساعته تعیین می کند-TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به PDT به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و خوش آمدید به Daily Crunch برای 30 آگوست 2021. دنیای استارتاپ این هفته خود را برای روز Y Combinator Demo آماده می کند ، اما بقیه فناوری مکث نمی کند. بنابراین ما اخبار اپل ، اخبار تلگرام ، اخبار ضد تراست ، اخبار بازی های ویدئویی را داریم ، شما نام ببرید.

اما ما چند خبر TechCrunch برای شروع داریم: رایان رینولدز به Disrupt می آید تا در مورد شرکت خود ، حداکثر تلاش صحبت کند. این خیلی هیاهو است و ما در مورد نرم افزار صحبت خواهیم کرد. زیاد. – الکس

TechCrunch Top 3

  • چین بازی های جوانان را محدود می کند: تا سه ساعت در هفته! که زیاد نیست! برای کشوری که بازار بازی بزرگی مانند چین دارد ، این یک خبر بزرگ است. اما این تنها یک بخش از فشارهای نظارتی بزرگتر در چین است (از جمله مواردی مانند فرهنگ طرفداران آنلاین!) تا شرکت های خصوصی خود را بیشتر با برنامه های دولت مطابقت دهد.
  • IPO نان تست خوشمزه به نظر می رسد: TechCrunch امروز نگاهی طولانی به پرونده IPO Toost مستقر در بوستون انداخت. غذاهای آماده ما؟ اینکه این شرکت از زمان پایین آمدن ویروس کرونا رشد قابل توجهی داشته است و دارای یک مدل تجاری بسیار قوی است. شرکت انجام می دهد صحنه بسیار فعال راه اندازی بوستون مغرور.
  • آیا اسپاتیفای جو روگان را خریداری می کند ، آیا اپل موسیقی کلاسیک خریداری می کند؟ کمپین ایجاد خدمات متمایز پخش جریانی موسیقی در دورانی که موسیقی در همه جا در دسترس است ، این هفته با خرید اپل از سوی پرایفونیک توسط اپل داغ شد. شرکت کوچکتر مستقر در آمستردام ، جذب اپل موزیک می شود.

استارتاپ ها/VC

آیا آماده اخبار گسترده ای درباره استارتاپ ها هستید؟ خوب چیزی که شما لازم دارید در اختیار ما است. اما ابتدا ، به عنوان نشانه ای از زمان ، تلگرام فقط از مرز بارگیری 1 میلیارد عبور کرد. این مطمئناً یک دستاورد است ، اما نشان می دهد که شاید مصرف کنندگان به حریم خصوصی اهمیت می دهند.

  • شبح غیر دوستانه کاسپر نمی تواند Eight Sleep را غرق کند: به یاد دارید زمانی که شرکت تشک D2C کاسپر عمومی شد و ضعیف شد؟ این حرکت اشتباه سرمایه گذاران را از سرمایه گذاری جدید در Eight Sleep ، که تشک های هوشمند می سازد ، متوقف نکرده است. این استارتاپ 86 میلیون دلار در دور دور بودجه سری C جمع آوری کرد که تقریباً نیم میلیارد دلار ارزش دارد.
  • Prive برای اشتراک های بهتر تجارت الکترونیکی 1.7 میلیون دلار افزایش می دهد: دو فرد سابق Uber در حال ایجاد چیزی جدید برای ایجاد اشتراک در تجارت الکترونیک هستند که به خرده فروشان کمک می کند تا کالاهای بیشتری بفروشند و مصرف کنندگان توصیه های بهتری دریافت کنند. برد – برد.
  • بالاخره CRM شخصی؟ من نمی خواهم امید شما را برآورده کنم ، زیرا ساختن CRM شخصی مدتی است که یک نهنگ سفید در سرزمین های راه اندازی شده است. اما Clay ، استارتاپی که به تازگی 8 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است ، آنچه TechCrunch می نامد را “سیستمی طراحی کرده است که به شما کمک می کند تا بیشتر با افراد زندگی خود فکر کنید”. لطفا بذار خوب باشه من به کمک نیاز دارم.
  • Alpaca ثابت می کند که فناوری فاینتک هنوز داغ است: TechCrunch طی چند سال اخیر چند بار Alpaca را تحت پوشش قرار داده است ، هم در زمان افزایش سرمایه و هم در زمانی که ما عمیق تر در دنیای استارت آپ های ارائه شده توسط API فعالیت می کردیم. امروز این شرکت 50 میلیون دلار سری B ، مشارکت با Plaid و پشتیبانی از تجارت رمزنگاری را اعلام کرد. به نظر می رسد که کار آلپاکا برای تأمین سایر معاملات خالص سهام fintech به خوبی پیش می رود.
  • چگونه می توان تأثیرگذار سفر شد؟ من نمی دانم. اما اگر یکی شوید ، تاچ می خواهد شما بتوانید از توصیه های خود بهتر درآمدزایی کنید. اگر در حال حاضر از مسافران تأثیرگذار هستید ، این خبر خوبی است. اگر امیدوار بودید که اینفلوئنسرها در سالهای آینده نفوذ خود را از دست بدهند ، اینطور نیست.
  • برای محدود کردن امروز ما ، اولا الکتریک به دنبال جذب بین 250 تا 500 میلیون دلار استبه این یک بخش بزرگ تغییر است. این قرارداد هنوز بسته نشده است ، اما گزارش های اولیه ما نشان می دهد که تجارت خودروهای برقی اولا در حال پیشرفت است. TechCrunch گزارش می دهد: “Falcon Edge Capital در حال مذاکره پیشرفته برای رهبری دور است که ارزش Ola Electric را بین 2.75 تا 3.5 میلیارد دلار ارزیابی می کند.”
  • به علاوه ، در آخر هفته که در مورد آن نوشتم چرا استارتاپ ها در نبرد برای تعیین لحظات پیروز می شوند در مورد کار از راه دور ، در صورت تمایل به خواندن آن.

چگونه آمازون EC2 از یک مفهوم به عنصر اساسی محاسبات ابری تبدیل شد

در آگوست 2006 ، AWS رایانه مجازی مبتنی بر ابر EC2 خود را فعال کرد ، نقطه عطفی در توسعه غول زیرساخت ابر.

ران میلر ، خبرنگار شرکت می نویسد: “شما واقعاً نمی توانید در مورد آنچه آمازون قادر به انجام آن بود ، اغراق کنید.

در 15 سال پس از آن ، EC2 به مشتریان با هر اندازه ای امکان آزمایش و اجرای برنامه های کاربردی خود را در ماشین های مجازی AWS داده است.

ران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغییر اساسی فناوری که “به رشد نسل جدیدی از استارتاپ ها کمک می کند” ، با دیو براون ، معاون EC2 مصاحبه کرد ، که تیم اصلی آمازون EC2 را ساخت و رهبری کرد.

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • ByteDance راه اندازی سخت افزار VR را خریداری می کند: مطمئناً فیس بوک در بازی سخت افزاری VR پیشرو است ، اما به سختی تنها بازیکن است. شرکت مادر TikTok ByteDance به دنبال جذب فیس بوک با خرید Pico است که 37 میلیون دلار در اوایل امسال جمع آوری کرده بود. مشخص نیست که چگونه این اخبار با محدودیت بازی در چین تلاقی می کند ، اما اکنون ما باید قهرمانان ملی داشته باشیم که آن را در بازار VR معرفی کنند.
  • اینستاگرام می خواهد روز تولد شما را بداند: اگر نمی خواهید داده های بیشتری به محصولات فیس بوک بدهید ، امروز خبر بدی از اینستاگرام دریافت کنید. این امر کاربران را وادار می کند تا روز تولد خود را به اشتراک بگذارند و فقط تاخیرهای زیادی را مجاز می دانند. چرا؟ TechCrunch گزارش می دهد که این تغییر به منظور “شخصی سازی تجربه شما” در سرویس است. که به معنی تبلیغات است.
  • Ideanomics از طریق موتورز خرید می کند: Ideanomics ، یک شرکت حمل و نقل عمومی ، 450 میلیون دلار برای خرید Via Motors ، یک شرکت EV هزینه می کند. سهام Ideanomics امروز کمی بیش از 5 on افزایش یافته است.
  • معلوم می شود که اکثر کارکنان شرکت Big Tech مخالف اجرای قوانین ضد تراست نیستند، حتی اگر ایده هایی که در مورد سالن های کنگره جمع آوری می شود می تواند زندگی مگاپیکس هایی را که در حال حاضر بالاترین سطح صنعت فناوری را تشکیل می دهند ، سخت تر کند.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

آیا همه شما از پوشش هفته گذشته بازاریابی رشد مطلع شده اید؟ اگر نه ، اینجا بخوانید.

TechCrunch از شما می خواهد به بازاریابان در حال رشد که در زمینه SEO ، اجتماعی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند توصیه کنید! اگر بازاریاب رشد هستید ، این نظرسنجی را به مشتریان خود منتقل کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست دارند با شما کار کنند ، بشنویم.

انجمن

اعتبار تصویر: کتابهای انحرافی

با دنی کریچتون همراه باشید فضاهای توییتر فردا ، سه شنبه ، 31 اوت ساعت 1 بعد از ظهر PDT/4 بعد از ظهر EDT هنگام صحبت با عظیم ازهر درباره کتاب آینده اش ، “عصر نمایی: چگونه سرعت بخشیدن به فناوری در حال تغییر تجارت ، سیاست و جامعه است” ، که در 7 سپتامبر منتشر می شود ، 2021