کاربران آیفون در 20 سپتامبر به روزرسانی iOS 15 را دریافت خواهند کرد – TechCrunch

اندکی پس از کنفرانس مجازی امروز ، اپل اعلام کرد که نسخه اصلی بعدی iOS به زودی برای پخش اولیه آماده می شود. کاربران آیفون می توانند در 20 سپتامبر به iOS 15 به روز شوند. این شرکت اولین بار در اوایل سال جاری در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی خود از iOS 15 رونمایی کرد.

بزرگترین تغییر iOS 15 حالت فوکوس جدید است. علاوه بر “مزاحم نشوید” ، می توانید حالت های مختلف را پیکربندی کنید – می توانید برنامه ها و افرادی را که از آنها اعلان می خواهید انتخاب کنید و بسته به کاری که انجام می دهید تمرکز خود را تغییر دهید. به عنوان مثال ، می توانید حالت کار ، حالت خواب ، حالت تمرین و غیره ایجاد کنید.

بسیاری از ویژگی های جدید مانند برنامه آب و هوا جدید ، نقشه های به روز شده در Apple Maps ، نسخه بهبود یافته FaceTime و موارد دیگر وجود دارد. Safari همچنین ظاهری کاملاً جدید دارد. در ابتدا کمی بحث برانگیز بود. از آن زمان به بعد ، اپل به بازخوردها گوش داده و نظر جدید خود در مورد Safari را بهبود بخشیده است.

نسخه جدید iOS همچنین عکس های شما را برای متن اسکن می کند. این ویژگی که Live Text نامیده می شود ، به شما امکان می دهد متن را در عکس ها برجسته ، کپی و جایگذاری کنید. این می تواند یک ویژگی دسترسی خوب نیز باشد. iOS از این اطلاعات برای Spotlight استفاده می کند. می توانید مستقیماً در Spotlight متن را در عکسهای خود جستجو کنید و عکسهای مربوطه را بیرون بکشد. این ویژگی ها مستقیماً روی دستگاه انجام می شود.

در صورت داشتن iPhone 6s و نسخه های بالاتر ، هر مدل iPhone SE یا جدیدترین مدل iPod touch ، می توانید به iOS 15 به روز کنید. به صورت بارگیری رایگان در دسترس خواهد بود.

اگر از iPhone خود به این شکل خوشتان می آید ، اپل همچنین گفته است که لازم نیست iOS 15 را به روز کنید. در آینده قابل پیش بینی ، این شرکت همچنان iOS 14 را با وصله های امنیتی به روز می کند.

درباره رویداد پاییز 2021 اپل در TechCrunch بیشتر بخوانید