کاربران توییتر در ترکیه اکنون می توانند به توییت ها ایموجی واکنش نشان دهند-TechCrunch

از امروز ، توییتر در حال آزمایش واکنش های توییتی در ترکیه به مدت محدود است. کاربران منطقه قادر خواهند بود با استفاده از توییت ها واکنش نشان دهند ? ، ? ، ? ، ?، بعلاوه ❤به اما اگر نمی توانید هرج و مرجی را که هنگام واکنش قلب به جای ستاره مورد علاقه در سال 2015 ایجاد شد به خاطر بیاورید … خودتان را آماده کنید.

سال گذشته ، توییتر واکنش های ایموجی را به DM ها اضافه کرد ، اما این همان مجموعه ایموجی ها نیست. این اعلامیه پس از آن مطرح می شود که توییتر در ماه مارس از کاربران در مورد نحوه برخورد آنها با (اگر) اگر این پلتفرم روشی مشابه فیس بوک برای تعامل با توییت ها استفاده کند و ایموجی هایی که می خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند ، اعلام شود. در این نظرسنجی ، برخی از مجموعه ایموجی های پیشنهادی شامل دکمه های “موافق” یا “مخالف” ، یک دکمه دوست نداشتن ، یا رأی مثبت و مخالف شبیه Reddit بود. اما توییتر از نظرسنجی خود دریافت که کاربران نگران دریافت بازخورد منفی ایموجی هستند.

توییتر در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: “اگرچه” ناامیدی “و” عصبانیت “نیز احساسات رایجی هستند که مردم هنگام خواندن توییت ها احساس می کنند و برخی از مردم می خواهند با توییت ها مخالفت کنند ، اما ما در حال حاضر اینها را به عنوان واکنش ایموجی در نظر نمی گیریم.” “هدف ما همیشه حمایت از مکالمات عمومی سالم است و می خواهیم ببینیم مجموعه ایموجی های فعلی ما چگونه بر مکالمات تأثیر می گذارد.”

بر خلاف فیس بوک ، که در سال 2015 واکنش نشان داد ، توییتر واکنش “عصبانی” را که در نظرسنجی آن پیشنهاد شده بود ، آزمایش نمی کند. این به احتمال زیاد به دلیل تردید کاربران در مورد پاسخ های منفی است ، اما هنوز-اگر شما هرگز در انتظار دریافت سوء قصد “هکتار” نبوده اید … برای شما خوب است! و اینطور نیست که مشاجرات بدون واکنش ایموجی در توییتر اتفاق نیفتد.

اعتبار تصویر: توییتر

توئیتر می گوید که می خواهد واکنش های ایموجی به مردم راه ساده تری برای نشان دادن احساساتشان بدهد ، که در یک دنیای کامل – منجر به بهبود بیان و مشارکت در مکالمات عمومی می شود.

این آزمایش تنها جدیدترین ویژگی است که توییتر در هفته گذشته با آن ارتباط برقرار کرده است. همچنین ممکن است متوجه جوامع مبتنی بر علاقه ، عکس ها و فیلم های تمام عرض و ویژگی های ایمنی جدید در فید خود شوید. با این آزمایش خاص ، توییتر اعلام کرد که در حال آزمایش واکنش های ایموجی اضافی ، به بازخورد جامعه ادامه خواهد داد. بر اساس پاسخ های کاربر ، ممکن است در دسترس بودن آزمون را در مناطق دیگر گسترش دهد.

کاربران در ترکیه می توانند این ویژگی را در iOS ، Android و وب آزمایش کنند ، که در روزهای آینده در سراسر کشور اجرا می شود.