کاربران Amazon Music Unlimited اکنون می توانند صدای فضایی را روی هر جفت هدفونی پخش کنند – TechCrunch

آمازون اعلام کرد که از امروز مشترکین آمازون موسیقی نامحدود می توانند با هدفون های فعلی خود در برنامه های Android و iOS خود صدای فضایی را پخش کنند. این شرکت در حال حاضر از دو شکل صوتی فضایی پشتیبانی می کند: صوتی واقعیت Sony و Dolby Atmos.

آمازون برای اولین بار در سال 2019 صدای فضایی را معرفی کرد ، اما به تعداد کمی از دستگاه ها محدود شد. با این آخرین توسعه ، صدای فضایی با هر جفت هدفونی که کاربر در اختیار دارد کار می کند.

استیو می گوید: “ما همیشه بر این باور بودیم که با کیفیت ترین صدا ممکن باید هنجاری برای پخش موسیقی باشد و به همین دلیل است که امروزه ما صدای فضایی را بدون نیاز به تجهیزات خاص و بدون نیاز به ارتقا در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.” بوم ، معاون رئیس آمازون موزیک در بیانیه ای اعلام کرد.

کاربران هم اکنون می توانند صدای Alexa Cast را در دستگاه های منتخب ، از جمله Echo Studio پخش کنند. دستگاه های اضافی که از 360 Reality Audio با Alexa Cast پشتیبانی می کنند شامل بلندگوهای بی سیم SRS-RA5000 یا SRS-RA3000 سونی و سیستم های سینمای خانگی مانند HT-A9 ، HT-A7000 یا HT-A5000 است.

علاوه بر این ، مشترکین آمازون موسیقی نامحدود با برنامه فردی ، خانوادگی یا دانشجویی اکنون به طور خودکار بدون هیچ هزینه اضافی به موسیقی HD و Ultra HD دسترسی خواهند داشت.

هزینه برنامه های فردی نامحدود موسیقی آمازون 7.99 دلار در ماه برای اعضای Prime و 9.99 دلار در ماه برای مشتریان آمازون. مشتریان Family Plan می توانند Amazon Music Unlimited را تا حداکثر شش دستگاه با قیمت 14.99 دلار در ماه پخش کنند.

Amazon Music تنها سرویس پخش موسیقی برای استفاده از صدای فضایی نیست ، زیرا اپل موسیقی در ماه ژوئن برای iOS و برای Android در ژوئیه صدای فضایی را برای iOS راه اندازی کرد. به منظور رقابت با اپل موزیک و آمازون موزیک ، Spotify در اوایل سال جاری اعلام کرد که یک سرویس اشتراک سطح بالا به نام “Spotify HiFi” را راه اندازی می کند که صدای بدون ضرر را فعال می کند.

شایان ذکر است که سرویس های پخش موسیقی تنها پلتفرم هایی نیستند که به دنبال استفاده از صدای فضایی هستند ، زیرا Clubhouse اخیراً صدای فضایی را برای اندروید در ماه گذشته معرفی کرد. علاوه بر این ، Netflix اخیراً اعلام کرد که صدای فضایی به برنامه های iPhone و iPad خود وارد می شود.