کارخانه های GM در ایالات متحده پنج سال زودتر از موعد به انرژی تجدید پذیر روی می آورند – TechCrunch

در اوایل سال جاری ، GM اعلام کرد که قصد دارد تا 2035 با خودروهایی که تولید می کند و تا سال 2030 با نحوه تولید آنها سبز شود. در حال حاضر ، این شرکت اعلام کرده است که در مرحله “چگونه” زود است ، تا 100 درصد انرژی تجدیدپذیر را در عملیات خود در ایالات متحده تا سال 2025 – پنج سال زودتر از موعد مقرر – استفاده کند.

برای دستیابی به هدف ، جنرال موتورز گفت که بهره وری انرژی و منابع تجدیدپذیر برای تأسیسات خود را افزایش می دهد. همچنین برنامه ای برای ایجاد فناوری ذخیره انرژی تجدیدپذیر در میان مدت و بلند مدت و “ایجاد شبکه های ریز که به استقرار انرژی تجدیدپذیر کمک می کند” در نظر گرفته شده است.

کریستن سیمن ، مدیر ارشد پایداری جنرال موتورز ، گفت: “ما می دانیم که اقدامات اقلیمی در اولویت است و هر شرکتی باید خود را وادار کند تا بیشتر و سریعتر کربن زدایی کند.” این همان چیزی است که ما با هدف دستیابی به 100 درصد انرژی تجدیدپذیر پنج سال زودتر در ایالات متحده انجام می دهیم. ”

همچنین برنامه های مشارکت با شرکتی به نام PJM Interconnection برای ردیابی مصرف انرژی بر اساس خروجی کربن شبکه در هر زمان مشخص شده است. این شرکت می گوید: “هنگامی که نیروی تأمین شده بیشتر شامل سوخت های فسیلی است ، جنرال موتورز می تواند تصمیمات آگاهانه ای در مورد استفاده از انرژی تجدیدپذیر ذخیره شده یا کاهش میزان مصرف برق بگیرد.”

در مورد خودروهایی که تولید می کند ، جنرال موتورز قصد دارد تا سال 2025 30 خودروی برقی در سطح جهان داشته باشد و همچنان در نظر دارد تا سال 2035 “انتشار گازهای خروجی را برای خودروهای سبک سبک (به عنوان مثال ، خودروها ، SUV ها و وانت ها) حذف کند.” این عبارت نشان می دهد که می تواند شامل خودروهای مجهز به هیدروژن باشد ، اگرچه به نظر می رسد جنرال موتورز بیشتر بر روی خودروهای برقی تمرکز دارد.

با این حال ، برنامه های جنرال موتورز برای کاهش آلودگی با باد سیاسی رو به رو شده است. این یکی از چندین خودروسازانی بود که از حمایت دولت ترامپ از پلانتو کالیفرنیا و سایر ایالت ها برای تعیین الزامات مربوط به آلودگی و آلایندگی صفر خود حمایت کرد. این امر به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا صرفه جویی در مصرف سوخت را تنها 1.5 درصد در سال افزایش دهند ، که بسیار کمتر از نیاز پنج درصد دولت قبلی است. جنرال موتورز بلافاصله پس از انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور از دادخواهی منصرف شد.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.