کارفرمایان تست بتا بعدی مصرف کننده edtech – TechCrunch هستند

کار از راه دور ممکن است نحوه گذراندن روزهایمان تغییر کرده است ، اما در بین ما یک اختلال زیرکی وجود دارد: فرسودگی شغلی. با فراگیر شدن بیماری همه گیر ، کارکنان یا به دنبال یک هدف بزرگتر هستند و یا به دلیل عدم قطعیت و فرهنگ کهنه شغل فعلی خود خسته شده اند.

مایکروسافت تخمین می زند که 41 درصد از افراد به احتمال زیاد کارفرمای خود را در سال آینده ترک می کنند و 46 درصد نیز قصد دارند یک تغییر اساسی یا شغلی ایجاد کنند.

MasterClass و Outschool به تازگی سرمایه گذاری می کنند و به دنبال راه هایی برای افزایش ارزش خود هستند.

کارفرمایان تحت فشار تازه ای برای حفظ استعداد هستند ، که این امر به منافع جامع تر و خلاقانه تری منجر شده است ، از قبل از تصور و حمایت پس از زایمان گرفته تا مراقبت های بهداشت روان مبتنی بر متن و مدیتیشن درخواستی. همانطور که جنبش حمایت از کارکنان شتاب بیشتری می گیرد ، استارتاپ های سنتی مبتنی بر مصرف کننده توجه زیادی را به خود جلب می کنند.

طی چند ماه گذشته ، شرکت های مستقیم مصرف کننده ، از جمله Outschool و MasterClass ، بی سر و صدا محصولات خود را برای کارفرمایان متمرکز کرده اند. پلتفرم هایی که سرگرمی و آموزش را ترکیب می کنند ، دارای ارزش ارزشی غیر متعارف هستند. Outschool ، یک بستر غنی سازی پس از مدرسه برای بچه ها ، شرط می بندد که والدین شاغل می توانند از کمک بیشتری برای نگه داشتن فرزندان خود استفاده کنند. و MasterClass ، که کلاسهای تخصصی را بر اساس درخواست ارائه می دهد ، امیدوار است که گپ زدن با افراد مشهور مورد علاقه آنها بتواند به یک کارمند ستاره انگیزه دهد تا مدت بیشتری در این شرکت بماند.

این باور که کارفرمایان در پلتفرم های مزایای سرگرمی سرمایه گذاری می کنند ، دور از سنت سنتی است که edtech برای ورود به این بازار استفاده کرده است. به عنوان مثال ، شرکت هایی مانند Udemy و Guild Education تمرکز بیشتری بر افزایش مهارت و ارتقاء نیروی کار برای تکمیل آخرین نقش های مورد نیاز دارند.

با شروع تلاشهای نوظهور برای به دست آوردن سرمایه گذاری واقعی ، موفقیت edtech مصرف کننده به این بستگی دارد که آیا می تواند به طور م andثر و پیوسته تأثیر خود را در دراز مدت برای کارفرمایان منتقل کند. به بیان ساده تر ، کارآفرینان باید کارفرمایان را متقاعد کنند که برای دستیابی به راه حلی مبهم تر از تحصیل به سراغ ادتک بروند: انگیزه.

وقتی مبارزه آشکارتر است

امی یامنر جنکینز پاییز سال گذشته به عنوان پیمانکار به مدرسه خارج از مدرسه پیوست تا کسب و کار بازار بعد از مدرسه را توسعه دهد. وقتی مدارس در آگوست 2021 بازگشایی نشد ، او گفت که مدارس و کارفرمایان برای رهایی از استرس یک سال دیگر آموزش از راه دور به مدرسه خارج از مدرسه روی آوردند.

این سیگنال های اولیه مشتری اولویت های Outschool را به طور اساسی تغییر داد. یک سال بعد ، جنکینز رئیس مدارس و بخش توزیع است و مسئول یک تیم 10 نفره است که فقط در کمک به ورود مدرسه خارج از مدرسه به مدارس بیشتر و بسته های مزایای کارفرما کار می کند. امروزه بیش از 100 شرکت از جمله Alto Pharmacy ، Mursion و Twitter از Outschool استفاده می کنند.

جنکینز می گوید: “من فکر نمی کنم والدین شاغل قبل از همه گیری آسان نبود.” “اما به نظر می رسد که همه گیری آن را واضح تر کرده است [to companies] مبارزه چه بود. “