کارمایکل رابرتز و شان اوسالیوان بینش خود را درباره فناوری آب و هوا و سرمایه گذاری در Disrupt به اشتراک خواهند گذاشت – TechCrunch

اثرات گرم شدن کره زمین ، از سیل مکرر و شدید گرفته تا طوفان و خشکسالی ، فعالان و دولتها را وادار به اقدام کرده است. همچنین باعث افزایش تعداد زیادی از کارآفرینان برای راه اندازی استارتاپ های فناوری با تمرکز بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای شده است.

در مرکز این فعالیت سرمایه گذاران خطرپذیر هستند که تصمیم می گیرند کدام استارتاپ – و فناوری – بهترین شانس را برای کربن زدایی کره زمین و در عین حال بازدهی دارد. برخلاف سایر دسته ها ، فناوری آب و هوا بسیار پیچیده است زیرا صنایع مختلف را در بر می گیرد. ممکن است سرمایه گذاران با بنیانگذار ملاقات کنند که سعی می کند یک پارچه گیاهی را در روز دوشنبه تولید کند و کسی که ادعا می کند تکنولوژی جذب پیشرفته کربن را در روز سه شنبه توسعه داده است.

TechCrunch با هیجان اعلام می کند که Carmichael Roberts ، که رهبری کمیته سرمایه گذاری در Breakthrough Energy Ventures را بر عهده دارد و شان O’Sullivan ، مدیر شریک اصلی SOSV ، در مرحله مجازی ما در TechCrunch Disrupt 2021 به من ملحق می شوند. کنفرانس مجازی آغاز می شود 21 سپتامبر و تا 23 سپتامبر ادامه دارد.

روبرتز و او سالیوان در مورد معنای فناوری آب و هوا – و معنای آن – رویکرد سرمایه گذاری خود ، داغترین و امیدوار کننده ترین فناوری در این بخش و خطر عدم استفاده صحیح از آن تحقیق خواهند کرد.

این زوج از تخصص لازم برای ارزیابی برخوردارند. روبرتز همچنین یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Material Impact است ، یک صندوق که شرکت های فناوری انعطاف پذیر را در حال توسعه محصولات برای حل مشکلات دنیای واقعی با استفاده از مواد نوآورانه می سازد. روبرتز قبل از اینکه سرمایه گذار شود ، چندین شرکت را تاسیس کرد که در آنها به عنوان رئیس و مدیرعامل یا رئیس فعالیت می کرد. او همچنین در توسعه تجارت در داروسازی GelTex ، که توسط Genzyme به ارزش 1.3 میلیارد دلار خریداری شد ، و در توسعه محصولات جدید و تجارت در Dow ​​Chemical (شرکت سابق اتحادیه کاربید سابق) کار کرد.

قبل از پیوستن سالیوان به SOSV ، یکی از فعال ترین سرمایه گذاران در جهان ، MapInfo را تاسیس کرد. این شرکت با بیش از 1000 کارمند به درآمد عمومی 200 میلیون دلاری رسید و نقشه های خیابانی را در رایانه ها رواج داد. او همچنین NetCentric را تأسیس کرد ، به عنوان خالق اصطلاح “رایانش ابری” شناخته می شود و Dial2Do را بنیان گذاری کرد.

این پنل تنها یکی از بسیاری از بحث های متمرکز بر سرمایه گذاری است که در Disrupt 2021 خواهیم داشت. اما به عنوان ناظم ، این موردی است که من بیشتر منتظر آن هستم!