کارکنان Netflix یک راهپیمایی همبستگی ترانس را ترتیب می دهند و لیست خواسته ها را مطرح می کنند – TechCrunch

کارکنان نتفلیکس دیروز در واکنش به شرکت توسط دیو چاپل ویژه ای که در 5 اکتبر پخش شد ، راهپیمایی کردند. در همان زمان ، اشلی ماری پرستون ، فعال ترانس مستقر در لس آنجلس میزبان تجمع در همبستگی با شرکت کارکنان نتفلیکس در راهپیمایی ستارگان نتفلیکس مانند جاناتان ون نس از “Queer Eye” و میسون الکساندر پارک از “Cowboy Bebop” و “The Sandman” در ویدئویی که برای این تجمع تهیه شده بود ، در کنار دیگر ستارگان هالیوود و حامیان ترنس مانند آنجلیکا راس ، جمیله جمیل ، همبستگی خود را ابراز کردند. کیت برنشتاین ، بانوی ما جی ، سارا رامیرز ، نعناع و کلتون هاینز.

“ما برای همکاران و متحدان ترنس خود ارزش قائل هستیم و صدمه عمیقی که بر آن وارد شده است را درک می کنیم. ما به تصمیم هر کارمندی که تصمیم به خروج داشته باشد احترام می گذاریم و می دانیم که کارهای بیشتری برای انجام هر دو در داخل داریم نتفلیکس و در محتوای ما ، ”سخنگوی Netflix در بیانیه ای که به TechCrunch ارائه شده است ، گفت.

میزان مشارکت دقیق راهپیمایی کارکنان و تجمع همدلی مشخص نیست ، اما در مورد این رویداد به قدری هیاهو ایجاد شد که پرستون پیشاپیش آن را به مکانی با فضای بیشتر منتقل کرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=dnbE18-r_i0

آنها در نامه ای نوشتند که کارکنان شرکت کننده در این راهپیمایی از Netflix می خواهند “تدابیری اتخاذ کند تا از مواردی که در آینده از ترنس هراسی و گفتار نفرت استفاده می شود جلوگیری شود.” آنها می خواهند Netflix لیستی از خواسته ها را در زمینه های سرمایه گذاری محتوا ، روابط و ایمنی کارکنان و کاهش آسیب برطرف کند.

در مورد محتوا ، گروه می خواهد Netflix بودجه خود را برای استعدادهای ترانس و غیر دوتایی افزایش دهد ، گروه های منابع کارکنان را در مورد محتواهای بالقوه مضر وارد گفتگو کند ، مدیران محتوای ترانس و غیر دودویی بیشتری استخدام کند و رویه های داخلی حول راه اندازی و تجدید نظر را بررسی کند. انتشار آثار حساس از نظر روابط و ایمنی کارکنان ، آنها می خواهند Netflix افراد ترانس ، به ویژه BIPOC را برای نقش های رهبری استخدام کند ، به کارکنان اجازه دهد تا خود را از محتوای تبلیغاتی قبلی مانند فیلم های اتحاد و تنوع حذف کرده و منابع و تصاویر عناوین و استعدادهای ترنس هراسی را از بین ببرند. محل کار. برای کاهش آسیب ، آنها می خواهند Netflix به ضرر شرکت در زمینه ایجاد محتوای ترنس هراسی اذعان کند ، قبل از عناوین ترنفوبیک سلب مسئولیت کند ، ارتقاء عناوین تأیید کننده بر روی پلتفرم را افزایش دهد و محتوای دیگری را در کنار مواردی که به عنوان ضد ترانس پرچم گذاری شده اند پیشنهاد کند.

این خواسته ها شامل حذف ویژه جنجالی دیو چاپل از نتفلیکس نمی شود ، که با واکنش برخی از کارکنان و مشترکان نتفلیکس که نگران ارتباطات ترنفوبیک این شرکت هستند ، روبرو شد.

هنگامی که در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر ، مدیرعامل شرکت تد ساراندوس ، از او پرسید که آیا خواسته های گروه را برآورده می کند یا خیر.

“در چند روز گذشته ، فقط به صحبت های مردم گوش داده و شنیده ام که آنها چه احساسی دارند و چه چیزی دوست دارند. ساراندوس به هالیوود ریپورتر گفت: “من می خواهم بگویم که ما عمیقا متعهد به حضور در صفحه نمایش و پشت دوربین و محل کار خود هستیم.”

به نظر می رسید که او به خواسته آنها برای افزودن سلب مسئولیت درباره ترنس هراسی قبل از ویژه چاپل ، پاسخ می دهد.

وی گفت: “محتوا از نظر سنی محدودیت سنی دارد و خود دیو در ابتدای برنامه هشدار صریح می دهد ، بنابراین فکر نمی کنم در این مورد مناسب باشد.”

قبل از انتشار نتفلیکس ویژه چاپل ، کارکنان نگرانی هایی را در مورد شوخی های ضد ترانس مضر در برنامه مطرح کردند-چاپل اعلام کرد که او “تیم TERF” است ، و به فمینیست های رادیکال خارج از محرومیت اشاره می کند که با جنبش حقوق تراجنسیتی ها مخالف هستند. اما ساراندوس با دفاع از این ویژه نامه دو برابر شد و یک ایمیل داخلی نوشت که “محتوای روی صفحه به طور مستقیم به ضررهای دنیای واقعی ترجمه نمی شود.” پس از دریافت واکنش ، او بعداً به هالیوود ریپورتر گفت: “من 100٪ معتقدم که محتوای روی صفحه می تواند در دنیای واقعی تأثیر مثبت و منفی داشته باشد.”

راهپیمایی کارکنان و متحدان Netflix در اعتراض به ویژه دیو چاپل

لوس آنجلس ، کالیفرنیا-20 اکتبر: جوی سولووی نویسنده و کارگردان فیلم در اعتراض به ویژه دیو چاپل در 20 اکتبر 2021 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، به عنوان کارمندان ترنس و متحدانش در راهپیمایی نتفلیکس صحبت می کند. نتفلیکس تصمیم گرفته است برنامه ویژه Chappelle را پخش کند ، که شامل شوخی هایی درباره افراد تراجنسیتی است ، حتی اگر برخی از کارکنان ابراز نگرانی کرده اند که احساس می کنند توسط شرکت نادیده گرفته شده است. (عکس رودین اکنروت/گتی ایماژ)

Terra Field مهندس ارشد نرم افزار Netflix ، که تراجنسیتی است ، توییت کرد a نخ ویروسی در مورد ویژه چاپل

او می نویسد: “ما از” ناراحت شدن “شکایت نداریم و” پوست نازکی “نداریم. “آنچه ما به آن اعتراض می کنیم این است که محتوای اینچنینی به جامعه ترنس ها (به ویژه افراد رنگین پوست ترنس) و به ویژه زنان ترنس سیاه پوست آسیب می رساند.”

بر اساس گزارشات ، فیلد بعداً به همراه دو کارمند دیگر به دلیل تلاش برای شرکت در جلسه آنلاین مدیران ارشد تعلیق شد. اما او بود بازگردانده شد پس از آنکه نتفلیکس دریافت که کارگردانی پیوندی را با وی به اشتراک گذاشته است ، به این معنا که حضور در آن مشکلی ندارد.

بلافاصله پس از آن ، گروه منابع کارکنان Netflix شروع به سازماندهی یک راهپیمایی کرد. اما B. Pagels-Minor ، سازمان دهنده راهپیمایی و رهبری جهانی هر دو گروه منابع کارکنان Black و Trans ، روز جمعه اخراج شد. خاتمه آنها واکنش های بیشتری را علیه Netflix برانگیخت.

نماینده نتفلیکس هفته گذشته به TechCrunch گفت: “ما کارمندی را برای به اشتراک گذاری اطلاعات محرمانه و حساس تجاری در خارج از شرکت رها کرده ایم.” “ما می دانیم که این کارمند ممکن است از ناامیدی و آسیب دیدن Netflix انگیزه داشته باشد ، اما حفظ فرهنگ اعتماد و شفافیت اصلی شرکت ما است.”

TechCrunch توانست به B. Pagels-Minor برسد ، اما آنها نظری ارائه نکردند.

به نظر می رسد اطلاعات فاش شده مورد بحث برخی از معیارهای داخلی در “The Closer” هستند که در داستانی از بلومبرگ ظاهر شد و گزارش داد که نتفلیکس 24.1 میلیون دلار برای یک برنامه ویژه هزینه کرده است. در همین حال ، این شرکت 3.9 میلیون دلار برای کمدی اخیر بو برنهام “Inside” و 21.4 میلیون دلار برای بازی پرهیاهو و 9 قسمتی “Squid Game” ، بهترین اولین بازی نتفلیکس هزینه کرد.

نتفلیکس به TechCrunch گفت که کارمند به اشتراک گذاری محتوا از خارج اعتراف کرد. اما وکیل پاگلز مینور این هفته به نیویورک تایمز گفت که “B. افشای اطلاعات حساس به مطبوعات را به طور قاطع رد می کند. ” یکی از کارکنان سابق Netflix که از وضعیت مطلع بود به TechCrunch گفت که آنها بسیار شک دارند که Pagels-Minor این اسناد را فاش کرده باشد ، زیرا هر دو در مورد نشت در چت های شرکت های عمومی انتقاد کرده اند.

Netflix به TechCrunch گفت که گزارشات دسترسی داخلی آن نشان می دهد که فقط یک نفر اطلاعات حساس در مورد عناوین ذکر شده در مقاله بلومبرگ را مشاهده کرده است.