کار از راه دور به این معنی است که این استارتاپ می تواند از مغزها در بازارهای نوظهور برای ایجاد اختلال در مشاوران مدیریت استفاده کند

صنعت مشاوره مدیریت جهانی میلیاردها دلار ارزش دارد، اما تا به امروز ایجاد اختلال در فناوری دشوار است. شرکت های مشاوره سنتی خدمات با کیفیتی را ارائه می دهند اما هزینه زیادی دارند و شرایط سختی دارند. و در حالی که پورتال‌های زیادی وجود دارد که خدمات مشاوره فریلنسری با کیفیت پایین ارائه می‌کنند، این پورتال‌ها معمولاً بدون نظارت هستند که هرگز برای شرکت‌ها و بخش عمومی کار نمی‌کنند.

به علاوه، کشورهایی مانند هند به دلیل ارائه کارهای تحقیقاتی و تحقیقاتی در مقیاس بزرگ مشهور هستند. یک گروه Apollo Compp YC در این فضا قرار دارد (اگرچه واضح است که وب سایت آنها نیاز به کار دارد).

Intellia یک استارتاپ در حال اجرا است که تاکنون 1.5 میلیون دلار از Fatima Gobi Ventures و فرشتگان از جمله Gokul Rajaram (عضو هیئت مدیره DoorDash)، Mudassar Sheikha (موسس Careem) و مدیر مالی سابق جهانی PepsiCo و دو شریک مدیر شرکت های بزرگ مشاوره جمع آوری کرده است. .

نحوه کار آن با درگیر کردن استعدادهای دور از بازارهای نوظهور است که اکنون (به دلیل پذیرش دورکاری، پس از همه گیری) می توانند در نقش های بسیار بالاتری در امور مالی، استراتژی و سیاست عمومی شرکت کنند.

اینتلیا که در سال 2020 از دبی راه اندازی شد، به دنبال مشاوران استراتژی و امور مالی در بازارهای نوظهور می گردد که دستمزدها ارزان هستند، مانند برخی از بررسی های مبتنی بر هوش مصنوعی، تا یک پلت فرم تحویل پروژه برای امور مالی، استراتژی و سیاست عمومی ارائه دهد.

این شرکت ادعا می کند که تحلیلگران از راه دور و درخواستی خود (از کشورهایی مانند کلمبیا، پاکستان و امارات متحده عربی) می توانند ظرف 24 ساعت مستقر شوند و شرکت ها 80 درصد در بودجه های استخدام و مشاوره صرفه جویی کنند. اکنون قرار است ماه آینده در ریاض، عربستان سعودی و لاگوس، نیجریه راه اندازی شود.

بنیانگذار و مدیر عامل اینتلیا، سعد راجا، از طریق ایمیل به من گفت: «از دیدگاه مدل کسب و کار، ما به آنچه تورینگ برای مهندسی نرم افزار و Superside برای طراحی است نزدیکتر هستیم – علاوه بر همه استعدادهای دوردست که از بازارهای نوظهور بررسی و آموزش دیده اند. ما در حال رفع شکاف موجود در بازار بین شرکت‌های مشاوره سنتی و پورتال‌های فریلنسری هستیم.»

نمونه‌هایی از کارهایی که تحلیلگران Intellia در حال حاضر انجام می‌دهند شامل مشاوره به شرکت‌های چند ملیتی برای عرضه محصولات یا حتی پروژه‌های ورود به بازار جدید برای رستوران‌های ستاره‌دار میشلین در اروپا است.

راجا می‌گوید: «ما همچنین هدف گسترده‌تری داریم: مأموریت Intellia ایجاد بازارهای مرزی به‌عنوان اقتصادهای دانش با نیروی کار متنوع (نیمی از تحلیلگران ما زن هستند) – همسو با اصول ESG و مسئولیت اجتماعی است.