کار در حال پیشرفت – TechCrunch

https://www.youtube.com/watch؟v=C1-H4NaxYs4

بیشتر دوستان و بعضی اوقات خانواده من را تشویق کرده اند تا درباره روزهایی که در کسب و کارهای کمدی ، موسیقی و فناوری زندگی می کنم داستان بگویم. و در تمام این مدت من بی میل بودم. با این حال ، با همه گیری و تولد قریب الوقوع اولین نوه ام ، من در این مورد تجدید نظر کرده ام. اشتیاق همسرم به شجره نامه به ما یادآوری کرده است که داستانها به سرعت گم می شوند. مردم با از دست دادن شجره نامه می میرند ، فراموش می کنند ، بیگانه می شوند. برای بازسازی این ارتباطات با گذشت زمان ، تلاش واقعی لازم است. بچه های ما اکنون به هیچ کدام از اینها اهمیت نمی دهند ، اما بعداً به آنها اهمیت می دهند. و شجره نامه دوستی داستان دوران ما است ، چیزهایی که ما برای آنها مهم می دانیم و دوستانی که برای اشتراک آنها انتخاب می کنیم. در چند ماه گذشته کار روی یک کتاب را شروع کرده ام. هر از گاهی ، برخی از آن آثار را در اینجا قرار می دهم.

فصل دوم برنامه صبحگاهی روی Apple TV+آمد ، درست همانطور که اشتراک ما در این سرویس با خرید آیفون جدید یک سال پیش به صورت رایگان به 4.99 دلار در ماه رسید. فصل اول با ترکیب داخلی بیس بال در مورد تجارت خبری تلویزیونی پخش بسیار خوبی انجام شد. ارزش تولید قوی بود ، یادآور رفتار وست وینگ با سیاست کمربندی واشنگتن بود. خط داستان MeToo شامل اجراهای A-List توسط جنیفر آنیستون ، ریس ویترسپون ، استیو کارل و پیچ پیچیده توسط بیلی کروداپ بود. با قیمت 4.99 دلار بد نیست ، اما حتی با وجود فوتبال شگفت انگیز ، تد لاسو به اندازه کافی به اندازه کافی ضربه زد تا بتواند در مبارزه Netflix/Disney+ برای رهبری جریان زنده بماند. و در میان چالش های رقابت با گوگل ، آمازون ، مایکروسافت و بقیه غول های فناوری ، سهم اپل در این امر وجود دارد.

برای من ، Apple TV+ از یک علامت س toال به یک مورد ضروری تبدیل شده است ، مانند CNN در سال 1980 ، و HBO ، که از کانال Z نوپایی که ما در خانه مالیبو در همان سال از آن اجاره می کردیم ، رشد کرد. به دیو برای بازی در رکورد Pure Prairie League که در استودیو ضبط شانگری لا در تپه ای مشرف به اقیانوس آرام تولید می شد وارد شهر شده بود. من در تعطیلات در خانه ساحلی مالیبو در لیگ نشسته بودم که دیو به طور غیر منتظره در جلوی در ظاهر شد.

در آن زمان من سنبورن را از سال 1973 می شناختم ، هنگامی که او در موسیقی متن فیلم Proctign Theatre’s Proctor و برگمن فیلم TV or Not TV بازی می کرد. من ضبط تلویزیونی تلویزیونی یا نه تلویزیونی را تهیه کرده بودم و نسخه صحنه ای برنامه را در تور ساحل غربی کارگردانی کرده بودم که با اجرا در رویداد تبلیغاتی Columbia Records در لس آنجلس به پایان رسید. از مهمانان دعوت شده می توان به جورج هریسون اشاره کرد که با سه جمله ما از اولین آلبوم Firesign: “Civilization Ho” استقبال کرد.

پس از جلسه Pure Prairie League ، دیو تصمیم گرفت خانه دیگری در خیابان خیابان برود بیچ اجاره کند. این خانه به سرعت محل تجمع شخصیت هایی مانند گری بوسی ، ریچارد مانوئل از گروه و مارکوس میلر ، همکار سانبورن شد که بیشتر مطالب را برای سوابق دیو نوشت. او از تور با مایلز دیویس پرواز می کرد و آهنگ های جدید را در PortaStudio و MiniMoog که در اتاق نشیمن تنظیم کرده بودم اجرا می کرد. سرانجام سانبورن از من دعوت کرد تا از اتاق کوچکم در شانگری لا حرکت کنم و به خانه ساحلی بروم. اینجاست که کانال Z وارد شد.

این اولین قطع در تلویزیون برتر بود. هر ماه کانال Z چندین فیلم را در طول هفته و چند بار در روز می چرخاند. بوسی ، که برای اولین بار در یک ایستگاه تلویزیونی محلی Tulsa با فیلم های کمدی شب B با Gaillard Sartain ظاهر شد ، یک نابغه سرد سنگی بود که هر چیزی را که در تلویزیون بود حذف می کرد. و کانال Z این را به یک آیین شدید تبدیل کرد که در آن تماشای مکرر فیلم هایی مانند اسپیلبرگ در سال 1942 دارای لحن خنده داری می شد که تنها راه فرار از طنزهای کمدی بوسی این بود که ساختمان را از خنده دوچندان کنید. برای ناظران عادی ، که هیچ یک وجود نداشت ، این نشان داد که یک پارادایم جدید تغییر می کند زیرا سیستم پنجره سازی هالیوود به طور خودکار با آن برخورد می کند – و HBO تولید می کند.

خارج از HBO پخش تلویزیونی پخش شد ، زیرا تولیدات اصلی مانند The Sopranos و Game of Thrones منجر به مدل تولید پرشور شد که Netflix در صدر جدول قرار گرفت. طی چندین سال گذشته ، این سونامی تجدید ساختار اقتصادی منجر به تجزیه شبکه های تلویزیونی و تنظیم مجدد تولید استودیو در اطراف خواسته های بی وقفه پخش و اشتراک شد. Pay TV به رسانه رسانه ای تبدیل شد ، Data به سکه رقابتی قلمرو تبدیل شد. و همه گیر اصول اساسی یک اقتصاد جدید را که ما هنوز در تلاش برای درک آن هستیم ، حتی زمانی که با پای و رفتار خود به آن رای می دهیم ، درک کرده ایم.

پس از 15 ماه اقامت در خانه ، سرانجام از آغاز تابستان استفاده کردیم تا با ماشین به خانه ییلاقی خود در کارولینای جنوبی سفر کنیم. فرزندان ما در آنجا متولد و بزرگ شدند تا زمانی که ما به منطقه خلیج نقل مکان کردیم و نشریات فناوری دوباره تنظیم شد و حباب دره سقوط کرد. نرم افزار به یک سرویس تبدیل شد و تلفن همراه به پلت فرم غالب تبدیل شد. وبلاگ ها و پادکست ها با سرمایه گذاری های کنونی در اقتصاد خالق – خبرنامه ها و صدای زنده به حالت پخش جریانی و اجتماعی تبدیل شد.

این تلاش ها از سوی غول های رسانه ای باقی مانده بی توجه نبوده است. سرمایه گذاری یکساله Substack در اثبات مبنای اشتراک نویسندگان و تأثیرگذاران به ترکیبی از بله امکان پذیر است و نه ، مقیاس بندی آن بسیار دشوار است. از سوی طرفدار ، کارا سوئیشر یکی از مشارکت کنندگان مهم است که خبرنامه خود را پشت دیوار پرداخت نیویورک تایمز قرار می دهد و با نمایش صوتی زنده مکرر ، فضای Twitter را تقویت می کند. این واقعیت که شما نمی توانید این برنامه ها را پیدا کنید پس از آن احتمالاً با ویژگی ضبط/پخش مجدد توییتر در حال کار است. هنگامی که نمی توانید صدای زنده را از پادکست تشخیص دهید ، مرحله بعدی تمایز پادکست ها از برنامه نویسی جاری نیست. این تحول در پشت حرکات ریچل مدو برای قرار گرفتن در برنامه روزانه و ویژگی های پادکست هایش تبدیل به کتاب می شود. جیم کرامر از CNBC نیز به آنجا می رود ، همانطور که در این نسخه از Gang اشاره کردم:

جیم کرامر ، تحلیلگر فوق العاده و پسر پول دیوانه [adds Brent Leary]به او قرارداد جدیدی امضا کرده است. این شبیه Rachel Maddow 2.0 یا 3.0 است. او کاری انجام می دهد که CNBC Investor Club نامیده می شود و اساساً در حال خلق اقتصاد خالق است. این رسانه ها در انواع ویرایشگر دوربین به آرامی در حال ایجاد محصول هستند.

فرانک رادیس:

او وارد چنین چیزی نمی شود مگر اینکه دریچه ای واقعی برای کسب درآمد ببیند. به این فکر کنید که او حتی قبل از رفتن به CNBC چه می کرد. و او مرد احمقی نیست. من فکر می کنم بسیار جالب است که او بتواند در CNBC و احتمالاً در کارهای جدید خود ، نظرات خود را علنی کند تا زمانی که در انتهای آن یک rejoinder وجود داشته باشد و بگوید این نظر CNBC نیست ، این فقط نظر جیم کرامر است.

برنت لیری در مورد غوطه ور شدن کرامر در استخر 30٪ شوخی می کند که شکایت Epic برای اعضای جدید باشگاه آزاد می کند ، اما با این حال این حرکت متزلزل می شود ، به نظر می رسد که ما در مسیر کابل (CNN) به PayTV (کانال Z) به اشتراک هستیم+ اقتصاد آنچه Netflix انجام داد و آمازون ، دیزنی ، Hulu ، HBO Max و Paramount+ تعقیب کردند توسط Apple TV+ در همه موارد آزمایش می شود. اپل این بار کمی متفاوت عمل می کند و دستگاه AppleTV خود را با دانگل های پخش کننده مانند Amazon Firestick و پلتفرم با وزن های سنگین smartTV مانند Roku معامله می کند. سخت افزار AppleTV در رده اول قرار دارد ، اما قیمت آن منحصر به فرد نیست. نکته اصلی این است که AppleTV+ دارای قیمت مناسب است اما در اجرا منحصر به فرد است.

آنها HBO را به عنوان یک سرویس برتر کابلی که به HBO Max بسته شده است و با ناپدید شدن پنجره تئاتر مبارزه می کند ، متصل کرده اند. به نظر می رسید که استراتژی اصلی اپل با حجم بازی Netflix بیش از حد مطابقت داشته باشد ، اما Pandemic تولید را تا حدی متوقف کرد که برای باز نگه داشتن خط لوله باید از اروپا و اسکاندیناوی اصل تهیه می شد. فیلم های پرفروش مأخوذ مانند The Crown و به اصطلاح مجموعه های محدودی مانند The Queen’s Gambit از کتاب پخش HBO به دست آمد ، اما برای تماشاگران نور شب بسیار سخت بود تا زیرنویس ها و دوبله متوسط ​​را دنبال کنند.

در عوض ما در معادله AppleTV+ هستیم. با همان ترکیب روشمند و بی امان سخت افزار و نرم افزاری که اپل برای تسلط بر حاشیه تلفن همراه استفاده می کند ، AppleTV+ پلت فرم را با محصولی که برای از بین بردن بازارهای خطی پخش طراحی شده است ، گسترش می دهد. برای اولین بار ، امی چندان تحت سلطه استریمرها قرار نگرفت ، زیرا نمایش تلویزیونی شبکه ای را در نامزدها نشان داد. شبکه تلویزیونی CBS که مدتی طولانی پایگاهی برای کمدی ها بود ، امی را بدون هیچ نامزدی پخش کرد و در عوض به هک ها توجه کرد ، یک نسخه خنده دار HBO Max نه برای کابل بلکه برای پخش مستقیم. ما دیگر در کانزاس نیستیم.

جایی که ما در حال تماشای تد لاسو ، The Morning Show و scifi epic Foundation هستیم. نه به اندازه ای که بتواند خلاء ایجاد شده توسط فروپاشی شبکه و تلویزیون کابلی را برطرف کند ، بلکه بیش از پیشگویی چیزهای آینده است. وقتی CNN شروع به کار کرد ، مردم تعجب کردند که چرا کسی 24 ساعت شبانه روز اخبار را تماشا می کند. اکنون آنها دوباره در شگفت هستند ، با دکمه بی صدا در 24/7 و اعلان ها به شما می گویند چه چیزی می لرزد. تولید از صفحه های سبز به صفحه های LED تعاملی تبدیل می شود که بازیگران را در پس زمینه ای مات می کند که می توانند هنگام اجرا ببینند. پروژه هایی که غیرقابل تصور تلقی می شوند دیگر چنین نیستند. بلک بری ، با iPhone آشنا شوید.

AppleTV+ دارای هاله یک شبکه پخش خطی است که با یک پلت فرم فناوری ادغام شده است. برنامه انتشار سخت افزاری/نرم افزاری اپل بین نوآوری های کوتاه مدت روبرو با مشتری مانند پیشرفت دوربین آیفون 13 امسال و تلاش های طولانی مدت برای انتقال از داده های شخص ثالث و ردیابی کاربر به مجموعه داده های تراکنش شخص اول تغییر می کند. این تلفن جدید می تواند از نگاشت های اضافی برای تمرکز بر سطح rack در حین و پس از ضبط برای ویژگی های بیشتر و بیشتر به سمت تغییر نرم افزار در سخت افزارهای قوی تر سیستم استفاده کند. AppleTV+ از حفره ای در بازار بین پخش جریانی و پخش سنتی و کابل استفاده می کند تا ترکیب مشابهی از کیفیت و نوآوری را در محصولات فیزیکی خود قفل کند.

جدیدترین خبرنامه باند Gillmor

__________________

گروه گیلمور – فرانک رادیس ، مایکل مارکمن ، کیث تیر ، دنیس پومبریانت ، برنت لیری و استیو گیلمور. ضبط زنده جمعه 27 آگوست 2021.

تهیه و کارگردانی Tina Chase Gillmortinagillmor

fradice،mickeleh،denispombriant،kteare،brentleary،stevegillmor،gillmorgang

در خبرنامه جدید Gangmor Gang مشترک شوید و در تلگرام به کانال پشتی بپیوندید.

گروه گیلمور در فیس بوک … و در اینجا خواهر ما G3 را در فیس بوک نشان می دهد.