کاهش بدهی فنی ، تجزیه و تحلیل IPO ، اولین استخدام مشترک شما – TechCrunch

کارآفرینان در مراحل اولیه که مشتاق به ارسال هستند معمولاً زمان بیشتری را برای محاسبه میزان سوختگی ماهانه استارتاپ خود صرف می کنند تا انتخاب یک محیط توسعه مطلوب.

در نتیجه ، بدهی فنی شروع به تجمع می کند. و انباشته شود.

رومین دیلت، نویسنده ارشد TechCrunch، با جیل وتسلر، معاون مهندسی در Pilot و پریتی سومال، EVP مهندسی در HashiCorp مصاحبه کرد تا درباره نحوه ارزیابی آنها از فروشندگان شخص ثالث، انتخاب اجزای منبع باز و تفکر پیش رو با توجه به قابلیت های مهندسی اطلاعات بیشتری کسب کند. به


مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است.
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20 off در اشتراک یک یا دو ساله.


سومال گفت: “تمام کاری که شما در آن دو سرعت انجام می دهید این است که بدهی های فناوری خود را عقب انداخته اید.” “من فکر می کنم نکته بسیار مهم این است که آن را بشناسیم ، استراتژی ای برای کار با آن پیدا کنیم و اجازه ندهیم تا جایی پیش برود که به نظر برسد ضربه بزرگی به بهره وری وارد خواهید کرد.”

بحث آنها ، که در TechCrunch Disrupt انجام شد ، همچنین به ارزش استفاده از مجموعه های آزمایشی و انتخاب یک چارچوب یکپارچه سازی مداوم و تحویل مستمر (CI/CD) اشاره کرد.

“چه چیزهایی می تواند به تیم ما کمک کند واقعا سریع حرکت کند و واقعا سریع ارسال شود؟” از وتلزر پرسید. چون فکر می کنم وقتی در مورد یک استارت آپ صحبت می کنید، این نام بازی است. این فقط به این بستگی دارد که چگونه می توانید کد خود را در اسرع وقت از درب خارج کنید. “

از خواندن TechCrunch+ بسیار سپاسگزارم، و امیدوارم آخر هفته خوبی داشته باشید.

والتر تامپسون

ویرایشگر ارشد، TechCrunch+
yourprotagonist

کار برای درک ارزش‌گذاری IPO Rent the Runway

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن (در پنجره جدیدی باز می شود)

الکس ویلهلم در چاپ امروز The Exchange می نویسد که ارائه گزینه های مقرون به صرفه برای لباس و لوازم جانبی درجه یک نوآورانه است ، اما ثبت اولیه IPO Rent the Runway باعث می شود “مشخصات کلی مشاغل” این شرکت “ناپایدار” به نظر برسد.

اما از آنجایی که محدوده قیمت آن نشان می دهد که Rent the Runway یک تکشاخ در انتظار است، “ما باید آن را جدی بگیریم.”

درس هایی از بنیانگذارانی که اولین دور خود را در یک بازار گاو نر بالا می برند

جاروبرقی انبوهی از اسکناس های 100 دلاری را می مکد

اعتبار تصویر: آپلود عکس (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

موج برای بنیانگذاران استارت آپی که به دنبال افزایش اولین دور خود در اکتبر 2021 هستند بالا است.

به گفته مانو بانسال ، بنیانگذار Lightup.ai ، پول آسان می تواند فشار ویژه ای برای بنیانگذاران اولیه ایجاد کند.

“شما نمی توانید GTM را با پول بیشتر افزایش دهید. اگر ارزش ها به صورت نجومی بالا برود ، به خودم یادآوری می کنم که باید عملکرد خود را ارائه کنم. “

“اگر من نتوانم کشش را نشان دهم ، دیر یا زود این جانور به دنبال من خواهد آمد. ترجیح می دهم از دونده های قیمت اجتناب کنم. “

برندگان و بازندگان احتمالی در صف قرار می گیرند زیرا Plaid به پرداخت های عمیق تر می پردازد

یک چهارم ایالات متحده از یک منشور عکاسی شده است، و یک افکت نوردهی چندگانه با تمرکز روی صورت جورج واشنگتن ایجاد می کند

اعتبار تصویر: آدرین برسناهان (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

Plaid به طور پیوسته ابزار پرداخت خود را برای سال ها گسترش داده است، اما دیروز، از خدمات جدیدی پرده برداری کرد که زیرساخت های خود را عمیق تر با جریان پرداخت شرکا ادغام می کند.

رایان لولر می نویسد ، این یک تغییر بالقوه بازی است ، زیرا میلیون ها تاجر “در حال حاضر جایگزینی کم هزینه برای جلوگیری از هزینه پردازش کارت اعتباری که به حاشیه آنها می رسد ، ندارند.”

سوفی عزیز: پیشنهادی برای جذب استعدادهای فنی بین المللی دارید؟

چهره تنها در ورودی پرچین پیچ و خم که پرچم آمریکا در مرکز آن قرار دارد

اعتبار تصویر: برایس دوربین/TechCrunch

سوفی عزیز ،

من و بنیانگذاران من یک استارتاپ در مراحل اولیه داریم. ما برای استخدام استعدادهای مهندسی واقعاً زمان سختی را سپری می کنیم، اما آماده استخدام در سطح بین المللی هستیم.

آیا پیشنهادی در مورد استراتژی ها و نحوه کمک به برجسته شدن شرکت ما دارید؟

– بنیانگذار شکوفایی

موفقیت فین تک مکزیک: چگونه فناوری مردم را به سمت بانکداری سوق می دهد

GettyImages 1144591880

اعتبار تصویر: مارات مصابیروف / گتی ایماژ

فین‌تک در آمریکای لاتین در آتش است و در هیچ کجا بیشتر از مکزیک نیست – استارت‌آپ‌های این بخش تقریباً ۲۰ درصد از کل سرمایه‌گذاری شده در این منطقه را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

جن لالوپ، مدیر عامل انجمن رشد موبایل می نویسد: «با توجه به اینکه نزدیک به 40 میلیون نفر در مکزیک (تقریبا یک سوم جمعیت) بدون بانک هستند، فین تک وسیله ای ضروری برای مسیرهای جدید اعتبار، بیمه و حواله بوده است.

4 راه برای تبدیل DEI به یک جزء کلیدی از خدمات و فرهنگ مشتری

مداد رنگی جدا شده در پس زمینه سفید. نزدیک.

اعتبار تصویر: سباستین کوندریا (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

فناوری باید عملیات خدمات رسانی به مشتریان را افزایش دهد ، اما اتوماسیون می تواند این تجربه را کمی رباتیک کند.

جویس لی، مدیر ارشد فرهنگ آلوریکا، چهار گام عملی را به اشتراک می گذارد که شرکت ها می توانند برای پرورش نیروی کاری متنوع، عادلانه و فراگیر بردارند:

  • با یک فرآیند سوار شدن فراگیر شروع کنید.
  • میزبان انجمن های تعاملی است.
  • یک سری بلندگوهای مداوم را اجرا کنید.
  • تعهد خود را مشخص کنید.

او می نویسد: “هرچه تنوع افراد شما بیشتر باشد ، می توانند بیشتر با مشتریان مختلف ارتباط برقرار کنند.”

پروژه های ماموریت محور در طول همه گیری همه گیر به سرعت در حال رشد هستند

اعتبار تصویر: میکا پاولیتزکی (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

این یک واقعیت است که SPAC ها ، IPO ها ، سهام میم و تک شاخ ها بر چرخه اخبار غالب هستند ، اما پرواز در زیر رادار چند گوهر است که چشم انداز آنها برای تغییر سرمایه گذاری ، بانکداری و بهبود بدهی ها به سمت بهتر است.

Noorjit Sidhu از Plug & Play Ventures پروژه های ماموریتی مانند بورس بلند مدت ، First Bank of Women و Upsolve را برجسته می کند ، که “نشان می دهد که ساکت ترین تلاش ها اغلب بلندترین تأثیرات را دارد”.

Udemy ارزش گذاری 4 میلیارد دلار در IPO اصلی edtech را هدف قرار می دهد

اعتبار تصویر: اودمی

در دیگر اخبار IPO، ارائه‌دهنده edtech Udemy می‌تواند پس از اولین عرضه آتی خود بیش از 4 میلیارد دلار ارزش داشته باشد که انتظار می‌رود قیمت آن بین 27 تا 29 دلار برای هر سهم باشد.

ناتاشا ماسکارنهاس و الکس ویلهلم که پرونده S-1/A آن را مطالعه کردند، می نویسند: «این یک افزایش متوسط ​​برای شرکت است که آخرین بار در طول افزایش 50 میلیون دلاری آن در نوامبر 3.32 میلیارد دلار ارزش داشت.

اما کند شدن رشد درآمد به این معنی است که شرکت باید سرمایه گذاران بالقوه را متقاعد کند که تجارت آن کوههای بیشتری برای صعود دارد.

“در حالی که تعداد کمی استدلال می کنند که دیجیتالی شدن و مهارت مجدد سریع بر نیروی کار در سراسر جهان تأثیر می گذارد، برخی ممکن است لازم باشد متقاعد شوند که edtech سازمانی راه حلی برای شکاف های ناشی از آن است.”

استخدام تنها اولین گام در هنگام ایجاد یک تیم comms در مراحل اولیه است

صندلی زرد که از بین جمعیت متمایز است.  مفهوم کسب و کار.  رندر سه بعدی

اعتبار تصویر: مت جیکوک (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

چند مکان وجود دارد که بنیانگذاران استارت‌آپ می‌توانند گوشه و کنارشان را کاهش دهند، اما اولین comms استخدام شما یکی از آنها نیست.

شرکت هایی که تصمیم می گیرند برای یافتن بهترین فرد برای این نقش سرمایه گذاری نکنند، به ناچار بعداً پشیمان خواهند شد. یوسف خان ، شریک Ridge Ventures ، توصیه می کند از آنجا که این افراد وظیفه دارند پیام شما را به جهان خارج برسانند ، “به دنبال یک شریک استراتژیک باشید نه یک مدیر”.

“آنها باید بتوانند درباره محصول و صنعت شما و همچنین هر کس دیگری در تیم فروش شما بحث کنند. اگر این به نظر می رسد یک سفارش بلند است ، این دلیل دیگری برای سرمایه گذاری مناسب در این نقش است. “