کبالت از بتا با بذر 2.8 میلیون دلار برای کمک به سازندگان در راه اندازی محصولات راه اندازی می شود – TechCrunch

همانطور که سازندگان و تأثیرگذاران اینترنتی دنبال کنندگان خود را افزایش می دهند ، همیشه ساده نیست که بهترین راه کسب درآمد چگونه باشد. برای برخی از سازندگان ، آنها ممکن است راهی برای کسب درآمد از طریق محتوای فقط مشترکین و پست های مارک دار پیدا کنند ، اما برای کسانی که ایده عالی دارند و دارای محدوده کارآفرینی هستند ، ممکن است از جذابیت خود برای راه اندازی محصول استفاده کنند.

کبالت به سازندگان کمک می کند تا ایده های خود را به چیزی تبدیل کنند که بتوانند آن را بفروشند ، چه محصول سفارشی که هنوز موجود نیست و چه ترکیبی خاص از عطر. سازندگان می توانند از بازار کبالت برای ارتباط با بیش از 250 متخصص مورد بررسی در زمینه هایی مانند طراحی ، منابع ، تولید ، مهندسی و تجارت استفاده کنند. برای کسانی که می خواهند یک محصول سفارشی مانند سیستم سرگرمی کودکان بدون فناوری طراحی کنند ، 1000 دلار هزینه دریافت محصول طراحی شده از طریق کبالت است. برای سازندگانی که به دنبال محصولات با برچسب خصوصی هستند ، استخدام یک متخصص کبالت برای تهیه منابع برای شما 100 دلار هزینه دارد. تا کنون ، در نسخه بتا ، بنیانگذار و مدیر عامل Elle Shelley Black می گوید که حدود 80 of از 200 محصول تولیدی سفارشی هستند. بیش از 7000 کارآفرین آینده نگر در لیست انتظار Cobalt ثبت نام کرده اند ، که امروز با پایان یافتن محصول از بتا خصوصی در دسترس عموم قرار می گیرد.

تصویری از انواع محصولاتی که کاربران کبالت می توانند تهیه کنند ، از جمله اسباب بازی ها ، برنامه ها ، مراقبت از خود و زیبایی ، سلامت و تناسب اندام ، غذا یا نوشیدنی ، خانه ، حیوان خانگی ، ورزش یا محصولات مسافرتی

اعتبار تصویر: کبالت

این محصولات فراتر از چنگ زدن به پول هستند – کبالت عمداً محصولات پوشاک تولید نمی کند ، زیرا Black نگران تأثیرات محیطی مد سریع است. یکی از نمونه های یک محصول سفارشی ، ماسک اسب ها برای محافظت از آنها در برابر دود آتش سوزی است – خالق این اسب سوار مشتاق است که نگران سلامتی حیوانات خود به دلیل آتش سوزی در کالیفرنیا است. بلک همچنین به جنا اسمیت اشاره کرد ، که محصولات کوچک هیدروپونیک را از طریق استارتاپ Growcery خود ، که از طریق کبالت تولید کرده بود ، می فروشد.

سازندگان 10 fee هزینه اضافی بستر را برای معاملات می پردازند ، در حالی که متخصصان 5 fee هزینه خدمات را برای استفاده از کبالت می پردازند. برای کارشناسان ، این به طور قابل توجهی کوچکتر از سیستم عامل هایی مانند Fiverr است که 20 درصد از پرداخت ها را انجام می دهند. هنگامی که یک خالق محصول خود را توسعه داده و شروع به فروش آن می کند ، کبالت از فروش آنها کوتاهی نمی کند.

بلک به TechCrunch گفت: “این قیمت ها برای من واقعا مقرون به صرفه است.” از طریق کبالت ، ایجاد حساب کاربری رایگان است و سازندگان می توانند مستقیماً با عوامل و کارشناسان منبع به صورت رایگان صحبت کنند. و بنابراین حتی کشف DMing یا پیام رسانی افراد در پلتفرم واقعاً ارزشمند است. “

از لحاظ تئوری ، هنگامی که یک خالق از طریق کبالت ارتباط برقرار می کند ، ممکن است بتواند از هزینه های پلتفرم صرف نظر کرده و خارج از کبالت همکاری کند. اما بلک تصور می کند که راحتی محصول باعث می شود سازندگان پس از اولین عرضه محصول خود در اطراف آنها بمانند.

بلک گفت: “ما پرداخت و صورتحساب را بسیار آسان کرده ایم.” “شما نمی توانید از طریق Venmo این کار را انجام دهید – چگونه به فروشندگان خود 10،000 دلار در خارج از کشور پرداخت می کنید؟”

بیشتر و بیشتر استارتاپ هایی مانند Pietra در حال آماده سازی هستند تا ستاره های TikTok را به مغولان تجاری تبدیل کنند ، اما کبالت با سرمایه گذاری روی تولیدکنندگان آمریکای لاتین ، که از کبالت برای اطمینان از رعایت شیوه های اخلاقی استفاده می کند ، خود را متمایز می کند. به عنوان یکی از بنیانگذاران Latinx ، بلک مطمئن شد که شرکت خود را با همکاری با سایر افراد کم فن آوری در زمینه فناوری تأسیس می کند – او گفت که 85 درصد از سرمایه گذاران کبالت از پیشینه های کم نماینده هستند. در سرمایه گذاری 2.8 میلیون دلاری کبالت ، شریک استراتژیک A&H Haiat y Amezcua است ، صندوق مکزیکو سیتی که به مقیاس IKEA در آمریکای لاتین و مرکزی کمک کرد.

یکی از مواردی که ما در حال بررسی آن هستیم این است که چگونه هزینه های زنجیره تامین را کاهش دهیم ، اصطکاک را چگونه کاهش دهیم ، چگونه بر استفاده از مواد پایدار اصرار داشته باشیم و چگونه بسیاری از تولید کنندگان اخلاقی را پیدا کرده و به آنها متصل کنیم. تا آنجا که ممکن است ، “بلک به TechCrunch گفت. “ما واقعاً تمرکز خود را بر آمریکای لاتین و به ویژه مکزیک آغاز کرده ایم. به دلایل زیادی کارآمدتر است. شماره یک ، آنها در حال حاضر در یک قاره هستند. این همان جایی است که ما واقعاً قرار است شروع کنیم و قبل از اینکه به تولیدکنندگان اجازه ورود به پلت فرم را بدهیم ، به شرایط کاری انسانی توجه کنیم. “

با کمک مالی ، کبالت امیدوار است که محصول را به بازار برساند و به ساخت ابزارهای سازنده ادامه دهد. امروزه کبالت بتا راه اندازی شده و در دسترس عموم است.