کرم ضد لک و روشن کننده پوست فور اور بلوم

از کرم دسپیگمن در طول هفته اول درمان شب ها بر روی لک استفاده نمایید. سپس از هفته دوم در صورت تشخیص پزشک روزانه دوبار (صبح و شب) استفاده نمایید. کرم دلانو مدل ضد لک خیلی قوی شب در زمان کم و با سرعت زیاد لک های صورت را درمان می کند و این ویژگی به دلیل ترکیب موثر هیدروکینون است. این کرم لک های ناشی از ملاسما را کمرنگ می کند و اگر دوره درمان تکمیل شود این لک ها به طور کامل از بین می روند. سلام ، در صورت رعایت کردن مراحل مراقبت روزانه پوست در حین مصرف و بعد از پایان دوره مصرف قطعا لک ها برگشت پذیر نخواهند بود ، مراحل روزانه مراقبت از پوست شامل ، شستشو ، استفاده از ضد آفتاب و استفاده از کرم های مرطوب کننده می باشد.

در رقابت با برند ها دیگر همیشه برنده است. فروشگاه چمون بیوتی با به دست گرفتن نمایندگی انحصاری محصولات روز ایران در تلاش است که محصولات دلانو را با ضمانت سلامت کالا و اصالت آن در اختیار مصرف کنندگان بگذارد. را به صورت خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا تهیه کنید. شما می توانید لوازم آرایشی و بهداشتی خود را از آنلاین شاپ چمون بیوتی تهیه کنید و با استفاده از از مشاوره های تخصصی حضوری و تلفنی پوست و مو و زیبایی، خدمات تغذیه و رژیم غذایی و پیگیری و مشاوره های پس از فروش نیاز های دیگرتان را نیز برطرف کنید.

باسلام ، اگر پوست صورت شما به صورت ارثی تیره باشد، نه تنها این محصول بلکه هر محصول دیگری نیز استفاده گردد ،بعد از پایان دوره مصرف رنگ پوست رفته رفته به حالت قبلی و طبیعی خودش بر خواهد گشت ، اما اگر تیرگی در اثر عوامل محیطی از جمله افتاب سوختگی باشد این محصول اثر گذار بوده و مورد شما کرم ضد لک جی پولار رفع خواهد شد.

این کرم به خوبی اندازه لک های ناشی از تجمع نقطه ای رنگدانه های پوستی و دیگر لک های پوست را کاهش داده و همچنین از تیرگی پوست را به میزان قابل توجهی می کاهد. عصاره گیاهی هم با جلوگیری از تولید بیش از حد رنگدانه های پوستی باعث افزایش شفافیت و یکنواختی رنگ پوست دست می شود و همچنین دارای خاصیت مرطوب کنندگی نیز می باشد و به کاهش چین و چروک های سطحی پوست دست کمک می کند.