کرم پودر دائم-ایا عوراض دارد یا خیر؟

در مجموع می توان گفت که عوامل تاثیرگذار در انتخاب عبارتند از: نوع پوست، میزان دوام و ماندگاری ، میزان پوشش دهی مناسب، رنگ مناسب پوست صورت و عدم ایجاد حساسیت و التهابات پوستی. میزان پوشانندگی و نوع بافت جزو اصلی ترین عوامل موثر در انتخاب یک کرم پودر است. قبل از استفاده از کرم پودر از مواد پاک کننده چربی پوست استفاده کنید.

کرم پودر به واسطه تماس مستقیمش با پوست، از نظر سلامتی خیلی مهمه. اگر برای پوشاندن چین و چروک ها مقدار زیادی کرم پودر روی پوستتان بزنید، کرم لابه لای چروک ها می ماند و پوستتان شبیه زمینی پر از جوی های مملو از کرم پودر می شود. این مدل از کرم پودر با حجم 12 میلی لیتر برای افرادی که کمتر به استفاده روزمره از آرایش احتیاج دارند طراحی شده و با حجمی تقریبا نصف شیشه کرم پودر های بورژوآ که اکثرا 30 میلی لیتر میباشند تولید شده است . انواع سبک برای استفاده روزمره و مدل هایی با پوشانندگی بالا برای میهمانی ها و مراسم های مهم مناسب هستند.

در موقع تزریق رنگدانه های کرم پودر زیر پوست می تواند مشکلات زیادی را برای پوست ایجاد کند که به دلیل ترکیبات موجود در این پودرها است که دارای ترکیباتی مانند فلزات، آهن، زینک، سرب، جیوه و … برخی مرطوب کنندهها علاوه بر خاصیت نرم کنندگی، دارای رنگدانه هستند که میتوانند لکهای جزئی صورت را پوشش دهند. فرمولاسیون هایی که از رنگدانه های زیاد استفاده می کنند، پوشش کاملی را ارائه می دهند، در حالی که فرمول هایی حاوی رنگدانه های کمتر، پوشش کم یا متوسطی را برای شما فراهم کرم پودر شون نی نی سایت می کنند.

گریمورها چندان طرفدار استی لادر نیستند، زیرا کرم پودرهای استی لودر بیشتر برای آرایش روزانه ساخته شدهاند. همچنین کرم پودرهای اس پی اف دار از پوست در برابر عوامل مخرب و زیان آور ناشی از تابش اشعه خورشید محافظت می نماید. همانطور که پیش از این نیز گفته شد یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب کرم پودر توجه به نوع پوست است. اگر پوست چربی دارید، باید در انتخاب کرم پودر بیشتر دقت کنید. این مساله توی خرید آنلاین کرم پودر بیشتر خودش رو نشون میده چون جای تست وجود نداره.