کروز در حال خرید انرژی خورشیدی از کشاورزان کالیفرنیایی برای تأمین نیروی ناوگان برقی و خودران خود است-TechCrunch

کروز ، شرکت خودروهای خودران زیر نظر جنرال موتورز ، ابتکار جدیدی را با نام Farm to Fleet راه اندازی کرده است که به این شرکت اجازه می دهد انرژی خورشیدی را از مزارع در دره مرکزی کالیفرنیا تامین کند. San Francisco Chronicle اولین کسی بود که خبر داد که کروز به طور مستقیم اعتبارات انرژی تجدیدپذیر را از شرکت های Sundale Vineyards و Moonlight خریداری می کند تا به ناوگان خودروهای خودران تمام برقی خود در سان فرانسیسکو کمک کند.

کروز اخیراً مجوز جابجایی مسافران در وسایل نقلیه آزمایشی خود در سانفرانسیسکو را بدون اپراتور ایمنی انسان پشت فرمان گرفته است. این شرکت همچنین با استفاده از خط اعتباری اخیر GM Financial برای پرداخت هزینه صدها خودروی برقی و خودران Origin ، راه خود را برای تجاری سازی افزایش می دهد. در حالی که این مشارکت با کشاورزان کالیفرنیایی بدون شک یک مزیت برای کار ایالت در پیشرفت انرژی های تجدیدپذیر و در عین حال ایجاد مشاغل و فرصت های مالی برای مشاغل محلی است ، کروز در اینجا یک موسسه خیریه راه اندازی نمی کند.

اپراتور مستقل سیستم کالیفرنیا از تولیدکنندگان برق در غرب ایالات متحده خواسته است تا تابستان امسال مگاوات بیشتری را به این ایالت بفروشند و انتظار می رود موج گرما باعث افزایش تقاضای برق و به طور بالقوه خاموشی شود. منابع تغذیه به دلیل خشکسالی ، خاموشی و تأخیر در آوردن منابع جدید تولید انرژی به شبکه ، و کاهش تولید برق آبی ، کمتر از حد انتظار است. به نظر می رسد برای اطمینان از این که شبکه کالیفرنیا می تواند افزایش چشمگیر حجم ناوگان را کنترل کند ، به نظر می رسد که این شرکت چاره ای جز یافتن راه های خلاقانه برای تقویت شبکه ندارد. با این حال ، کروز معتقد است که اهداف بلندتری نسبت به تأمین انرژی از منابع در دسترس دارد.

ری ورت ، سخنگوی کروز ، به TechCrunch گفت: “این کاملاً مربوط به این است که ما کار درستی را برای شهرها و جوامع خود انجام دهیم و اساساً حمل و نقل را برای بهتر تغییر دهیم.”

بر اساس گزارشی از موسسه غیرانتفاعی محیط زیست Nature Conservancy ، با ادامه خشکسالی ها برای کشاورزان کالیفرنیا ، تبدیل زمین های کشاورزی به مزارع خورشیدی یک راه بالقوه برای کمک به این ایالت برای رسیدن به اهداف تغییر آب و هوا است. به همین دلیل است که کروز منطق را در نزدیک شدن به کشاورزان دره مرکزی دید.

راب گرانت ، معاون رئیس جمهور در امور اجتماعی و تاثیرات جهانی کروز ، در یک پست وبلاگی گفت: “مزرعه به ناوگان وسیله ای برای کاهش سریع انتشار گازهای نقلیه حمل و نقل شهری است در حالی که درآمد جدیدی را برای کشاورزان کالیفرنیا در زمینه انرژی های تجدیدپذیر ایجاد می کند.”

کروز از طریق شریک انرژی پاک خود ، BTR Energy ، نرخ قرارداد مورد مذاکره با مزارع را پرداخت می کند. این شرکت هزینه ها را فاش نمی کند ، اما می گوید که بیش یا کمتر از آنچه برای استفاده از سایر اعتبارات انرژی تجدیدپذیر (REC) پرداخت می کند ، پرداخت نمی کند. REC ها زمانی تولید می شوند که یک منبع انرژی تجدیدپذیر یک مگاوات ساعت برق تولید کرده و آن را به شبکه منتقل کند. به گفته کروز ، Sundale 2 مگاوات ظرفیت خورشیدی برای تأمین 200،000 متر مربع ذخیره سازی سردخانه خود نصب کرده است و Moonlight ترکیبی از 3.9 مگاوات مجموعه خورشیدی و سیستم ذخیره دو باتری را برای امکانات مرتب سازی و ذخیره سازی خود نصب کرده است. بنابراین وقتی کروز اعتبارات خود را از این مزارع خریداری می کند ، می تواند بگوید که مقدار مشخصی از مصرف برق آن از یک منبع تجدیدپذیر تامین شده است. REC ها منحصر به فرد و قابل ردیابی هستند ، بنابراین مشخص است که از کجا آمده اند ، از چه نوع انرژی استفاده کرده اند و به کجا رفته اند. کروز در مورد تعداد REC هایی که قصد دارد از مزارع خریداری کند صحبت نکرده است ، اما می گوید که برای تأمین نیروی ناوگان سان فرانسیسکو کافی خواهد بود.

ورت می گوید: “در حالی که انرژی خورشیدی هنوز در همان شبکه جریان دارد ، کروز اعتبارات تجدیدپذیر تولید شده توسط پنل های خورشیدی در مزارع را خریداری می کند و سپس” بازنشسته “می کند. “از طریق داده هایی که به صورت فصلی به هیئت منابع هوایی کالیفرنیا ارسال می کنیم ، تعدادی از REC ها معادل مقدار برق مورد استفاده برای شارژ خودروهای خود را بازنشسته می کنیم.”

کروز همچنین با BTR Energy همکاری می کند تا منابع REC را برای عملیات خود در آریزونا نهایی کند ، از جمله خلبان تحویل آن با Walmart.

ورت می گوید استفاده از انرژی کاملاً تجدیدپذیر در واقع به دلیل استاندارد سوخت کم کربن ، برای کروز در کالیفرنیا سودآور است ، که برای کاهش شدت کربن سوخت های حمل و نقل در این ایالت و ارائه جایگزین های کم کربن بیشتر طراحی شده است. Cruise مالک و اداره کننده همه درگاه های شارژ EV خود است ، بنابراین می تواند اعتبارهایی را براساس نمره شدت کربن برق و مقدار انرژی تحویل شده تولید کند. سپس کروز می تواند اعتبارات خود را به سایر شرکت هایی بفروشد که به دنبال کاهش ردپای خود و رعایت مقررات هستند.

صرف نظر از موارد کاربردی ، کروز قصد دارد استانداردی را برای صنعت تعیین کند و تقاضا برای انرژی تجدیدپذیر را ایجاد کند ، بنابراین افراد و مشاغل بیشتری را برای ایجاد آن تشویق می کند.

آرام شاماون ، مدیرعامل استارتاپ تجزیه و تحلیل شبکه Kevala ، می گوید که کروز باید به خاطر این مشارکت مورد تشویق قرار گیرد.

شوماوون به TechCrunch گفت: “آنچه کروز به نظر می رسد می خواهد بپذیرد این است که شدت کربن با برق مصرفی آنها در ارتباط است و آنها به نوعی آن را جبران می کنند.” “یک دسته کلی از حسابداری کربن وجود دارد ، که به آن حوزه 3 می گویند ، که تلاش می کند بفهمد زنجیره تأمین مورد استفاده شما برای ارائه خدمات شما چقدر کربن دارد ، و کروز احتمالاً ، به عنوان یک تصمیم بسیار عمدی ، در حال خروج است. در مقابل الزامات حوزه 3 آنها. “

شوماوون گفت که با اندازه گیری میزان کل کربن فعالیت های تجاری ، شرکت ها نسبت به آن پاسخگوتر می شوند و سپس می توانند با درخواست ارائه دهندگان برای تامین منابع خود از منابع تجدیدپذیر ، تغییرات را ایجاد کنند. برای مثال ، یک خودروساز ممکن است از ارائه دهنده آلومینیوم خود بخواهد که به جای زغال سنگ ، فقط از منطقه ای با قدرت برق آبی استفاده کند ، که در نهایت شدت کربن خودروساز را کاهش می دهد.

“حمل و نقل مسئول بیش از 40 of از انتشار گازهای گلخانه ای است ، به همین دلیل ما چالش Clean Mile Challenge خود را در فوریه اعلام کردیم ، جایی که ما بقیه صنعت AV را به چالش کشیدیم تا گزارش دهند که هر سال چند کیلومتر با انرژی تجدیدپذیر حرکت می کنند.” گفت ورت “ما امیدواریم دیگران از راه ما پیروی کنند.”

این مقاله به منظور بازتاب اطلاعات جدید ارائه شده توسط Cruise و همچنین اظهار نظر متخصص آرام شاماون ، مدیرعامل Kevala به روز شده است.