کروز قصد دارد در سال های آینده ده ها هزار AV Origin AV در جاده ها داشته باشد – TechCrunch

کاهش هزینه ها با پیشرفت های تکنولوژیکی

به نظر می رسد این امر غیرمولد به نظر برسد ، اما کروز می گوید پول زیادی را به قدرت محاسباتی Origin اختصاص داده است تا بتواند آن را به جایی برساند که بتواند به صورت تجاری و مقیاس بندی سودآور باشد.

امان گفت: “اگرچه این فناوری هزینه بالاتری دارد ، اما ما می توانیم این هزینه را با استفاده از ناوگان پرمصرف و مسافت پیموده شده استهلاک کنیم و این کار را با هزینه قابل توجه انجام دهیم.” “مزیت هزینه Origin نسبت به خودروهای مقاوم سازی شده ، حتی شامل Bolt AV ، حدود 60 تا 70 درصد هزینه کمتر در هر مایل است.”

با این اوصاف ، کروز برنامه دارد تا هزینه این قدرت محاسبه را در چهار نسل آینده تا 90 درصد کاهش دهد. یکی از راه های انجام این کار ، تولید سیلیکون سفارشی است ، که کروز می گوید به مقیاس استفاده از محاسبه و کاهش هزینه ها کمک می کند. امان در مورد کاربرد سیلیکون – جزئیاتی که در ماه نوامبر در رویداد استخدام شرکت “Under the Hood” در ماه نوامبر بیشتر مورد بحث قرار خواهد گرفت – به جزئیات نپرداخت – اما حداقل ، این شرکت در حال نشان دادن حرکت به سمت ادغام عمودی.

با توجه به صدمه ای که کمبود نیمه هادی ها به خطوط تولید جنرال موتورز وارد کرده است و این واقعیت که GM به تازگی توافق نامه تامین کننده با Wolfspeed را برای ارائه نیمه هادی های کاربید سیلیکون برای برنامه EV جنرال موتورز اعلام کرده است ، احتمالاً می توان گفت که کروز تراشه هایی را در منو قرار داده است. سایرین در صنعت مانند تسلا نیز تامین و تولید تراشه های سیلیکونی خود را تأمین می کنند.

از نظر طبیعت ارزان تر از یک انسان است

امان گفت ، Origin به طور هدفمند برای ارائه خدمات عالی به مشتریان با هزینه کم هم برای تگرگ و هم برای حمل و نقل طراحی شده است. طول این خودرو به اندازه یک Chevy Cruze است ، اما قسمت داخلی آن به گونه ای بهینه سازی شده است که فضای زیادی را برای تجربه لذت بردن از تگرگ فراهم می کند. همچنین می تواند از حالت مسافر به حالت تحویل تبدیل شود ، همراه با یک واحد تحویل که می تواند چندین بار در یک چرخه کار 24 ساعته وارد و خارج شود تا از هر وسیله نقلیه بیشترین استفاده را ببرد.

کروز فکر می کند ظرف چند سال آینده ، Origin آن می تواند با قیمت ارزان تر و درآمد بالاتر از Uber و Lyft پیشی بگیرد. امان گفت ، در برخی از شهرها ، قیمت Uber و Lyft تقریباً 80 نسبت به قیمت های قبل از همه گیری افزایش یافته است ، اما شرکت ها هنوز “امروز از نظر مادی سودآوری ندارند”. او مدعی شد که این به دلیل مدل تجاری آنها است. در سانفرانسیسکو امروز ، یک سوار حدود 5 دلار برای هر مایل پرداخت می کند ، که سه چهارم آن احتمالاً به راننده می رسد و مابقی برای هزینه های بودجه و سایر هزینه ها خرج می شود ، که منجر به این می شود که شرکت ها حتی به شکست برسند.

امان گفت: “در مدل ما دو تفاوت اساسی وجود دارد ، اول این است که ما درآمد را تقسیم نمی کنیم – تمام درآمد را دریافت می کنیم.” “از آنجا که ما ساختار هزینه کمتری داریم ، می توانیم هزینه کمتری بگیریم و سود کسب کنیم. به همین سادگی.”

آیا کروز می تواند به همان سرعتی که امیدوار است مقیاس بندی کند؟

کروز پیش بینی درآمد خود را به اشتراک نمی گذارد ، اما خود را با سایر شرکت هایی مقایسه می کند که محصولات موفقیت آمیزی را در بازارهای بزرگ به ارمغان آورده اند و طی یک دهه یا بیشتر به “50 میلیارد دلار درآمد” رسیده اند. امان می گوید که کروز محافظه کارانه انتظار دارد در هر سال حدود 100000 دلار درآمد برای هر خودرو داشته باشد.

این شرکت قصد دارد همه چیز را در زمینه خدمات خود ، از خودروها و نرم افزارهای مستقل گرفته تا برنامه سوار شدن و خدمات به مشتریان ، در اختیار داشته باشد. امیدوار است با ارائه خدمات بیشتر در داخل ، بتواند به سرعت مقیاس بندی کرده و در درازمدت از طریق نرم افزاری که به طور مداوم بهبود می یابد ، صرفه جویی کند و به این ترتیب می تواند سنسورها را کنار بگذارد.

امان حتی تا آنجا پیش رفت که می گوید می تواند منحنی هزینه سیستم خودمختار خود را آنقدر پایین بیاورد که در نقطه قیمتی باشد که بتوان آن را در خودروهای خرده فروشی مستقر کرد.

شما می توانید به نمایندگی محلی خود بروید و خودرویی بخرید که دارای قابلیت سیستم Cruise L4 در داخل آن است و با مشارکت با GM ، بدیهی است که به ما این فرصت بزرگ را می دهد که آن را به واقعیت تبدیل کنیم و واقعاً این کار را انجام دهیم. در مقیاس بزرگ ، “او گفت.

این واقعیت به احتمال زیاد سالهای زیادی است ، اما کروز از رویاهای بزرگ خجالت نمی کشد.

وقتی از هشت تا 10 سال آینده مراقب باشید ، من فکر می کنم که ما به عقب نگاه خواهیم کرد و خواهیم دید که ما در واقع منحنی ایمنی جاده ها در ایالات متحده و سراسر جهان را آغاز کرده ایم. ” “جشهرها به مردم بازگردانده خواهند شد … شهرهای ما تمیزتر و شلوغ تر خواهند بود. و مردم به حمل و نقل دسترسی خواهند داشت که امروزه به حمل و نقل دسترسی ندارند. “