کسپر در میان اخراج های بیشتر CMO ، CTO و COO خود را کاهش می دهد – TechCrunch

به گفته منابع ، کسپر دهها کارمند از جمله سه مدیر C-Level را اخراج کرده است: مدیر ارشد بازاریابی ، مدیر ارشد فناوری و مدیر عامل. شرکت تشک از اظهارنظر خودداری کرد.

دور اخراج ، که روز جمعه به کارکنان اعلام شد ، تا حد زیادی بر تیم های خرده فروشی و عملیات تأثیر گذاشت ، و این نشان می دهد که ممکن است تجارت در حال تجدید ساختار گسترده تری باشد. به کارکنان برکنار شده بسته های بازنشستگی پیشنهاد شد.

شایان ذکر است ، مدیران تحت تأثیر همه به تازگی به تیم اضافه شده اند. CTO بن کلارک از ژوئیه 2019 با این شرکت کار می کند ، در حالی که مدیر سابق لیزا پیلت در مارس 2020 به Casper پیوست. چارلز لیو ، مدیر ارشد اجرایی Casper ، تنها هشت ماه قبل از این دور از اخراج در شرکت بود.

CFO CFO در ابتدای راه است ، اما این نقش گردش مالی قابل توجهی نیز داشته است. در به روزرسانی تجاری آوریل 2020 ، کسپر اعلام کرد که Gregory Macfarlane ، مدیر مالی و COO آن زمان ، شرکت را ترک می کند. استوارت براون ، مدیر مالی موقت ، سرانجام این نقش را بر عهده گرفت و سه ماه بعد استعفا داد. مایکل موناهان ، آخرین مدیر مالی ، این مقام را در 31 اوت 2021 به عهده گرفت.

بیش از یک سال پیش ، کسپر اعلام کرد که فعالیت های اروپایی خود را تعطیل کرده و 21 درصد نیروی کار جهانی خود را کاهش می دهد. سپس این حرکت به دلیل هدف جدید کسپر “دستیابی به سودآوری” ، که شامل تمرکز بر عملیات آمریکای شمالی بود ، نسبت داده شد.

این شرکت سپس اشاره کرد که تعطیلی موقت فروشگاه های خرده فروشی آن بر کانال کلی مستقیم آن به مصرف کنندگان تأثیر گذاشته و آن را مجبور کرده است تا اقدامات لازم را برای به حداقل رساندن هزینه های عملیاتی انجام دهد. در حال حاضر ، این استارتاپ با حذف نقش ها در تیم های خرده فروشی و عملیاتی خود یک قدم جلوتر می رود.

یکی از بنیانگذاران در فضای مستقیم برای مصرف کننده ، که به دلیل عدم اطلاع مستقیم از شرکت ، خواست نامش فاش نشود ، گفت که اخراج Casper همچنین می تواند پاسخی به iOS 14.5 باشد ، جدیدترین نرم افزار اپل که با آن برخورد خواهد شد. برنامه هایی که داده های کاربران را بدون اجازه ردیابی می کند. این تنظیم داده های تبلیغاتی را که شرکت ها می توانند به آن دسترسی داشته باشند محدود می کند و توجیه بودجه و درک اثربخشی استراتژی فروش خود را دشوار می کند.

این فرد گفت: “بازاریابی عملکرد از طریق کانال های پولی ، به ویژه فیس بوک و اینستاگرام ، در حال حاضر بسیار سودمند است.” بنابراین ، اگر آنها واقعاً به آن کانال وابسته بودند ، می توانست چیزی باشد که بر فروش آنها تأثیر می گذارد. “

کاسپر سهام IPO خود را 12 دلار قیمت گذاری کرد و با 14.50 دلار در هر سهم همزمان با شیوع همه گیر COVID-19 در فوریه 2020. این شرکت تقریبا 72 from از قیمت افتتاحیه خود را قبل از بهبود بخشید و در ماه فوریه به قله نزدیک 11 دلار رسید. 2021. امروز ، این شرکت کمی بالاتر از 5 دلار معامله می شود که بیش از نیمی از افتتاح آن افت کرده است.