کلون Spotify’s Clubhouse شش نمایش هفتگی جدید اضافه می کند ، برخی از آنها به لیست پخش Spotify متصل می شوند – TechCrunch

تابستان امسال ، Spotify برنامه صوتی زنده خود و رقیب Clubhouse خود ، Spotify Greenroom را راه اندازی کرد ، با وعده های برنامه نویسی بیشتر در ماه های آینده برای افزایش محتوای زنده آن زمان که توسط کاربران ایجاد می شد. امروز ، این شرکت با اجرای شش برنامه جدید در Spotify Greenroom با تمرکز بر فرهنگ و موسیقی پاپ ، علاوه بر آنچه Spotify “نمایش های الهام گرفته از لیست پخش” می نامد-به معنای برنامه هایی که از Spotify الهام گرفته اند ، به تعهد قبلی خود عمل می کند. لیست های پخش

این شامل یک نمایش جدید بر اساس لیست پخش محبوب Lorem است که در سال 2019 راه اندازی شد و ترکیبی از موسیقی متنوعی را شامل می شود که شامل پاپ مستقل ، R&B ، گاراژ راک ، هیپ هاپ و موارد دیگر است که روی مخاطبان جوان تر Gen Z متمرکز شده است. این لیست پخش امروزه بیش از 884،000 “لایک” در Spotify دارد و به یکی از مکان هایی تبدیل شده است که هنرمندان جدید می توانند در این پلتفرم از آن عبور کنند. Spotify می گوید ، اکنون شنوندگان Lorem به “Lorem Life” متصل می شوند ، یک برنامه Spotify Greenroom که ترکیبی از فرهنگ و بحث در مورد موسیقی ، محیط زیست ، پایداری ، مد و فضا را شامل می شود. این برنامه توسط اینفلوئنسرهای ژنرال Z و ستارگان TikTok ، Dev Lemons و Max Motley میزبانی می شود که با هنرمندان و تأثیرگذاران دیگر همکاری خواهند کرد. پخش آن از چهارشنبه ، 15 سپتامبر ، ساعت 21 به وقت ET آغاز می شود.

یکی دیگر از برنامه های جدید “با الهام از لیست پخش” “زنده شدن زنده” است. اگر نام آشنا به نظر می رسد ، به این دلیل است که “The Up Up” پاییز گذشته به عنوان برداشت شخصی Spotify از برنامه صبحگاهی روزانه با ترکیب موسیقی با محتوای سبک رادیویی گفتگو به رهبری مجریان که در مورد اخبار ، فرهنگ پاپ ، سرگرمی و سایر موارد بحث می کنند ، معرفی شد. موضوعات اما تا به امروز ، این محتوا به عنوان یک برنامه زنده ارائه نشده است. در عوض ، برنامه از قبل ضبط شده و سپس به عنوان یک لیست پخش در دسترس قرار می گیرد که احساس روزانه یک برنامه رادیویی FM را به شنوندگان می دهد. در حال حاضر ، میزبان مشترک “The Up Up” کات لازو و خاویر “X” Jernigan برنامه خود را به صورت زنده در Greenroom ضبط می کنند ، از چهارشنبه 15 سپتامبر ساعت 11 صبح به وقت ET.

به نظر می رسد این زمان عجیب با قصد اولیه Spotify برای ارائه نمایش برای کسانی که به دفتر کار می روند ، مغایرت دارد. اما با افزایش کار از راه دور در مواجهه با همه گیری بی پایان ، برنامه جدید خطاب به مخاطبین رفت و آمد کمتر مورد توجه قرار می گیرد. با این حال ، Spotify به ما می گوید “زنده بمان” مکمل نمایش روزانه است ، که هنوز هم به صورت عادی اجرا می شود – به همین دلیل است که پخش بعدی دارد.

دیگر برنامه های جدید Greenroom عبارتند از “یک همجنسگرا در زندگی” ، میزبان زوج متاهل ، بازیگر گرت کلایتون و نویسنده و مربی بلک نایت ، که اخبار و مسائل LGBTQIA+ را مورد بحث قرار می دهند (هفتگی ، 8 بعد از ظهر از امروز ، از امروز). “یک صندلی بنشین” ، میزبانی شده توسط بن ماندلکر و رونی کرام از پادکست “Watch What Crappens” ، که برنامه های واقعیت را نشان می دهد و به سایر جذابیت های فرهنگ پاپ می پردازد (هفتگی ، ساعت 10 بعد از ظهر از امروز ، از امروز). “The Movie Buff” ، میزبان جان گابروس دوستدار کمدین و کمدین فیلم ، که آخرین فیلم های داغ را مرور و تجزیه و تحلیل می کند (هفتگی ، ساعت 23 بعد از ظهر از امروز ، از امروز). و “ضروری ترین: زنده” ، مکمل لیست پخش “ضروری ترین” Spotify ، جایی که مجری B.Dot در مورد هیپ هاپ درباره افراد تازه وارد صحبت می کند (هفتگی ، ساعت 9 بعد از ظهر از سه شنبه).

علاوه بر برنامه های جدید ، نمایش Deuxmoi “Deux Me After Dark” نیز عصر امروز (13 سپتامبر) ساعت 21:00 به وقت ET پخش می شود تا ظاهر فرش قرمز و شایعات مربوط به Met Gala امسال را در کنار مهمان هیلاری کر ، بنیانگذار از چه کسی می پوشد.

اعتبار تصویر: Spotify

گرینروم در حال حاضر در بیش از 135 بازار جهانی در دسترس شنوندگان است و بی سر و صدا با صدای زنده از سایت ورزشی و شبکه پادکست “The Ringer” و همچنین هنرمندانی مانند Pop Smoke در حال گسترش است. از دیگر برنامه های اضافه شده می توان به Men In Blazers ، Deaux Me After Dark ، True Crime Rewind و Ask The Tarot اشاره کرد. بسیاری از برنامه ها نیز در صورت تقاضا پس از پایان برنامه زنده منتشر می شوند.

این برنامه امسال با کندی شروع به کار کرده بود ، زیرا ریشه آن در برنامه نویسی زنده ورزشی بود ، که لزوماً با طرفداران موسیقی Spotify ارتباط نداشت. بعلاوه ، نه تنها با Clubhouse ، که از ایجاد آن الهام گرفته است ، بلکه با سایر شبکه های اجتماعی برتر مانند فیس بوک ، توییتر ، Reddit ، Discord و سایر موارد ، رقابت فزاینده ای وجود دارد. بدون برنامه های اختصاصی برای جلب توجه کاربران به برنامه صوتی زنده دیگر ، این شرکت تنها 141،000 بارگیری جدید برای Greenroom در iOS اندکی بیشتر از یک ماه پس از راه اندازی و کمتر در Google Play مشاهده کرده بود. اما چشم انداز بلند مدت Spotify برای خدمات این بود که گرینروم را بیشتر به موسیقی ، هنرمندان ، برنامه ها و پادکست هایی که قبلاً در برنامه اصلی پخش موسیقی آن موجود بود پیوند دهد-و این برنامه های جدید نمونه ای از این برنامه در عمل است.