کمبود چیپ؟ MagicCube 15 میلیون دلار برای جایگزینی همه تراشه ها با استفاده از پایانه های POS جمع آوری می کند – TechCrunch

MagicCube ، یک استارتاپ امنیتی تلفن همراه ، 15 میلیون دلار در یک دور به سرپرستی Mosaik Partners جمع آوری کرده است.

Bold Capital ، Epic Ventures ، کارتخوان/سازنده سخت افزار POS ID Tech و سرمایه گذاران ناشناس در حوزه فناوری فینتک نیز در تأمین مالی مشارکت داشتند ، که مجموع بودجه این استارتاپ مستقر در سانتا کلارا را از ابتدای سال 2014 به 30 میلیون دلار افزایش می دهد.

به زبان ساده ، فناوری امنیتی مبتنی بر نرم افزار MagicCube در نظر دارد همه تراشه های امنیتی را جایگزین کند ، که در گذشته استانداردی برای ذخیره ایمن داده های حساس و احراز هویت هرکسی که به آن نیاز دارد احراز هویت شده است. و با خدمات مالی شروع می شود. فناوری این شرکت به تجار اجازه می دهد تا دستگاه های تلفن همراه را به پایانه های پرداخت تبدیل کنند. یا به عبارت دیگر ، به تجار راهی می دهد که پرداخت کارت را در هر دستگاه مصرف کننده بدون نیاز به خواننده یا سخت افزار اضافی بپذیرند.

سام شاوکی ، مدیرعامل MagicCube گفت: “وقتی در مورد نحوه ایمن سازی داده ها در مورد انواع دستگاه ها ، به ویژه دستگاه هایی که برای معاملات مالی استفاده می شوند ، صحبت می کنیم ، ما در آستانه یک تغییر بزرگ پارادایم هستیم.” “کمبود تراشه ای که تمام صنایع را متوقف کرده و قیمت دستگاه ها را افزایش می دهد ، نشان می دهد که رویکرد فعلی چقدر قدیمی است و راه حل MagicCube برای مقابله با این مسئله چقدر ارزشمند است – این دور نشان دهنده آن است.”

شوکی ، که قبلاً به عنوان رئیس ویزا خدمت می کرد واحد تجاری پرداخت از راه دور جهانی ، MagicCube را به همراه همسرش نانسی زاید ، که سالها به سر برد ، تاسیس کرد کار بر روی گروه سیستم عامل در Apple. این زوج که اصالتاً مصری هستند ، این شرکت را در تلاش برای توسعه فناوری ایجاد کردند که نیاز به سخت افزار را در مورد امنیت تلفن همراه برطرف می کند.

ویزا در واقع یک سرمایه گذار در MagicCube است ، زیرا در آگوست 2020 و زمان دیگری قبل از آن از این شرکت حمایت کرده است. از دیگر حامیان این شرکت می توان به A اشاره کردzure Capital Partners ، Epic Ventures ، NTT Data ، Silicon Valley Bank و Sony Innovation Fund ، و غیره. (صندوق VC سونی مبلغ نامعلومی سرمایه گذاری کرد در MagicCube در اواخر مه 2020).

آن سرمایه گذاری اوت 2020 پس از خرید 100 میلیون دلاری اپل از Mobeewave ، رقیب MagicCube ، یک استارتاپ مونترالیایی که نرم افزار آن آیفون ها را به پایانه های پرداخت تلفن همراه تبدیل می کند ، پس از خرید 100 میلیون دلاری اپل به بازار آمد. گفته می شود انتظار می رود فناوری MagicCube مکمل ویزا باشد ابتکار ضربه زدن به تلفنبه توافق Apple/Mobeewave شوکی را متوقف نکرد ، زیرا معتقد است که استارتاپ او “طرف غالب در طرف Android ، که 85 of از جهان است” خواهد بود.

اولین برنامه کاربردی MagicCube متمرکز بر POS نرم افزار یا به اختصار softPOS است. با استفاده از تلفن هوشمند یا سایر دستگاه های تلفن همراه ، یک تاجر می تواند بدون نیاز به سخت افزار اضافی ، مانند یک پایانه سنتی POS ، پرداخت softPOS را انجام دهد. به گفته این شرکت ، پرداخت از طریق کارت های بدون تماس و کیف پول های دیجیتالی را می توان از مجموعه ای از ارائه دهندگان خدمات مالی از طریق مجموعه ای از دستگاه های تلفن همراه با سطح امنیت یک تراشه پذیرفت.

MagicCube همچنین ادعا می کند که محیط اجرای نرم افزاری (sTEE) “اولین و تنها راه حل نرم افزاری است” که توسط EMVCo شناخته شده است.او کنسرسیومی است که بر زیرساخت های جهانی کارت های پرداخت مبتنی بر تراشه و دستگاه های پذیرش نظارت می کند -ارائه سطح حفاظتی که قابل مقایسه با رویکردهای مبتنی بر سخت افزار است.

شاوکی گفت: “آنچه ما می توانیم با فناوری خود انجام دهیم ساده سازی است.” “در کارت اعتباری شما ، یک سیم کارت وجود دارد که در اصل گاوصندوق فلزی است. چیزی که MagicCube دارد این فناوری است که یک گاوصندوق مجازی است و یک نرم افزار خالص است که می تواند اسرار و کد را پنهان کند ، و هدف مشابهی با گاوصندوق فیزیکی دارد. و این بسیار بزرگ است زیرا بر خلاف رقبا ، ما می توانیم اطلاعات را در آن گاوصندوق مجازی پنهان کنیم… و بله ، این ثابت شده ، ثبت شده و یک معامله بزرگ است. “

MagicCube

اعتبار تصویر: MagicCube

MagicCube می گوید که STEE آن همه کاره است و می تواند در موارد مختلف برای جایگزینی عناصر دارای امنیت سخت افزاری مانند سیم کارت ، تراشه های مورد استفاده در دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) مانند اتومبیل و لوازم خانگی هوشمند و حتی درجه بانک استفاده شود. ماژول های امنیتی سخت افزاری (HSM). اولین محصول این شرکت ، i-Accept ، در تلاش برای ایجاد اختلال در بیشتر از طراحی شده است 70 میلیارد دلار سالانه توسط بانک ها و تجار در همه جا در دستگاه های کارت خوان محل فروش هزینه می شود.

از طریق i-Accept ، خرید بانک ها و سایر موسسات خدمات مالی به بازرگانان و خرده فروشان راهی برای پذیرش کارت های پرداخت ، معاملات بدون تماس و کیف پول های تلفن همراه مانند Apple Pay ، Google Pay و Samsung Pay-همه با نرخ “برای کارت بازرگانان و بدون کارت” ارائه می دهد. محدودیت در مقدار معامله برای مصرف کنندگان. MagicCube می گوید که محصول i-Accept آن می تواند PIN های مالی و سایر روش های تأیید را در هر دستگاه تلفن همراه ، از جمله تلفن ، رایانه لوحی و صفحه نمایش های بزرگ هوشمند-بدون نیاز به سخت افزار یا پایانه اختصاصی ضبط کند.

این شرکت قصد دارد از سرمایه استفاده شده در آخرین دور بودجه خود برای تسریع در استقرار محصولات امنیتی مبتنی بر نرم افزار خود استفاده کند. MagicCube همچنین قصد دارد تیم های فروش و تحویل مشتری خود و همچنین سرعت بخشیدن به توسعه محصولات با هدف خدمت به صنایعی که از کمبود تراشه ها بیشتر آسیب می بینند ، مانند کیف پول رمزنگاری شده ، امنیت ابری و امنیت داخل ماشین ، و غیره را تسریع کند.

هوارد مرگلکامپ ، شریک Mosaik Partners ، معتقد است فناوری MagicCube “واقعاً منحصر به فرد” است و صنعت خدمات مالی به ویژه “به نقطه اوج تمایل و نیاز به فرزندخواندگی رسیده است.”

وی گفت: “این فناوری می تواند دستگاه های تلفن همراه و اینترنت اشیا را با پلتفرمی که ادغام آن آسان است و توسط سازندگان دستگاه یا موارد استفاده خاص محدود نمی شود ، پشتیبانی کند.” “این در چشم انداز کنونی بی سابقه است.”

وی افزود: فناوری MagicCube دقیقاً به این دلیل است که یک “برنامه” نیست.

Mergelkamp ادامه داد: “این سیستم عامل نه به یک پلت فرم سخت افزاری یا اکوسیستم (à la Apple) ، نه به یک مشخصات امنیتی خاص یا پروتکل و نه یک راه حل نرم افزاری خاص متصل است.” “MagicCube می تواند امنیت آهنین خود را به هر دستگاه مجهز به نرم افزار تحویل دهد ، امروز یا فردا با مشخصات امنیتی هر صنعت (مانند پرداخت یا مراقبت های بهداشتی) مطابقت داشته باشد و با سیستم های فعلی هر شرکت ادغام شود تا به آن شرکت اجازه دهد مالکیت و کنترل کامل خود را حفظ کند. از داده های آن. “