کوین رایان AlleyCorp به این پزشکان 100 میلیون دلار برای سرمایه گذاری در مراقبت های بهداشتی می دهد – TechCrunch

کوین رایان-سرمایه گذار و کارآفرین مستقر در نیویورک که برای اولین بار به عنوان مدیر عامل کسب و کار تبلیغاتی آنلاین DoubleClick مشهور شد-می توانست سالها پیش یک شرکت سرمایه گذاری سنتی راه اندازی کرده یا به آن بپیوندد. در عوض ، او یکی از شرکتهای دیگر را با سرمایه اصلی خود در ابتدا تاسیس کرده است تا آنها را راه اندازی کند. Think Business Insider و Gilt Groupe ، MongoDB و Zola.

رایان هنوز در تلاش است ، 500 میلیون دلار صندوق همیشه سبز را با سرمایه اصلی شخصی از طریق تیمی رو به رشد سرمایه گذاری می کند که به صندوق سرمایه گذاری می کند و به او کمک می کند تا استارت آپ ها را تأمین کند و آنها را رشد دهد. جالب اینجاست که علی رغم این که رایان سابقه ای در زمینه مراقبت های بهداشتی ندارد ، بیشتر این دلارها به مراقبت های بهداشتی نیز منتقل شده است. شرکت سرمایه گذاری او ، AlleyCorp ، در سال های اخیر 20 شرط بندی مربوط به مراقبت های بهداشتی انجام داده است. در حال حاضر ، 100 میلیون دلار در نظر گرفته شده است تا یک صندوق جدید دو برابر این بخش شود.

این صندوق به ریاست رایان توسط Brenton Fargnoli ، MD ، یک پزشک مقیم در بیمارستان Brigham & Women در بوستون هدایت می شود که توانست در سال 2016 یک تحقیق انتخابی با FlatIron Health ترتیب دهد ، که او را به نیویورک آورد. و وارد دنیای کارآفرینی شوید. (فارگنولی بعداً دو وظیفه را انجام داد ، به عنوان مدیر پزشکی در Flatiron و همچنین به عنوان پزشک معالج در مرکز سرطان Memorial Sloan Kettering کار کرد.)

دکتر Fargnoli همچنین به همراه جف د فلاویو ، پزشک کارآفرین که شرکت های متعددی را راه اندازی کرده است ، از جمله Tempest ، یک برنامه جامع بازیابی الکل با حمایت AlleyCorp و Pearl Health ، یک گروه پزشکان مراقبت های اولیه که او در داخل AlleyCorp ایجاد کرده است ، پیوست. و به تازگی پشتیبان سری A به رهبری آندرسن هوروویتز را دریافت کرده است.

این تیم همچنین شامل دانشجویان پزشکی عمر نجی و شرمن لیونگ و همچنین جین سوه است که قبلاً در Andreessen Horowitz کار می کرد.

در اوایل هفته جاری با فارگنولی صحبت کردیم ، وی گفت ایده کلی صندوق جدید تمرکز بر استارتاپ هایی است که کیفیت مراقبت از بیماران را بهبود می بخشد ، دسترسی به مراقبت از بیماران را افزایش می دهد و هزینه ها را کاهش می دهد ، چک های اولیه 1 میلیون دلار برای 3 میلیون دلار

ما همچنین در مورد دنیای کوچک اما رو به رشد کارآفرینی پزشکان صحبت کردیم ، که Fargnoli توسط کریشنا یاشوانت ، پزشک ، برنامه نویس و شریک عمومی در GV که رزیدنتی خود را در بیمارستان بریگهام و زنان ، جایی که او تمرین می کرد ، به پایان رساند ، کشیده شد. چندین سال و جایی که ظاهراً الهام بخش دیگران است. فارگنولی گفت: “همه کریشنا را می شناسند.”

در واقع ، او گفت که AlleyCorp در حال حاضر دارای 9 “کارآفرین پزشک” در سراسر مجموعه خود است و رایان ، درست قبل از همه گیری ، گردهمایی 100 پزشک پزشک را در خانه او سازماندهی کرد. “این واقعا بخشی از این نسل بعدی است [of healthcare] که بالینی را با فناوری ادغام می کند. “

مطمئناً AlleyCorp تنها در دیدن یک فرصت بزرگ در مراقبت های بهداشتی و مراجعه به پزشکان برای کمک در زمینه درک مناطق کم برخوردار صنایع خود و همچنین کمک به یافتن راه حل ها ، تنها نیست. علاوه بر وجوه متمرکز بر مراقبت های بهداشتی که سالها پزشکان را به خطر انداخته است ، شرکتهای عمومی مانند Andreessen Horowitz نیز با شدت بیشتری پزشکان را در این شرکت استخدام کرده اند. در میان آنها: Vineeta Agarwala ، یکی از شرکای عمومی جدیدتر a16z که در اوایل کار خود با بیماران ملاقات داشت. او در واقع رهبری سرمایه گذاری این شرکت در Pearl Health را بر عهده داشت.