کیت ۷.۶ میلیون دلار برای خودروهای کوچک الکتریکی خود جمع آوری کرده است

استارت‌آپ فرانسوی کیت یک دور سرمایه‌گذاری 7.6 میلیون دلاری (7 میلیون یورویی) را از یک دسته از فرشتگان تجاری جمع‌آوری کرده است. همانطور که در مقاله قبلی خود در مورد کیت نوشتم، این شرکت اهداف بلندپروازانه ای در مورد تحرک روزمره دارد. این شرکت قصد دارد از این بودجه برای توسعه یک جایگزین برای خودروهای معمولی (برقی یا غیر برقی) با ساخت چیزی کوچکتر، ارزان تر و نگهداری آسان تر استفاده کند.

سرمایه گذاران در این استارتاپ عبارتند از: جولین لموئین (هم بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری Algolia)، امانوئل بریزای (AC8 INVEST)، کریستوف موریسن (مدیر عامل در Alcogroup)، رومن افللو (مدیر عامل Cosmo Connected)، بنوئیت چارلز-لاواوزل (مدیر عامل شرکت Theodo). ) و آنتوان لکونت (بنیانگذار Cheerz).

و کیت از صفر شروع نمی کند. این شرکت NoSmoke را خریداری کرد، یک تولیدکننده کوچک خودروهای الکتریکی با الهام از Mini Moke. به این ترتیب، کیت می تواند از برخی قطعات استفاده مجدد کند و برخی از فرآیندهای تولیدی را که برای تولید خودروهای تفریحی استفاده شده است، قرض بگیرد.

اما ماشین بعدی کیت، که در حال حاضر K1 نام دارد، طوری طراحی خواهد شد که هر روز از آن استفاده کنید و نه فقط برای خانه تعطیلات شما. در اروپا، افرادی که از A به B حرکت می کنند از یک وسیله نقلیه بزرگ – مانند یک ماشین معمولی – برای 84٪ از سفرهای خود استفاده می کنند. این نشان دهنده 11 درصد از انتشار CO2 است. و با این حال، 98 درصد از سفرها کوتاهتر از 80 کیلومتر (یعنی 50 مایل) است.

رندری از کیت کی وان در آینده

اعتبار تصویر: کیت

کیت K1 یک خودروی سبک وزن است که می تواند به حداکثر سرعت 90 کیلومتر در ساعت (56 مایل در ساعت) برسد. برای سفرهای طولانی مدت شما طراحی نشده است. در این صورت، بهتر است یک ماشین معمولی اجاره کنید. این برای شهرهای بزرگ نیز طراحی نشده است زیرا حمل و نقل عمومی، دوچرخه و وسایل نقلیه مشترک در این محیط بهتر کار می کنند.

اما Kate K1 برای افرادی که در حومه شهرها یا حومه شهر زندگی می کنند به خوبی کار می کند. اگر فرزندتان را در مدرسه رها کنید، به سر کار بروید و کنار سوپرمارکت بچرخید، کار خوبی است. این خودرو دارای چهار صندلی است و سطح ورودی باید برد باتری 200 کیلومتری (124 مایلی) را ارائه دهد.

کیت یک جدول زمانی تهاجمی دارد زیرا می‌خواهد K1 را در سه ماهه سوم سال 2023 رونمایی کند. علاوه بر رندرهای مرموز، در اینجا اورجینال، خودروی تفریحی که در حال حاضر در دسترس است، به نظر می‌رسد:

عکسی از کیت اورجینال، یک خودروی تفریحی چهار نفره مینی موک.

اعتبار تصویر: کیت