کیسه های Spudsy 3.3 میلیون دلار برای تبدیل سیب زمینی شیرین “زشت” به تنقلات – TechCrunch

Spudsy ، مارکی که سیب زمینی های شیرین ناقص را تبدیل به وعده های غذایی گیاهی می کند ، پنجشنبه اعلام کرد که 3.3 میلیون دلار از منابع مالی سری A را در دور دور به سرپرستی کارپریلی و صندوق مرحله 1 جمع آوری کرده است.

اشلی راجرز ، بنیانگذار و مدیرعامل اسپادسی به TechCrunch گفت ، با بودجه جدید ، این شرکت از زمان تاسیس شرکت در سه سال قبل در مجموع 6.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

او می گوید: “به عنوان یک برند جوان ، ما همه چیز را نمی دانیم و این سرمایه گذاران مجموعه ای از شرکت های مواد غذایی و نوشیدنی دارند و این کار را برای همیشه انجام می دهند.” “تخصص و راهنمایی آنها به ما کنترل و تعادل می دهد و ما را با آمازون و آژانس های مستقیم مصرف کننده مرتبط می کند.”

راجرز در هفت سال گذشته در صنایع غذایی فعالیت می کرد و مارک دیگری به نام Buff Bake ، کوکی پروتئینی تاسیس کرده بود.

او سهم خود از این شرکت را به شرکای تجاری خود فروخت و Spudsy را هنگامی که یک فضای سفید برای مارکی در بازار مشاهده کرد که روی سیب زمینی شیرین تمرکز داشت ، برای رقابت با سایرین که از سبزیجات دیگر تنقلات تهیه می کردند ، دید.

“ما با میان وعده های پفکی شروع کردیم – آنها در روند بودند و [we] هیچ کس دیگری را ندید که این کار را انجام دهد. “

علاوه بر پفک ، که در پنج طعم وجود دارد ، Spudsy یک سیب زمینی شیرین را “سرخ کرد” ، شبیه به نی ، در چهار طعم در سال گذشته عرضه کرد.

اسپادیسی ادعا می کند که 150 میلیون پوند سیب زمینی شیرین به دلیل نقص های جزئی مانند شکل ، اندازه و رنگ به محل دفن زباله می رسد. راجرز گفت ، این برند در حال حاضر با مزرعه ای در کارولینای جنوبی برای استفاده از سیب زمینی های باقی مانده در مزرعه همکاری می کند و در تلاش است تا 1 میلیون از این سیب زمینی های شیرین به اصطلاح معیوب را تا پایان سال 2021 پس انداز کند.

شروع در راهروی میان وعده شور برای شرکت بیشترین معنا را داشت. بر اساس گزارش Statista ، میان وعده های نمکی یکی از پرفروش ترین اقلام در رده میان وعده ها است که 27 میلیارد دلار فروش در ایالات متحده در سال 2017 داشته است. راجرز تخمین می زند که این مبلغ در چهار سال گذشته بین 30 تا 36 میلیارد دلار افزایش یافته است.

با این حال ، چشم انداز او برای این شرکت “تبدیل شدن به یک نام تجاری پلت فرم و زندگی در مناطق مختلف فروشگاه مواد غذایی” ، از جمله غذاهای یخ زده ، نان ، تورتیلا و سایر کربوهیدرات ها است. محصولات Spudsy در حال حاضر در Whole Foods ، Kroger و Sam’s Club هستند.

این شرکت سال گذشته قسمت اعظم مجموعه اجرایی خود را ایجاد کرد و بخشی از سرمایه جدید خود را بر استخدام متمرکز می کند ، اما بیشتر آن به حمایت از پرس و جوهای “خرده فروشان ملی” که Spudsy دریافت کرده و در تظاهرات فروشگاه سرمایه گذاری می کند ، اختصاص می یابد.

با راه اندازی خط تولید سیب زمینی سرخ کرده از دو ماه پیش ، بیشتر تمرکز این شرکت در حال حاضر بر روی آن است ، اما راجرز همچنین به دنبال فروش مستقیم به مصرف کننده و آمازون است.

وی افزود: “ما در DTC کار کرده ایم ، اما تمرکز نکرده ایم و قصد داریم سال آینده این کار را انجام دهیم.”