کیف های آزمایشگاهی Stonehenge 2 میلیون دلار به شرکت های CPG دسترسی می دهد

Stonehenge Technology Labs از شرکت های کالاهای بسته بندی مصرف کننده می خواهد تا از تمام داده هایی که جمع آوری می کنند استفاده معنادار کنند. این شرکت 2 میلیون دلار بودجه برای نرم افزار تقویت تجارت STOPWATCH خود اعلام کرد.

این دور توسط شرکت فرشتگان ایرلندی با مشارکت شرکت های Bread and Butter Ventures ، Gaingels ، Angeles Investors ، Bonfire Ventures و Red Tail Venture Capital هدایت شد.

مدیرعامل Meagan Kinmonth Bowman شرکت مستقر در آرکانزاس را در سال 2019 پس از کار در هالمارک تأسیس کرد ، جایی که وظیفه تحول دیجیتالی این شرکت را بر عهده داشت.

او به TechCrunch گفت: “این به این دلیل نبود که آنها بازاریاب خوبی نبودند یا با مادر خود ارتباط نداشتند ، اما آنها از فناوری ارتباط با خرده فروشان مانند آمازون ، Walmart یا Hobby Lobby برخوردار نبودند.” بسیاری از افراد باهوش برای ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان محصولات تولید می کنند. چالش این است که بچه های بزرگ کارها را به یک شکل انجام می دهند و مانند نوجوانان 13 ساله در رسانه های اجتماعی که در واقع فضا را فتح می کنند فکر نمی کنند. “

Kinmonth Bowman و تیمش تشخیص دادند که یک لایه میانی گم شده وجود دارد که دنیای dotcom را با آجر و ملات متصل می کند. او گفت که اگر لایه میانی می تواند در برنامه های منابع سازمانی به کار گرفته شود و داده های عمومی و خصوصی را ادغام کند ، یک شرکت می تواند همانقدر آنلاین سودآور باشد که در خرده فروشی سنتی.

پاسخ استون هنج به STOPWATCH است که روزانه 100 میلیون ردیف داده در هر فضای کاری دریافت می کند ، نقاط داده را تجزیه و تحلیل می کند ، هشدارهای زمان واقعی اضافه می کند و داده های مناسب را در زمان مناسب به افراد مناسب ارائه می دهد.

دن روسیگینول ، سرمایه گذار B2B SaaS ، گفت که جهان CPG همچنین قصد دارد زندگی ما را مصرف کند و همه گیری جهانی نشان داد که حتی در خانه ، مردم می توانند یک روز و تجارت پربار داشته باشند. روسینیول دوست دارد روی بنیانگذاران دست کم گرفته شده سرمایه گذاری کند و در استون هنج شرکتی را دید که CPG ها را از زیر فناوری های قدیمی بیرون می آورد.

وی افزود: “کاری که میگان و تیمش انجام می دهند واقعاً جالب است.” “در این مرحله ، همه چیز به مردم مربوط می شود و توانایی شرط بندی در انجام کارهای بزرگتر.”

Kinmonth Bowman گفت که او این فرصت را داشت تا شرکت خود را در دره سیلیکون مستقر کند ، اما بنتونویل ، آرکانزاس را انتخاب کرد تا به بیش از 1000 شرکت CPG مستقر در آنجا نزدیک باشد که به نظر او پایگاه اصلی مشتری STOPWATCH بود.

این پلتفرم در ابتدا به عنوان زیرمجموعه یک شرکت مشاور ایجاد شد ، اما در سال 2018 ، یکی از مشتریان آنها به آنها گفت که آنها فقط نرم افزار را می خواهند تا هزینه مشاوره را پرداخت کنند. این تجارت از هم پاشید و استون هنج به مدت 8 ماه به زیر زمین رفت تا یک محصول نرم افزاری را مخصوص مشتری بسازد.

Kinmonth Bowman اذعان می کند که این فناوری چندان جذاب نیست – از بارهای دقیق انتقال داده ها برای صدها سیستم در یک “خانه دریاچه ای” استفاده می کند و سپس توسط خرده فروش و عوامل دیگر سیلو می کند و سپس داده ها را به روش های مختلف ارائه می دهد. به عنوان مثال ، مدیرعامل معیارهای متفاوتی نسبت به تیم های محصول می خواهد.

طی یک سال گذشته ، این شرکت درآمد خود را دو برابر کرده و میزان قرارداد را نیز دو برابر کرده است. این شرکت در حال حاضر چندین شرکت Fortune 100 و مارک های نوظهور را از جمله کاربران اولیه خود می داند و قصد دارد از بودجه جدید برای استخدام یک تیم فروش و دنبال برخی روابط استراتژیک استفاده کند.

استون هنج همچنین در حال کار بر روی جمع آوری نیروی کار متنوع است که از کاربران نرم افزار تقلید می کند ، Kinmonth Bowman گفت. یکی از چالش ها کسب استعدادهای منحصر به فرد برای مهاجرت به آرکانزاس بوده است ، اما او گفت که این مشتاق است که مشتاق به انجام آن باشد.

در همین حال ، برت برول ، شریک مدیریتی در Bread and Butter Ventures ، گفت که تیم استون هنج “به اندازه کافی دیوانه ، باهوش و با انگیزه است” تا چیزی عالی بسازد.

او می گوید: “همه بزرگترین شرکت ها برای مدت طولانی وجود داشته اند ، اما بسیاری از سازمان های بزرگ کار دیجیتالی شدن مشاغل خود را به خوبی انجام نداده اند.” “حتی قبل از COVID ، آنها در حال ایجاد تحولات دیجیتالی کامل بودند ، اما COVID تکنولوژی را تسریع کرد و با بسیاری از شرکت ها مواجه شد. این برای مصرف کنندگان نهایی واضح تر بود ، که فشار بیشتری را بر شرکت ها برای درک نیاز ، که برای STOPWATCH خوب است ، اعمال می کند. از کاغذ به صفحات گسترده اکسل رفت تا اصلاح ابری بعدی انجام شود. زمان برای جهش بعدی و نحوه استفاده از داده ها مناسب است. “