کیف های الگو 225 میلیون دلار ؛ مدیر عامل می گوید شتاب دهنده های تجارت الکترونیک “برنده روز” بر تجمع دهندگان خواهند بود-TechCrunch

الگو ، یک شتاب دهنده تجارت الکترونیکی مستقر در یوتا که به مارک ها کمک می کند فروش خود را در بازارهایی مانند آمازون ، Walmart ، Target ، eBay و Google بهینه سازی کنند ، 225 میلیون دلار بودجه برای ادامه توسعه فناوری خود و گسترش حضور جهانی خود به همراه داشت.

دور جدید توسط ناکس لین هدایت شد. دیوید رایت ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت الگو ، گفت که این دور ارزش کل پیش درآمد شرکت را به 2 میلیارد دلار می رساند و به عنوان “بزرگترین افزایش توسط یک شرکت خانگی ، زن تأسیس یا بنیانگذار شرکت در یوتا” عمل می کند. این شرکت تا به امروز بیش از 275 میلیون دلار ، از جمله 52 میلیون دلار سری A که در آگوست 2020 اعلام شده بود ، جمع آوری کرده است.

این شرکت در سال 2013 توسط ملانی آلدر و رایت تأسیس شد و انتظار می رود در سال آینده از درآمد 1 میلیارد دلار فراتر رود. مأموریت آن این است که به مارک ها کمک کند تا بخشی از بازار جهانی تجارت الکترونیکی 6 تریلیون دلاری را که توسط آسیا هدایت می شود و پیشنهادات پرداخت مانند خرید در حال حاضر ، بعداً پرداخت کنند ، به دست آورند.

بر خلاف تجمع دهندگان تجارت الکترونیک ، که مارک های کوچکتری را که در بازارها می فروشند خریداری می کنند و از فناوری برای کارآمدتر کردن و مقیاس بندی آنها استفاده می کنند ، پلتفرم الگو به طور رایگان با مارک ها همکاری می کند تا با خرید موجودی مارک ، فروش را تسریع کرده و دریابد که شکاف در فروش کجاست. ، بهینه سازی آن در بازارها و شناسایی بینش هایی برای افزایش حاشیه ها.

رایت از سال گذشته به عنوان “سال تجمع تجارت الکترونیک” یاد کرد و شرکت هایی مانند Thrasio ، Berlin Brands ، Perch و دیگران در یک بازار بسیار رقابتی فعالیت می کردند. این شرکت ها در مجموع میلیاردها دلار سرمایه و حقوق بدهی را در سال 2021 جمع آوری کرده اند.

با این حال ، او می گوید با روشی که شتاب دهنده های تجارت الکترونیک مانند Pattern ، Packable ، Spreetail و Netrush در حال رشد هستند ، که شامل جمع آوری نزدیک به 600 میلیون دلار تا سال 2021 می شود ، سال آینده “سال شتاب دهنده های تجارت الکترونیک خواهد بود”.

رایت می افزاید: “نظریه ما این است که الگو و دیگران برنده خواهند شد زیرا ما در حال فهمیدن چگونگی توسعه برندها و اجرای آنها به جای صرف زمان برای به دست آوردن و جمع آوری EBITDA هستیم.” “این داستانها هنوز به نمایش درنیامده اند ، اما این مفهوم شتاب دهنده ها در مقابل تجمع دهنده ها است. آنها اساساً مارک هایی را خریداری می کنند ، اما در یک یا دو سال آینده این سال را خواهند داشت که با آنها چه کنند. تجمع کنندگان باید شتاب دهنده شوند یا فکر نمی کنم زنده بمانند. “

الگو در حال حاضر بیش از 900 کارمند دارد و با بیش از 100 مارک در سراسر جهان همکاری می کند.

جان بیلی ، شریک مدیریتی ناکس لین ، یک شرکت مستقر در سانفرانسیسکو که بر خدمات مصرف کننده و فناوری متمرکز است ، گفت که او در سمت شتاب دهنده بوده است زیرا قبلاً elf Beauty را از طریق IPO خود هدایت کرده است.

او می گوید که شتابدهنده ها با تلاش برای ایجاد شرکت ها “در نبرد سخت تری” می جنگند. در نتیجه کار ، الگو شاهد ارقام مربوط به حفظ درآمد خالص است که “با برخی از بهترین ارائه دهندگان SaaS در کلاس رقابت می کند”.

بیلی گفت: “مارک ها برای هدایت محیط بازار با Pattern همکاری می کنند.” “چشم انداز ارائه الگو با سایر سیستم عامل ها متفاوت است ، و آنچه بیشتر قانع کننده است اجرای جهانی آنها و نحوه نگرش آنها به تجارت الکترونیکی در سطح جهانی است. چین در کل بازار قابل آدرس دهی چند برابر جلوتر است ، اما این واقعیت که الگو در این زمینه شروع کرده است در ایالات متحده ، و همچنین رشد و مقیاس سودآور برای ما قانع کننده بود. “