کیمیاگری جدید در حال تبدیل طلا به رمزارز است – TechCrunch

جادوگران، خفاش ها، دیگ های جیر جیر و زنجیره بلوکی

سلام، و به Equity، پادکست متمرکز بر سرمایه خطرپذیر TechCrunch که در آن اعداد پشت سرفصل ها را باز می کنیم، خوش آمدید. و خوش بگذره

این هفته مری ان و ناتاشا و الکس (به همراه تیم تولید شگفت انگیز ما رحمت، کریس، و کل) مجموعه ای از موضوعات را از بازارهای دولتی و خصوصی به طور یکسان به خود اختصاص داد. در خانه چرخ ما این هفته:

  • عجله IPO: مطمئناً، IPO ها هنوز هم با تولد تک شاخ هماهنگ نیستند، اما سرعت فعلی عرضه های عمومی ما را آزار می دهد. Paytm در راه است. شیرینی هم همینطور. NerdWallet و Backblaze برای بوت شدن. این یک جمعیت است!
  • Alchemy 250 میلیون دلار برای کارهای زیربنایی بلاک چین جمع آوری کرد و به ما یادآوری کرد که A16z تمام تخم های خود را در یک سبد رمزنگاری یکسان دارد.
  • Heart to Heart 0.75 میلیون دلار برای قرار ملاقات صوتی متمرکز جمع آوری کرد. و حتی با وجود اینکه ما پایگاه مشتری هدفمند نیستیم، در مورد بنیانگذار و شرط بندی بزرگ او در مورد قصد هیجان زده بودیم.
  • Tasseled که توسط یک دانشجو ساخته شده است، می خواهد به دانشجویان کمک کند تا زندگی و اعتبارات خود را با هم جمع کنند.
  • اطلاعات بیشتر در مورد تغییر مدل کسب و کار عالی سکویا، بر اساس نظرات ما در اوایل هفته. ما به بررسی زمان‌بندی خروج و سایر تأثیرات بالقوه این تغییر می‌پردازیم.
  • و ما باید بر روی رونق استارتاپ Midwest، که منطقه ای نزدیک و عزیز برای قلب الکس است، صحبت کنیم. و معلوم شد که دنور یک شهر غرب میانه نیست.

در حالی که از خروج دنی ناراحت هستیم، حضور خدمه جدید ما برای سال 2022 نیز مایه خرسندی است.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه صبح در ساعت 7:00 صبح PDT کاهش می یابد، بنابراین در پادکست های اپل، ابری، اسپاتیفای و همه بازیگران مشترک ما شوید.