گاهی اوقات لازم است روابط مدرسه استارتاپ خود را قطع کنید

در ارائه او در رویداد TechCrunch Early Stage هفته گذشته در بوستون، شریک عمومی SOSV، Pae Wu، برای توصیف بنیانگذاران برنامه IndieBio این شرکت، عبارت “در حال بهبودی آکادمیک” را به زبان آورد.

با توجه به اینکه بسیاری از بنیانگذاران این برنامه دانشگاهی هستند، این یک برچسب مناسب است، و با توجه به اینکه بسیاری از بنیانگذاران این برنامه دانشگاهی هستند، و سفر آنها از دانشگاه به شتاب دهنده سهم خود را از دردسرهای فزاینده دارد زیرا آنها اغلب مجبورند بدون مدرک تجاری خود را با دنیای تجارت وفق دهند.

در حالی که بسیاری از چنین استارت‌آپ‌هایی در مراحل اولیه به بیرون از تیم موسس خود نگاه می‌کنند تا به C-suite خود اضافه کنند، وو توضیح می‌دهد که بهترین رویکرد اغلب فقط توسعه مهارت‌ها در هسته موجود است.

وو می گوید: «بودن در سی سوئیت مانند ازدواج است. این روابط بسیار طولانی و متعهد هستند و شما باید بتوانید بدانید که چگونه با هم کار کنید، کنار بیایید و با افرادی که با آنها کار می کنید اعتماد باورنکردنی داشته باشید. من فکر می کنم برای بنیانگذاران مهم است که این مسئولیت را رهبری کنند.»

پس، یک تیم موسس برای یک دانشگاهی در حال بهبودی چه می کند؟ به هر حال، کنار گذاشتن همه چیز برای راه اندازی یک استارتاپ، بزرگترین ریسکی است که بسیاری از بنیانگذاران در زندگی خود متحمل می شوند. این ترسناک است، صرف نظر از اینکه چقدر ممکن است به فناوری اصلی خود اطمینان داشته باشید – یک انحراف چشمگیر از ایمنی نسبی یک نقش آکادمیک. مطمئناً می توان درک کرد که چرا چنین بنیانگذارانی گاهی اوقات سعی می کنند پای خود را در هر جهان نگه دارند. وو می گوید: «این یک مشکل بسیار… دشوار است.

در بسیاری از موارد، اساتیدی که با دانش‌آموزان در زمینه توسعه فناوری پیشرفت کار می‌کنند، ترجیح می‌دهند در دانشگاه خود باقی بمانند و فقط عنوان سطح C را اتخاذ کنند. این چیزی است که می تواند و با موفقیت انجام شده است، اما بدون چالش نیست.