گرگ قطب شمال استارتاپ آموزش امنیت سایبری “به سبک هالیوود” را به دست آورد Habitu8-TechCrunch

Arctic Wolf ، یک شرکت امنیت سایبری مدیریت شده که خدمات “عملیات امنیتی را به عنوان دربان” ارائه می دهد ، Habitu8 ، یک پلتفرم محتوای آموزشی و آگاهی امنیتی را خریداری کرده است.

شرایط این معامله – که تنها دو ماه پس از تأمین سرمایه 150 میلیون دلاری Arctic Wolf در سری F – اعلام نشد ، اما فردی که از این موضوع مطلع است به TechCrunch گفت که این مبلغ با ترکیبی از پول نقد و حقوق صاحبان سهام پرداخت شده است. این منبع افزود: Arctic Wolf بین 60 تا 70 مشتری در اختیار خواهد داشت.

Habitu8 در سال 2017 توسط Jason Hoenich تاسیس شد که پیش از این طرح های آموزشی امنیتی را در Sony Pictures Entertainment ، Walt Disney و Activision Blizzard رهبری می کرد. این استارتاپ ، که سه دور از بودجه خود را تکمیل کرده است ، رویکردی به سبک هالیوودی در زمینه آگاهی از امنیت سایبری دارد که شامل ویدئوهای زنده است ، که به ادعای آنها در تقویت عناصر انسانی در امنیت م effectiveثر بوده است.

در نتیجه کسب ، بستر یادگیری Habitu8 با ارائه آگاهی های امنیتی مدیریت شده Arctic Wolf (که به گفته این شرکت TechCrunch از زمان عرضه آن در ماه مه امسال به صدها مشتری تحویل داده شده است) ترکیب می شود تا اولین برنامه آگاهی و آموزش صنعت به عنوان خدمات دربان ارائه شود.

نیک اشنایدر ، رئیس و مدیرعامل Arctic Wolf گفت: “ما می دانیم که برنامه های آموزشی و آگاهی سنگ بنای پایان خطرات سایبری است.” “متأسفانه ، محتوایی که اکثر برنامه های امنیتی ارائه می دهند درجه پایین ، اغلب خسته کننده است و در نهایت به طور م theثر به نیازهای کاربران مدرن که انتظار دارند تجربه های درخواستی و با کیفیت بالا مانند Netflix ارائه شود ، پاسخ نمی دهد.

“با افزودن Habitu8 به پلت فرم گرگ قطب شمال ، ما برنامه های آموزشی مدرن و با کیفیت بالا را به عنوان یک سرویس مدیریت شده ارائه می دهیم ، که همراه با راهنمایی متخصص دربان ما ، عملیات امنیتی کلی مشتریان را به میزان قابل توجهی تقویت می کند.”

هونیچ همچنین به عنوان معاون خدمات رسانی به تیم Arctic Wolf ملحق می شود و مدیریت و تحویل آگاهی های امنیتی را رهبری می کند.

وی گفت: “داده ها به ما می گویند که انسانها برای حفظ و استقبال از مفاهیم آموزشی به محتوای مداوم ، جذاب و به یاد ماندنی نیاز دارند.” “من اطمینان دارم که ترکیب قدرت آگاهی امنیت گرگ قطبی و پلت فرم گرگ قطبی با محتوای ما به سبک هالیوود ، این را م effectiveثرترین و جستجو شده ترین راه حل در بازار برای مشتریان در هر اندازه خواهد کرد.”

تصاحب Habitu8 توسط گرگ قطبی به احتمال زیاد اولین خرید از نقشه راه این شرکت است. در ماه جولای ، این شرکت به TechCrunch گفت که قصد دارد “بین 5 تا 10 خرید” را در 12 ماه آینده انجام دهد.