گزینه های قوانین مجموعه ، موانع فناوری صدا ، مشغول نگه داشتن کارکنان – TechCrunch

آلن میلر ، یکی از مدیران Oak HC/FT می گوید: “در محیط غنی از پول نقد امروز ، گزینه ها ارزشمندتر از پول نقد هستند.” “به نوبه خود ، مدیریت مجموعه گزینه های شما ممکن است م effectiveثرترین اقدامی باشد که می توانید برای اطمینان از جذب و حفظ استعدادها انجام دهید.”

میلر در مقاله ای که عمدتا برای بنیانگذاران مراحل اولیه هدف داشت ، بهترین شیوه ها را برای حفاظت از مجموعه گزینه های شما به اشتراک می گذارد ، اشتباهاتی را که بسیاری از بنیانگذاران مرتکب می شوند ، لیست می کند و نکات متعددی را برای اصلاح دوره ارائه می دهد “اگر در ابتدا اشتباه کردید”.

از آنجا که ما تازه از تعطیلات روز کارگر باز می گردیم ، خبرنامه امروز کاملاً مختصر است. ما برنامه های بسیار بیشتری برای این هفته در نظر گرفته ایم ، بنابراین از خواندن آن بسیار متشکرم.

والتر تامپسون
سردبیر ارشد ، TechCrunch
@طرفدار شما


مقالات کامل Extra Crunch فقط برای اعضا در دسترس است.
از کد تخفیف استفاده کنید ECFriday برای صرفه جویی 20 off در اشتراک یک یا دو ساله.


برای تجاری سازی ، فناوری صدا باید ابتدا “مشکل مهمانی کوکتل” خود را حل کند

اعتبار تصویر: کارنت / گتی ایماژ

انتظار می رود تشخیص صدا و گفتار تا سال 2025 به بازار جهانی 26.8 میلیارد دلار برسد ، اما تا تجاری سازی کامل صدا هنوز راه زیادی در پیش است.

توسعه دهندگان از پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی مکالمه برای غلبه بر محدودیت های فعلی استفاده می کنند ، اما “حل این مشکلات مستلزم فناوری صوتی است که استانداردهای انسانی صدا را برآورده کرده و با پیچیدگی های سیستم شنوایی انسان مطابقت داشته باشد.”

میزان اشتغال کارکنان شما چقدر است؟

اعتبار تصویر: موفقیت سیسا (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

بر اساس یک نظرسنجی اخیر ، بیش از 70 درصد از کارگران به طور جدی در جستجوی شغل جدید هستند یا به این موضوع توجه جدی دارند.

در یک محیط استارت آپی ، توسعه کارکنان در اولویت های اول مانند رشد مقیاس قرار می گیرد. در نتیجه ، تعداد کمی از مدیران تجربه یا علاقه ای برای کمک به کارکنان در کسب مهارت های جدید و یا ارتقای شغلی خود ندارند.

منتظر کور شدن چشم ها نباشید: برای ارزیابی میزان مشارکت کارکنان ، یک برنامه عملی در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید ، از هر 10 نفر بعدی که در تماس ویدیویی می بینید ، هفت نفر ممکن است رزومه خود را اصلاح کنند.