گفته می شود PayPal خرید Pinterest را با ارزش 39 میلیارد دلار در نظر دارد – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و خوش آمدید به Daily Crunch برای 20 اکتبر 2021. این یک روز بسیار خوب است ، فیس بوک تعدادی از عناوین اصلی خبرها ، طوفانی از به روزرسانی های IPO و برخی از خریدها را به همراه یک معامله بزرگ توییتری خریداری کرد. بند در؛ ما کارهایی برای انجام داریم

از جنبه های TechCrunch ، رویداد SaaS ما نزدیک است و Session با موضوع فضایی ما کمی بعد شروع می شود. آنجا میبینمت! – الکس

TechCrunch Top 3

  • فیس بوک در مورد تغییر نام گفت: به یاد دارید زمانی که گوگل Alphabet ، یک شرکت هلدینگ را برای جاه طلبی های مختلف خود ایجاد کرد؟ گفته می شود فیس بوک در حال بررسی مجدد تنظیم مجدد و تغییر نام خود است. توییتر بلافاصله به شوخی تبدیل شد ، اما عنصر اصلی خبری-که فیس بوک واقعاً بر ایجاد یک شرکت به اصطلاح metaverse متمرکز است-به اندازه کافی جدی به نظر می رسد. شاید تمرکز تمرکز طولانی مدت شرکت بر VR را توضیح دهد.
  • به روز رسانی IPO بسیار زیاد: در حالی که شرکتهای بزرگ فناوری و دولتها امروزه بیشتر اخبار را منتشر کرده اند ، تعدادی از استارتاپهای سابق که مشغول نزدیک شدن به بازارهای عمومی بودند نیز سر و صدای زیادی ایجاد کردند. به عنوان مثال ، Backblaze در پرونده IPO خود گزارش داد که این یک عملیات مقرون به صرفه در مسیر عمومی شدن بوده است. به طور جداگانه ، Udemy محدوده قیمت اولیه IPO را تعیین کرد ، شاید ارزش شرکت را بیش از 4 میلیارد دلار ارزیابی کند. Rent the Runway در حال پیگیری IPO با ارزش شمالی 1 میلیارد دلار است ، اگرچه ما هنوز به طور کامل آن پرونده را تجزیه نکرده ایم.
  • PayPal ممکن است Pinterest را خریداری کند: و از آنجا که روز به اندازه کافی شلوغ نبود ، اخباری مبنی بر اینکه PayPal غول فناوری فدرال آمریکا ممکن است شرکت دولتی داخلی Pinterest را خریداری کند ، هم در محافل مالی و هم در عرصه فناوری بسیار مورد توجه قرار گرفت. دقیقاً همان چیزی که PayPal خواهد کرد انجام دادن در مورد Pinterest به عنوان یک دارایی مشخص نیست ، اما یک کنایه تاریخی خاص در PayPal وجود دارد که به طور مشهور از eBay جدا شد و به طور بالقوه با یک شرکت غیر مالی دیگر ارتباط برقرار کرد.

استارتاپ ها/VC

قبل از اینکه به بخش هایی از اخبار گسسته ، خودمان بپردازیم رومن دیلت امروز یک مقاله عالی در مورد چگونگی راه اندازی استارتاپ ها در زمینه انتخاب فناوری مناسب برای کسب و کار خود ارائه شده است. اگر در حالت ساخت هستید ، این ممکن است فقط کمی از نوشته هایی باشد که به دنبال آن بودید.

  • پیشگیری از کلاهبرداری به عنوان یک سرویس: به نظر می رسد این چیزی است که Resistant AI – که 16.6 میلیون دلار جمع آوری کرده است – دنبال می کند. به گفته ناتاشا لوماس ، این استارتاپ “از هوش مصنوعی برای کمک به شرکت های خدمات مالی در مبارزه با کلاهبرداری و جرایم مالی استفاده می کند.” در برخی موارد ، امکان ایجاد یک بانک جدید که کاملاً برون سپاری تک تک عناصر فناوری خود را برون سپاری می کند ، امکان پذیر خواهد بود.
  • حمل و نقل کارولینگ کار بزرگی است: Flock Freight جدیدترین اسب شاخدار پس از جمع آوری 9 رقم پول نقد از SoftBank در سری D. است که در بازار مشترک کامیون بارگیری می کند ، امیدواریم که Flock بتواند در مورد بحران زنجیره تامین جهانی کاری انجام دهد.
  • استارتاپ های DeFi در کانون توجه قرار می گیرند: در روزی که بیت کوین ارز رمزنگاری شده به ارزش بالاتری از نظر ارزش دلار رسید ، Element Finance از سری A 32 میلیون دلاری برای خدمات تولید غیر متمرکز خود خبر داد. Polychain Capital این معامله را رهبری کرد. Per TechCrunch ، شرکتی که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است ، به کاربران امکان می دهد “بازگشت سرمایه قابل پیش بینی” داشته باشند. در عصر اوراق قرضه با بازده منفی ، بازدهی قوی تر از Crypto Land می تواند برای کل بلاک چین به عنوان یک کشش بزرگ محسوب شود.
  • استریپ Recko هند را خرید: شرکت بزرگ فناوری فایر استریپ ، که هنوز علیرغم مقیاس ماموت خود وارد بازار عمومی نشده است ، اولین خرید خود را در هند انجام داد. شرکت خریداری شده ، Recko ، “پلتفرمی ساخته است که به مشاغل اجازه می دهد تا هماهنگی پرداخت ها را ردیابی و خودکار کنند.” آشتی پرداخت ممکن است شما را هیجان زده نکند ، اما خرید نشان می دهد که جاه طلبی های استریپ به عنوان یک نهاد چقدر بزرگ است.
  • IP جدید ارزش زیادی دارد: به نظر می رسد که این درس از سری A 20 میلیون دلاری Superplastic است. این شرکت یک شخصیت ثابت از شخصیت های دیجیتالی ایجاد کرده است که با افراد واقعی برای همکاری و موارد مشابه همکاری می کند. این را هرچه می خواهید مسخره کنید ، اما بسیار منطقی تر از پرداخت 3 میلیون دلار برای امضای دیجیتال به یک تصویر میمون در یک بلاک چین است.
  • TechCrunch در دسترس بودن فناوری را در دید ما نگه می دارد. بیشتر اینجا بخوانید.

Automattic TC-1

آخرین نگاه طولانی ما به یک شرکت فناوری برجسته ، Automattic را بررسی می کند ، “مکمل تجاری پیشرو در پلت فرم انتشار منبع باز وردپرس.”

در 16 سالگی ، این شرکت در حال تبدیل شدن به یک پخش کننده اصلی رسانه است: خرید Tumblr باعث گسترش دامنه آن به رسانه های اجتماعی شد و WooCommerce ، افزونه تجارت الکترونیک منبع باز برای کاربران وردپرس ، با سیستم های POS در دنیای واقعی ادغام می شود.

این مجموعه به چهار قسمت تقسیم می شود و Automattic را از زوایای مختلف بررسی می کند:

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

ما یک بسیار از اخبار بزرگ فناوری برای عبور. بنابراین ، ما موجودیت ها را در صورت امکان گروه بندی کرده ایم:

  • فیس بوک: این شرکت به دلیل نپذیرفتن سفارش از بریتانیا در رابطه با خرید Giphy ، 70 میلیون دلار جریمه شد. و تلاشهای این شرکت برای کارکرد روانتر ویژگی Groups ادامه دارد.
  • مایکروسافت: به یاد دارید زمانی که مایکروسافت اعلام کرد به کاربران اجازه می دهد برنامه های Android را در ویندوز 11 اجرا کنند؟ خوب ، ما اکنون ایده ای داریم که چگونه به نظر می رسد. این خبر چقدر به شما هیجان زده می شود – یا نه – بستگی به پلتفرم انتخابی شما دارد ، اما به یاد داشته باشید که لینوکس این روزها با ویندوز نیز بهترین است ، بنابراین حرکت اندروید با فشار موضوعی بزرگتری از سوی ردموند مطابقت دارد.
  • خریدها: همزمان با خرید توییتر Sphere ، یک برنامه چت گروهی ، شرکت Twilio با بازاریابی مجدد دنیای بازاریابی را دو چندان می کند. موسس Sphere نامی است شما باید اگر در دوران Marissa Mayer-Yahoo در حال تماشای اخبار فناوری بودید به یاد بیاورید.
  • Shopify + Spotify = Spopify: Spotify با Shopify همکاری می کند و شرکت اخیر به هنرمندان در فروش محصولات موسیقی سرویس کمک می کند. این خوبه. اما بهتر این است که به کاربران اجازه دهیم هزینه بیشتری بپردازند و بخشی از جریان پرداخت خود را به هنرمندانی که انتخاب می کنند ، هدف قرار دهند. این امر باعث ایجاد انقلابی در ژانرهای کوچکتر می شود و Spotify را به مکانی تبدیل می کند که بیشتر مورد استقبال هنرمندان کمتر شناخته شده قرار می گیرد.
  • و از جمله “این قبلاً یک قانون نبود؟” دولت آمریکا فروش ابزارهای هک به چین و روسیه را ممنوع کرده است.

کارشناسان TechCrunch

کارشناسان dc

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / گتی ایماژ

اگر مشاور نرم افزاری دارید که فکر می کنید سایر بنیانگذاران استارتاپ باید از آن مطلع باشند ، نظرسنجی را در اینجا پر کنید.

یکی از توصیفاتی را که در زیر دریافت کرده ایم بخوانید!

مشاور: OpenCubicles

توصیه شده توسط: ناشناس

شهادت: “تیم OpenCubicles به ما کمک کرد تا استفاده از زیرساخت ها ، زمان پاسخگویی و سایر جنبه های مهم در موفقیت تجارت الکترونیکی را بهبود بخشیم. ما به دلیل تجزیه و تحلیل کامل و بهینه سازی ، توانستیم هزینه های زیرساخت ابری را منطقی کنیم. آنها به ما کمک کردند تا بسیاری از جنبه های عملیات را خودکار کنیم. ما به کسانی که به دنبال خدمات فناوری قابل اعتماد ، به ویژه توسعه تجارت الکترونیک هستند ، توصیه می کنیم. “