گفته می شود Polestar سازنده سوئدی EV قصد دارد SPAC را با ارزش 21 میلیارد دلار خریداری کند-TechCrunch

به گزارش وال استریت ژورنال به نقل از افراد مطلع ، سازنده سوئدی خودروهای برقی پولستار در حال آماده شدن برای خرید عمومی با خرید ویژه با Gores Guggenheim Inc. قرارداد SPAC ، که منابع می گویند تا دوشنبه می تواند به آن برسد ، ارزش پول استار را 21 میلیارد دلار اعلام می کند.

Polestar تحت مارک عملکرد الکتریکی گروه خودرو ولوو قرار می گیرد ، اما هر دو Polestar و Volvo متعلق به خودروساز چینی Zhejiang Geely Holding Group Co. هستند. سرمایه گذاران فعلی ، از جمله بازیگر لئوناردو دی کاپریو ، به عنوان بخشی از قرارداد SPAC ، 250 میلیون دلار سرمایه گذاری اضافی دریافت خواهند کرد. گفتن.

اگر این معامله به نتیجه برسد ، Polestar در دو سال گذشته به انبار دیگر شرکت های مرتبط با EV و EV می پیوندد تا از SPAC استفاده کنند ، از جمله Arrival ، Nikola ، EVgo ، Proterra ، Lucid Motors ، Bird و بسیاری دیگر.

هدف Polestar ایجاد یک چارچوب ارزیابی چرخه عمر برای صنعت تولید خودروهای برقی است که در آن کل مراحل تولید ، فروش و پایان عمر آنقدر شفاف و قابل ردیابی است که شرکت می تواند خودروهای خنثی از کربن ایجاد کند. این خودروساز در ماه ژوئن برنامه های خود را برای ساخت اولین SUV خود ، Polestar 3 ، در ایالات متحده اعلام کرد ، که انتظار می رود تولید آن در سطح جهانی در سال 2022 آغاز شود. قطعات با کیفیت بالا و تأسیسات تولید در ایالات متحده تلاش های ارزان قیمت نیستند. در صورت صحت گزارش ها ، انتشار عمومی ممکن است راهی برای پول استار برای به دست آوردن بودجه مورد نیاز برای دستیابی به اهداف خود باشد.

این معامله همچنین به خودروساز کمک می کند تا سریعتر در بازار ایالات متحده وارد بازار شود تا Polestar بتواند با تسلا رقابت کند. این خودروساز Polestar 2 خود ، یک سدان را به عنوان خودرویی بهتر از تسلا قرار داده است ، اما برای اینکه بتواند آن را در صنعت خودروهای برقی و نام تجاری مورد اعتماد ، به سرمایه ای مشابه برساند ، به سرمایه نیاز دارد. سال گذشته ، پولستار مجبور شد همه خودروهای جهانی خود را به خاطر قطعات معیوب فراخواند.

شرکت SPAC ، Gores Guggenheim ، 800 میلیون دلار در IPO مارس جمع آوری کرد و بلومبرگ گزارش داد که در ماه ژوئیه در حال مذاکره با Polestar است.

Polestar هنوز به درخواست توضیحات TechCrunch پاسخ نداده است.