گوگل دسترسی به قابلیت های جدید هوش مصنوعی خود را در جستجو باز می کند

گوگل امروز اعلام کرد که پس از اینکه دو هفته پیش در رویداد I/O خود، قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مولد را در جستجو به اشتراک گذاشت، شروع به باز کردن دسترسی به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی می‌کند. این غول فناوری در حال باز کردن دسترسی به آزمایشگاه‌های جستجو است، برنامه جدیدی که به افراد امکان می‌دهد برای آزمایش‌ها، از جمله Search Generative Experience، ثبت‌نام کنند و آنها را قبل از انتشار گسترده‌تر آزمایش کنند.

اگر در «آزمایشگاه‌های جستجو» ثبت‌نام کرده‌اید، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود که چه زمانی می‌توانید آزمایش ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی در جستجو را آغاز کنید. اگر ثبت‌نام نکرده‌اید و می‌خواهید، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد Labs در آخرین نسخه برنامه Google (اندروید و iOS) یا روی دسک‌تاپ Chrome این کار را انجام دهید.

گوگل می‌گوید هنگامی که در آزمایش هستید، تجربه جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی جدید به شما کمک می‌کند موضوعی را سریع‌تر بفهمید و کارها را راحت‌تر انجام دهید.

با این به‌روزرسانی جدید، گوگل می‌گوید کاربران به راحتی می‌توانند در مورد موضوع جدید یا پیچیده به سرعت عمل کنند. فرض کنید به دنبال کسب اطلاعات در مورد موضوعی هستید که معمولاً باید آن را به جستارهای جداگانه تقسیم کنید. «جستجو» اکنون یک عکس فوری مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌کند تا بتوانید در درک عواملی که هنگام تایپ عبارتی مانند «یادگیری یوکلله در مقابل گیتار» در نظر بگیرید، کمک بگیرید.

جستجوی مولد تجربه همچنین می‌تواند نکات سریعی را برای سؤالات خاص آشکار کند. به عنوان مثال، اگر مواردی مانند «چگونه لکه قهوه قدیمی را از پلیور پشمی پاک کنیم» یا «چگونه می توانم پاسپورتم را به سرعت تمدید کنم» را جستجو کنید، می توانید به راحتی نکات کلیدی را برای اطلاعات کلیدی که باید بدانید پیدا کنید. ، یا طیف وسیعی از گزینه های موجود را ببینید و با کمک وب قدم بعدی را بردارید.

علاوه بر این، تجربه جستجوی جدید دارای یکپارچگی خرید نیز هست. Google خاطرنشان می‌کند که می‌توانید مواردی مانند «کاغذ دیواری آشپزخانه را پوست کنده و بچسبانید» جستجو کنید تا در مورد عوامل مهم اطلاعات کسب کنید، مانند اینکه آیا حذف آن آسان است یا خیر، و فهرستی از گزینه‌ها، از جمله قیمت، رتبه‌بندی مشتریان و پیوندهای خرید را دریافت کنید.

اگر می‌خواهید بیشتر کاوش کنید، می‌توانید گزینه «پرسش یک سؤال بعدی» را انتخاب کنید یا مرحله بعدی پیشنهادی را انتخاب کنید، که شما را به حالت مکالمه می‌برد و در آنجا می‌توانید درباره موضوعی که در حال بررسی آن هستید، اطلاعات بیشتری از Google بپرسید. متن از سوالی به سوال دیگر منتقل می شود.

گوگل در یک پست وبلاگی نوشت: «این آزمایش اولین گام ما در افزودن هوش مصنوعی مولد به جستجو است و ما به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای زیادی را در طول زمان انجام خواهیم داد. “از آنجایی که ما همچنان به تجسم مجدد خود ادامه می دهیم که چگونه می توانیم یافتن چیزی را که به دنبال آن هستید حتی طبیعی تر و شهودی تر کنیم، از اینکه شما این قابلیت های جدید را آزمایش کنید و در طول مسیر بازخورد خود را به اشتراک بگذارید، هیجان زده هستیم.”