گوگل ممکن است ماه آینده یک پیکسل تاشو معرفی کند

سخت افزار مصرف کننده همیشه یک نتیجه قطعی برای I/O نیست. در واقع، پس از چند رویداد همه گیر اخیر، این روزها هیچ چیز مانند یک نتیجه گیری از پیش تعیین شده احساس نمی شود. با این حال، پس از سالی که برای لوازم الکترونیکی مصرفی یک سال تعطیل جهانی به نظر می‌رسید، امیدهای زیادی برای برنامه‌های برنامه‌نویسی مانند I/O و WWDC داریم.

Pixel 7a مقرون به صرفه گوگل مدتی است که شبیه به یک اسلم دانک به نظر می‌رسد، در حالی که تبلت پیکسل که مدت‌ها در معرض تهدید قرار گرفته بود، یک امکان متمایز به نظر می‌رسید (حداقل در یک مرحله، اگر راه اندازی کامل نباشد). در هفته‌ها و ماه‌های اخیر احتمال استفاده از یک گوشی تاشو افزایش یافته است.

برخی از پیشینه های مهم در اینجا. ابتدا، گوگل در سال 2018 پشتیبانی از صفحه نمایش تاشو را برای اندروید اعلام کرد. بدیهی است که سامسونگ در آن روزها شریک بزرگ و دریافت کننده آن بود و گوگل می خواست توسعه اندروید را تا حد امکان بدون اصطکاک برای سایر OEM ها در کاوش در فاکتور شکل قرار دهد.

سال بعد، پتنت های تاشو گوگل ظاهر شد. اکنون، همه ما در اینجا بزرگسال هستیم، که به طور ضمنی درک می کنیم که پتنت ها به این معنی نیست که یک شرکت روی یک محصول کار می کند. گفته می شود، این یکی دیگر از نکات کلیدی داده در این داستان است. در سال‌های اخیر، دستگاه‌های تاشو حتی خارج از مدار سامسونگ شروع به جمع‌آوری بخار کرده‌اند. من واقعاً از تعداد مدل‌های مختلف در سالن‌های MWC در ماه مارس شگفت‌زده شدم.

گوگل البته چند سال پیش تغییرات سخت افزاری خود را انجام داد. پس از سال‌ها مبارزه و چند بحران هویتی، این شرکت در ساخت یک پرچم‌دار با پیکسل 6 جدی گرفت، تا جایی که سیلیکون داخلی خود را کاهش داد. Pixel شاهد رشد قابل توجهی از سهم بازار بود، اما همچنان یک افت تک رقمی در بازار کلی گوشی های هوشمند آمریکای شمالی است.

موج جدیدی از شایعات نشان می دهد که یک صفحه تاشو به سبک کتاب است که شایعه شده است که تقریباً سه هفته آینده در برنامه I/O قرار خواهد گرفت. فرم فاکتور با تاشو اخیر Oppo مقایسه شده است، برخلاف انواع باریک تر سامسونگ Fold. این همچنین Duo قبلی مایکروسافت را تداعی می کند – اگرچه این سیستم به جای صفحه نمایش تاشو، صفحه نمایش را به صورت تقسیم شده انتخاب کرد. شایعات در خیابان این است که گوگل در حال بررسی نام “Pixel Notepad” است. شاید فقط مربوط به سال‌های گلکسی نوت باشد، اما این برای من “قلم” را فریاد می‌زند.

شایعه دیگری قیمت را حدود 1400 دلار نشان می دهد – با هر معیار منطقی گران است، اما در وسط Galaxy Flip (999 دلار) و Fold (1800 دلار) است. شایعات دیگر قیمت را بسیار نزدیک‌تر به آن می‌دانند گلکسی فولدس