گوگورو ایستگاه های تعویض باتری را در چین راه اندازی می کند – TechCrunch

پنج ماه پس از اعلام قرارداد با دو بزرگترین سازنده خودروهای دو چرخ چین ، گوگورو امروز رسماً در آنجا راه اندازی شد و 45 ایستگاه تعویض باتری را در هانگژو افتتاح کرد. هوراس لوک ، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت به TechCrunch گفت که تا پایان سال 80 ایستگاه را هدف قرار می دهد ، قبل از اینکه به همراه دیگر شرکای خود ، Yadea و Dachangjiang (DCJ) به سایر شهرهای بزرگ گسترش یابد.

در چین ، فناوری تعویض باتری گوگورو تحت نام تجاری Huan Huan ، مشارکت بین Gogoro ، Yadea و DCJ عمل خواهد کرد.

Yadea و DCJ هر دو در حال توسعه خودروهایی هستند که از فناوری تعویض باتری گوگورو استفاده می کنند ، و Yadea دو مدل را برای فروش امروز با شروع در هانگژو روانه بازار کرد.

این شرکت ها انتظار دارند تقاضای مصرف کنندگان بر اساس مقررات دولتی برای خودروهای برقی دو چرخ باشد که (از جمله موارد دیگر) نیاز به استفاده از باتری های لیتیوم به جای سرب اسید دارد. تخمین زده می شود که 270 میلیون وسیله نقلیه که از قوانین جدید برخوردار نیستند تا سال 2025 باید بازنشسته شوند.

گوگورو ماه گذشته اعلام کرد که پس از یک قرارداد 2.35 میلیارد دلاری SPAC با Poema Global که انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2022 بسته شود ، در Nasdaq علنی می شود. علاوه بر شبکه تعویض باتری ، گوگورو به دلیل طیف گسترده ای از خود نیز مشهور است. -اسکوترهای دو چرخ را به پایان برسانید ، اما برای تولید خودروهایی که از باتری و ایستگاه های شارژ آن استفاده می کنند ، از جمله یاماها ، سوزوکی و AeonMotor ، با سایر تولیدکنندگان قرارداد بسته است.

مشارکت های این شرکت عامل مهمی در افزایش دسترسی به فناوری گوگورو بوده است و این شرکت همچنین در سال جاری با هیرو موتوکورپ ، رهبر بازار خودروهای دوچرخه در هند ، قراردادی را اعلام کرد.

“همیشه به ما نگاه می کردند که” گوگورو بسیار برتر است ، ما از دسترس افرادی که در شهرهای بزرگ واقعاً مهم هستند دور هستیم “و با Yadea و DCJ ، همه می توانند سوار شوند و وسایل نقلیه بخرند ، لوک گرانتر از وسایل نقلیه دسته جمعی پیش فروش نخواهد بود. “