یاهو اپلیکیشن شرط بندی ورزشی اجتماعی Wagr را خریداری می کند

یاهو امروز اعلام کرد که Wagr، یک استارت‌آپ شرط‌بندی ورزشی اجتماعی سه ساله مستقر در نشویل را خریداری کرده است. شرایط معامله اعلام نشده است.

TechCrunch، که شرکت مادر آن یاهو اکنون متعلق به آپولو است، Wagr را در آغاز در سال 2020 در یکی از اولین روزهای نمایشی سرمایه‌گذاران پوشش داد. ما در آن زمان اشاره کردیم که Wagr تماماً در مورد این است که به طرفداران ورزش اجازه دهیم در کنار همتایان خود شرط‌بندی کنند، چالش‌ها، تابلوهای امتیازات و ابزارهایی برای صحبت کردن که همه بخشی از سرگرمی است.

در این سال‌ها، واگر حدود 16 میلیون دلار سرمایه از سرمایه‌گذاران برجسته از جمله شرکت معتبر نیویورک وی سی گری کرافت، الکسیس اوهانیان سون سون سیکس، بنیانگذار Tinder، جاستین متین، و گروه کرافت، صاحبان نیوانگلند پاتریوتز، جذب کرد.

واگر

اپلیکیشن Wagr اعتبار تصویر: واگر

یاهو در حال حاضر یکی از بزرگترین بازیکنان ورزش های فانتزی در ایالات متحده در کنار شرکت هایی مانند ESPN و Draftkings است و با وارد کردن Wagr به جمع، این شرکت می گوید که به تسریع چشم انداز Yahoo Sports برای ایجاد و ارائه جذاب ترین فانتزی و ارائه کمک می کند. محصولات بازی» از طریق تقویت رفاقت بین دوستان.

جان شاو، معاون ورزشی یاهو در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «در حالی که می‌دانیم لیگ‌های فانتزی ما تعامل طرفداران را افزایش می‌دهد و به مردم چیزی برای ریشه‌یابی می‌دهد، ارزش واقعی در کنار هم نگه‌داشتن گروه‌های دوستان از طریق رقابت و رفاقت در مورد ورزش‌هایی است که آنها دوست دارند.» خرید Wagr فرصتی فوری برای ما ایجاد می‌کند تا در قالب‌های گروهی جدیدی گسترش پیدا کنیم که می‌تواند تعامل و رقابت دوستانه را به سطح بعدی برساند.

این خرید که اکنون بسته شده است، Wagr را به طور کامل در Yahoo Sports ادغام می کند، به این معنی که Wagr به عنوان یک نهاد مستقل وجود نخواهد داشت.