یوتیوب تأیید کرده است که ویژگی ای را آزمایش می کند که به کاربران امکان می دهد فیلم ها را در مرورگر خود بارگیری کنند – TechCrunch

اگر هرگز برای کلیک روی یکی از سه دکمه بارگیری مختلف در یکی از آن وب سایت های “YouTube to mp4” تلاش نکرده اید ، خوب ، زندگی اینترنتی شریفی نداشته اید! اما در حال حاضر ، یوتیوب در حال آزمایش ویژگی ای برای مشترکین Premium است که ممکن است وب سایت های bootleg را تا حدودی منسوخ کند.

از حالا تا 19 اکتبر ، کاربران Premium می توانند ویژگی ای را امتحان کنند که به آنها امکان می دهد فیلم ها را از مرورگر خود بارگیری کنند. این آزمایش ، که یک ویژگی تلفن همراه موجود را به وب می آورد ، بخشی از یک برنامه در حال انجام است که به کاربران Premium اجازه می دهد آزمایش کنند که این پلتفرم روی چه چیزی کار می کند.

ویدئوها به طور پیش فرض برای کاربران Premium قابل بارگیری هستند-بارگذاری کنندگان نیازی به شرکت در آن ندارند. مشترکانی که به آخرین نسخه مرورگرهای Chrome ، Edge یا Opera دسترسی دارند می توانند هنگام تماشای ویدیو روی دکمه “بارگیری” کلیک کنند یا هنگام مرور روی منوی 3 نقطه کلیک کنند. سپس ، کاربران قادر خواهند بود به فیلمهای بارگیری شده خود در فید بارگیری دسترسی پیدا کنند ، که از طریق ناوبری نوار کناری نیز قابل دسترسی است.

اعتبار تصویر: یوتیوب ، تصویر صفحه توسط TechCrunch

اعتبار تصویر: یوتیوب ، تصویر صفحه توسط TechCrunch

بر خلاف سایتهای شخص ثالث ، YouTube یک فایل ویدئویی به شما نمی دهد تا برای همیشه در هارد دیسک خود ذخیره کنید.

در عوض ، یوتیوب به TechCrunch می گوید ، بیننده به نسخه ذخیره شده ویدئو دسترسی پیدا می کند – مانند دانلود یک برنامه Netflix برای تماشای آفلاین هنگامی که در هواپیما هستید. کاربران می توانند ویدئوهای بارگیری شده خود را با رفتن به وب سایت YouTube در حالت آفلاین مشاهده کنند. سپس ، آنها متنی را مشاهده می کنند که نشان می دهد آفلاین هستند ، و آنها را به صفحه جدیدی نشان می دهد که فیلم های بارگیری شده را نشان می دهد.

این ویژگی در برنامه وب مترقی YouTube (PWA) نیز کار می کند. تا زمانی که دستگاه کاربر حداقل 30 روز یکبار به اینترنت متصل شود ، ویدیوهای بارگیری شده YouTube در دسترس خواهد بود.

این ویژگی ابتدا توسط Android Police مشاهده شد که متوجه تغییرات در وب سایت YouTube.com/new شد. YouTube از بیان اینکه آیا و چه زمانی ممکن است این آزمایش را به طور رسمی به کاربران خود اعلام کرده باشد ، خودداری کرد ، اما معمولاً اعضای Premium می توانند آزمایشات موجود را به عنوان یک مزیت همراه با اشتراک YouTube Premium مرور کنند.